Guest Marlene More Skrevet 25. Juli, 2015 (edited) Som skrevet i et andet indlæg... Jeg bliver tit og ofte forvekslet med andre navnesøstre. Det er jeg ikke så vild med.. Jeg vil ikke have at i kære mænd skal vildledes med anmeldelser der ikke har noget med mig at gøre DERFOR.. Som Gammelnok gav ideen til.. (en tak må være på sin plads)HVAD skal mit efternavn være? Så unikt som muligt, tak Redigeret 25. Juli, 2015 af Marlene More Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 25. Juli, 2015 Hej Marlene. Super initiativ. Jeg ville sige Marlene maqnifick. (Vist ikke stavet rigtigt ) du ved m and m. super sprød, god smag og ideel til en god gang hygge. God lørdag og god konkurrence til alle. Hygge Marlene. KK Del dette indlæg Link til indlæg
fiskermanden 148 Skrevet 25. Juli, 2015 Hej MarleneMarlene LoveFiskermanden Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 25. Juli, 2015 (edited) Marlene Sexy Redigeret 25. Juli, 2015 af gerog Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Juli, 2015 Hej Marlene, udfra hvad du skriver i dit profil og hvad man kan læse om dig ved det steder hvor du kan besøges, kunne nedennævnte navne være mulighed..Held & Lykke med valget af navn.. - Elskerinden Marlene- Jyske Marlene- Moden Marlene Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 25. Juli, 2015 Dietrich er måske beskyttet . . .Så hvad med Marlene D<3 - I er begge 'blondiner' . . . - Eller blot Marlene D. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Marlene More Skrevet 25. Juli, 2015 Dietrich er måske beskyttet . . .Så hvad med Marlene D<3 - I er begge 'blondiner' . . . - Eller blot Marlene D.Jeg vil helst ikke hedder Dietrich. Haha Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Juli, 2015 Hej MarleneSom jeg ser dig vil et godt navn være - Marlene unik Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 25. Juli, 2015 Marlene Mon DieuMarlene BlondeMarlene (My) Goddess Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13749 Skrevet 25. Juli, 2015 Hvad med Brando?Marlen Brando 1 Del dette indlæg Link til indlæg
fiskermanden 148 Skrevet 25. Juli, 2015 Her er 3 ny navneMarlene MoonMarlene A`mourMarlene StarFiskermandenHeld og lykke med navnene Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 25. Juli, 2015 Marlene de DeluxeMarlene MagicSkal det være rigtig originalt:Marlene Taumatawhakatangihangakoauauotamateapokaiwhenuakitanatahu 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Marqui 362 Skrevet 25. Juli, 2015 (edited) Oprindeliget er "Marlene" en sammentrækning af det bibelske "Maria Magdalene" (som den berømte Dietrich faktisk hed) ....Måske bare: "Magdalene" ...tæt op ad det oprindelige, og dog uden at det forveksles Redigeret 25. Juli, 2015 af Marqui Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Marlene More Skrevet 25. Juli, 2015 Marlene de DeluxeMarlene MagicSkal det være rigtig originalt:Marlene Taumatawhakatangihangakoauauotamateapokaiwhenuakitanatahu Svært at udtale Nille.. Det er da så originalt som det kan være.. Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 25. Juli, 2015 Svært at udtale Nille.. Det er da så originalt som det kan være.. Der er en forkortet udgave: Marlene Tahu Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 964 Skrevet 25. Juli, 2015 Marlene MirenaMarlene VixenMarlene DariaMarlene KissMarlene HottieMarlene Smuksak Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Marlene More Skrevet 25. Juli, 2015 Marlene MirenaMarlene VixenMarlene DariaMarlene KissMarlene HottieMarlene SmuksakEr du ude på at vinde en halv time med mig søde Miza? Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 964 Skrevet 25. Juli, 2015 Nej, kan bare ikke klare tanken om at andre skal have den! 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 964 Skrevet 25. Juli, 2015 HVor er du sød MizaI lige måde min skat. :* Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 25. Juli, 2015 (edited) Nej, kan bare ikke klare tanken om at andre skal have den! Hvis du vinder Miza er du velkommen til at afsætte præmien til anden side Redigeret 25. Juli, 2015 af Nille 1 Del dette indlæg Link til indlæg