Hop til indhold
MEN

Alexia hos SexyClub

Recommended Posts

Jeg kan læse lidt blandede informationer omkring Alexia hos SexyClub. Nogle positive andre negative.
er der flere der kan dele deres oplevelse med hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter en kort research ser jeg, at der er én negativ omtale af hende og to positive (idet jeg ikke regner med, at det kan betale sig at gå længere tilbage end ét år).

Two out of three - hvor mange vil du ha'? :wink:

Og de to positive er langt mere udførlige end den ene negative (jeg kan naturligvis ha' overset nogle).

Jeg kender hende ikke - men min erfaring er, at man skal gøre sig sine egne erfaringer og ikke stole for meget på andres...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja jeg blev skuffet. Synes billederne var top-tiltrækkende. Mødte en sød pige hvis krop under ingen omstændigheder var i nærheden af den labre krop der ses på billederne. Virkeligheden bag hendes modelfotos var en noget slap krop der næppe havde fået andet motion end hvad der fåes på adressen siden folkeskolen (eller hvad det nu hedder i Italien). Hun havde mave hvilket ikke just fremgår af billederne.

Til hendes forsvar skal det siges at mine forventninger var tårnhøje......men hold nu op hvor jeg var skuffet over virkeligheden bag billederne.

I øvrigt en sød og venlig pige, og så er jeg helt enig med spider. Tag op og sig hej til pigebarnet - det kan være at verden ser anderledes ud gennem dine briller.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...