Hop til indhold
Guest Gr8dane

Ung Studine Søges:-)

Recommended Posts

Guest Gr8dane

Hejsa:-)

Ved ikke om dette er den rigtige måde at gøre det på, men vil høre om der er nogen som kan anbefale en ung sød studinetype til en fyr på 46, glæder mig til feedback:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Har du prøvet på AnnonceLight.dk :?::wink:

Apropro AL

er der nogen her inde, der har prøvet at indrykke en annonce på AL, hvor (manden) søger en pige, og fået noget respons ud af det?
(Tænker ikke på en "pro" der skriver at hun arbejder i dag på en klinik, "kig forbi"-agtigt - men, Ja, lidt som det der søges her i tråden?)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gr8dane

Hej igen:-) Kan godt se at der er flere derinde som ville passe, men er der nogen af jer som kan anbefale en:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Apropro AL
er der nogen her inde, der har prøvet at indrykke en annonce på AL, hvor (manden) søger en pige, og fået noget respons ud af det?
(Tænker ikke på en "pro" der skriver at hun arbejder i dag på en klinik, "kig forbi"-agtigt - men, Ja, lidt som det der søges her i tråden?)

Det er jo en afsporing, men det har jeg (se også i generel debat, hvor der vist har været en tråd).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Apropro AL

det har jeg da prøvet, mange gange endda

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

det har jeg da prøvet, mange gange endda

har du så også fået noget ud af det, for at indrykke den er jo det mindste ;)

og i hvilket prisleje?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har mødtes med flere unge piger, sm jeg har fået kontak med, ved at oprette en annonce på AL, de var ikke allesammen studerende, men alderen var  den samme og evnerne var helt i orden ;-) og de var ret private, priserne varierer efter opgave/ønske, jeg har betalt fra 500 til 2500

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gr8dane

Hej Stener,

lyder opmuntrende men du giver ikke rigtig nogen referencer :-) 

Mvh Greatdane

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har mødtes med flere unge piger, sm jeg har fået kontak med, ved at oprette en annonce på AL, de var ikke allesammen studerende, men alderen var  den samme og evnerne var helt i orden ;-) og de var ret private, priserne varierer efter opgave/ønske, jeg har betalt fra 500 til 2500

Personligt synes jeg AL er gået død i den det sidste halve års tid. Har ik været meget at fiske derinde andet end Pro piger. Ikke fordi der er noget galt i det men ind imellem er der dejligt med en amatør pige ;-) tænker de måske er hoppet på SD eller lign.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Stener,

lyder opmuntrende men du giver ikke rigtig nogen referencer :-) 

Mvh Greatdane

næh det var mere ment som en opfordring til, at du kunne oprette en annonce på AL hvor du søgte en studine.  Så kan du jo selv vælge om det skal være amatør eller proff

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...