Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

tak for indlægget - jeg har været tilbageholdende med at tage kontakt til hende, da jeg synes priserne er umådelig rimelige og var derfor lidt skeptisk...

Er hun Polak eller..??

Skal til Kbh i næste uge og prøver at lave en aftale med hende...

PF

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig første indlæg; et fornuftigt knald til en fin pris. Jeg har også været forbi et par gange, og jeg har begge gange fået, hvad jeg kom efter.

-JC

Del dette indlæg

Link til indlæg

har også besøgt Manci.

bestilte en halv time. måtte hverken kysse på kroppen eller i det hele taget komme for tæt på.

startede med at hun bad mig ligge på ryggen og ville sætte kondomet på min slappe p….s.

spild af penge! gik uden at afslutte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hi i'm Manci! I just want to thanks for kidding CHINESE guy the bad rewiew (UPS) !  I don't understand what happend becouse we do not sex!! do not suck!! do not nothing!!!! Just came my place and after 3min go down becouse i think are you eat too much drugs and you be neurotic!!!!! I just say to you please lie down!!! After you be neurotic and say i give back your money and you go home!! IF YOU NOT DO SEX WITH ME Then please not write very very fake things!!!  

Thanks for the all danish guys who is an gentlemens and higenic and know what can do with me, then i give a good service!!! Have a nice day for all horny Danish Gentlemens!! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen

Mancy; i visited you e few years ago and it was a rather poor service. Have you changed something to make better sevice after all the critism you have recieved? can you elaborate

I aks because I really think you look nice IRL also and if the service has improved i would like to try visit you again :-)

kind regard Anders

Del dette indlæg

Link til indlæg

This is a review forum with a review thread. This is where guests write a (mostly) objective review of visited girls after a visit. The girl can either get a bad, average og good review.

It's as simple as that.

If a good or avarage review, then change nothing.

If several bad reviews then don't defend yourself. Instead just think about it: what am I doing wrong? What could be better? Why didn't the guy enjoy his visit? Is it all his fault or did I do something weird.

Critique can be both hard and constructive.

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...