MEN 191 Skrevet 19. Juli, 2015 Jeg kan læse lidt blandede informationer omkring Alexia hos SexyClub. Nogle positive andre negative.er der flere der kan dele deres oplevelse med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 832 Skrevet 19. Juli, 2015 Efter en kort research ser jeg, at der er én negativ omtale af hende og to positive (idet jeg ikke regner med, at det kan betale sig at gå længere tilbage end ét år).Two out of three - hvor mange vil du ha'? Og de to positive er langt mere udførlige end den ene negative (jeg kan naturligvis ha' overset nogle).Jeg kender hende ikke - men min erfaring er, at man skal gøre sig sine egne erfaringer og ikke stole for meget på andres... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Juli, 2015 Ja jeg blev skuffet. Synes billederne var top-tiltrækkende. Mødte en sød pige hvis krop under ingen omstændigheder var i nærheden af den labre krop der ses på billederne. Virkeligheden bag hendes modelfotos var en noget slap krop der næppe havde fået andet motion end hvad der fåes på adressen siden folkeskolen (eller hvad det nu hedder i Italien). Hun havde mave hvilket ikke just fremgår af billederne.Til hendes forsvar skal det siges at mine forventninger var tårnhøje......men hold nu op hvor jeg var skuffet over virkeligheden bag billederne.I øvrigt en sød og venlig pige, og så er jeg helt enig med spider. Tag op og sig hej til pigebarnet - det kan være at verden ser anderledes ud gennem dine briller. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MEN 191 Skrevet 20. Juli, 2015 Tak for tilbagemeldingerne. vi må se hvad det bliver til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg