Hop til indhold
Gæst

Mine 200 kvinder – en jubilæumsrefleksion

Recommended Posts

Flot beretning Mikkel. Og måske til inspiration for andre (mig?).

Må man spørge hvem du var på Venuslogen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Må man spørge hvem du var på Venuslogen?

Jeg hed vist 'Gabriel', som ærkeenglen. Men der er ikke så meget engel tilbage som der har været ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Fantasien mangler ikke noget.

Claire og jeg tror ikke på dig

Fiskermanden

hva? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

tror du du på ham - det er jo sygt det manden skriver

ah jeg har hørt værrer. Og kender da efter hånden en del, der for længst har rundet 200 piger... Nogle på et år.. :)  men det er stadig imponerende at ku huske det. Jeg ka ikke huske hvem jeg knaldede i går..

Del dette indlæg

Link til indlæg

ah jeg har hørt værrer. Og kender da efter hånden en del, der for længst har rundet 200 piger... Nogle på et år.. :)  men det er stadig imponerende at ku huske det. Jeg ka ikke huske hvem jeg knaldede i går..

Jeg er som Nille vedrørende mængden.. Men på den anden side sikkert dobbelt så gammel, så jeg husker ikke en gang HVIS jeg knaldede igår.

• Synes godt om 8

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

det var ikke mig i går ;) 

det er nu ikke så imponerende. Vi har alle forskellige emner vi husker og glemmer. 

Jeg kan feks huske rigtig mange af de stunder jeg havde med min hustru- endskønt vi nok knaldede sammen ca 5000 gange inden vi gik hver sin vej. Ikke alle 5000!! Men nogle hundrede gange kan jeg stadig mindes. 

Hukommelsen er en sær ting. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

SEM tager forresten imod søde mænd igen. ;)

Redigeret af Bly

Del dette indlæg

Link til indlæg

SEM tager forresten imod søde mænd igen. ;)

søde mænd som spiser ananas  :P

så jeg husker ikke en gang HVIS jeg knaldede igår.

Jamen så lad være med at spilde sæd og penge på sex, hvis du ikke kan huske det alligevel :P jeg husker nu også nogenlunde alle mine sexoplevelser. Ikke i deltaljer men jeg husker pigerne.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvor mange kønsygdomme har denne tur kostet? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen så lad være med at spise sæd og penge på sex, hvis du ikke kan huske det alligevel :P jeg husker nu også nogenlunde alle mine sexoplevelser. Ikke i deltaljer men jeg husker pigerne.

Spise sæd? Jeg spiser ikke sæd. Tror jeg?? Det er ikke at huske som er det spændende, det er forventningerne og jagten på næste gang. Jeg husker kun fremad.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spise sæd? Jeg spiser ikke sæd. Tror jeg?? Det er ikke at huske som er det spændende, det er forventningerne og jagten på næste gang. Jeg husker kun fremad.

Undskyld der skulle have stået "spilde sæd og penge" - mobilens autokorrektion kan ikke læse min tanker... som sagt jeg elsker også eventyret i at have sex med en ny kvinde :D det er livsbekræftende - det er sundt drugs :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

det er ikke DET jeg huske DER er det spændende........,

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

tror du du på ham - det er jo sygt det manden skriver

Nu bliver jeg nysgerrig. Hvad er det du ikke tror på? Det kan vel ikke være antallet. Jeg tror der er mange der slår de lidt over 1 pigebesøg om måneden jeg har holdt mig.

Er det nogle bestemte episoder der lyder urealistiske?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

På min to-do liste står Roxana, Bly, Gina Faith, Paris Passion, Sandra - men jeg er tæt på at opgive disse over-populære piger. Ligesom jeg gik mentalt afskrev Nikita af samme grund. Sådan laver man mange dumme fejl ;-)

Må nok indrømme at jeg altid har fundet udtrykket 'min to-do-liste' plat, nedværdigende og respektløst over de nævnte piger/kvinder, men måske er det bare mig, der er så gammeldags, at jeg har respekt for disse piger/kvinder.

Og i øvrigt behøver du ikke vist overveje Nikita Darling, hun er stoppet for adskellige måneder siden.

overfor de nævnte pige/kvinder, men måske mig, de er gammeldags.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Må nok indrømme at jeg altid har fundet udtrykket 'min to-do-liste' plat, nedværdigende og respektløst over de nævnte piger/kvinder, men måske er det bare mig, der er så gammeldags, at jeg har respekt for disse piger/kvinder.

Og i øvrigt behøver du ikke vist overveje Nikita Darling, hun er stoppet for adskellige måneder siden.

Du har ret - det er lidt plat. Jeg håber ikke de nævnte piger opfatter det respektløst. Det betyder vel bare ønskeliste. Og ja, jeg ved at jeg missede Nikita ;-) 

Edit: Vi kan da spørge pigerne: @Bly , @Gina Faith er det nedværdigende at stå på to-do liste? Skal jeg skrive jer på ønskeliste i stedet? Eller slet ingen liste?

Redigeret af MikkelHart

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest RikkeRødovre

Wow jeg er imponeret over din autisme :grin: :grin: Og din velformulering. God læsning. Tak for det :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du har ret - det er lidt plat. Jeg håber ikke de nævnte piger opfatter det respektløst. Det betyder vel bare ønskeliste.

Fair nok, men hvor så udtrykke sig så plat; og du er ikke alene, der ses desværre jævnligt indlæg/kommentarer med en 'to-do liste'.

Mvh

Den lidt gammeldags

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du har ret - det er lidt plat. Jeg håber ikke de nævnte piger opfatter det respektløst. Det betyder vel bare ønskeliste. Og ja, jeg ved at jeg missede Nikita ;-) 

Edit: Vi kan da spørge pigerne: @Bly , @Gina Faith er det nedværdigende at stå på to-do liste? Skal jeg skrive jer på ønskeliste i stedet? Eller slet ingen liste?

Hvis det er dig på din avatar, så er det okay! :D

Redigeret af Bly

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis det er dig på dit avatar, så er det okay! :D

Haha ok så ;-) (Ville være lidt sært med en anden mands krop på min profil, ikke? Man fristes til at citere din signaturtekst... ;-))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Haha ok så ;-) (Ville være lidt sært med en anden mands krop på min profil, ikke? Man fristes til at citere din signaturtekst... ;-))

Det ved jeg ikke? Det kunne være, at du var lidt til den side og synes at han var en snack. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er en god historie. Lige til de grå sider. Men tror næppe på det.

Hvorfor dog ikke det? Man rammer da hurtigt 200 piger, hvis man bare er en anelse aktiv, og manden kan da sagtens have ført log.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...