warmgun 4143 Skrevet 23. Juli, 2015 Der har jo været tilsvarende tråde før. Husker jeg ret nåede Jasmin og Tanja Rahm til en eller anden grad af forståelse - det havde jeg ikke ventet.Selv har jeg bidraget med, at man vel ikke behøver at være lykkelig i sit job, bare man er tilfreds. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 23. Juli, 2015 Nu er der jo stor forskel på at starte som 16 og som 24 årig. En pige på 16 er jo knapt kønsmoden, kommer hun så fra et hjem med dårlig opvækst, har ikke fulgt med i skolen og lært det mest almindelige, hænger ud med de forkerte, aner ikke noget om alkohol eller stoffer og lader sig alt for nemt trække rundt ved næsen, er hun jo nærmest forudbestemt til ikke at blive en lykkelig luder.Var hun derimod startet som 24 årig, forstod at sætte penge i banken, fremfor at bruge dem på sprut og stoffer, holdt sig opdateret med livet omkring sig, tog en uddannelse, traf de rigtige folk, der kunne give hende støtte til øge sin indtjening, så kan jeg ikke se hvorfor hun ikke skulle kunne blive en lykkelig glædespige 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. Juli, 2015 Nu er der jo stor forskel på at starte som 16 og som 24 årig. En pige på 16 er jo knapt kønsmoden, kommer hun så fra et hjem med dårlig opvækst, har ikke fulgt med i skolen og lært det mest almindelige, hænger ud med de forkerte, aner ikke noget om alkohol eller stoffer og lader sig alt for nemt trække rundt ved næsen, er hun jo nærmest forudbestemt til ikke at blive en lykkelig luder.Var hun derimod startet som 24 årig, forstod at sætte penge i banken, fremfor at bruge dem på sprut og stoffer, holdt sig opdateret med livet omkring sig, tog en uddannelse, traf de rigtige folk, der kunne give hende støtte til øge sin indtjening, så kan jeg ikke se hvorfor hun ikke skulle kunne blive en lykkelig glædespige Nogle piger starter når de er 36 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 23. Juli, 2015 Nogle piger starter når de er 36 Har lige været sammen med en der skrev hun var "42" og fortalte hun var rimelig nystartet. Alderen var nok + moms, men jeg måtte hjælpe hende med kondomet - så det sidste tror jeg på - men ellers var hun nu ikke uerfaren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. Juli, 2015 Har lige været sammen med en der skrev hun var "42" og fortalte hun var rimelig nystartet. Alderen var nok + moms, men jeg måtte hjælpe hende med kondomet - så det sidste tror jeg på - men ellers var hun nu ikke uerfaren Jeg knaldede italienske Sylvana på Sharks, hun er vel snart de 70 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 23. Juli, 2015 Jeg knaldede italienske Sylvana på Sharks, hun er vel snart de 70 Var hun også nystartet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. Juli, 2015 Var hun også nystartet? aner det ikke, men hun kunne nogle tricks 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg