Guest Gr8dane Skrevet 26. Juli, 2015 Hejsa:-)Ved ikke om dette er den rigtige måde at gøre det på, men vil høre om der er nogen som kan anbefale en ung sød studinetype til en fyr på 46, glæder mig til feedback:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Softcore 463 Skrevet 26. Juli, 2015 dansk eller ? . og hvad mener du med studinetype ? bare ung eller udklædning ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gr8dane Skrevet 27. Juli, 2015 Jeg mener 18-20 sød amatørpige skolepige agtig:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 28. Juli, 2015 Jeg mener 18-20 sød amatørpige skolepige agtig:-)Har du prøvet på AnnonceLight.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 28. Juli, 2015 Har du prøvet på AnnonceLight.dk Apropro ALer der nogen her inde, der har prøvet at indrykke en annonce på AL, hvor (manden) søger en pige, og fået noget respons ud af det?(Tænker ikke på en "pro" der skriver at hun arbejder i dag på en klinik, "kig forbi"-agtigt - men, Ja, lidt som det der søges her i tråden?) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gr8dane Skrevet 29. Juli, 2015 Hej igen:-) Kan godt se at der er flere derinde som ville passe, men er der nogen af jer som kan anbefale en:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 29. Juli, 2015 Apropro ALer der nogen her inde, der har prøvet at indrykke en annonce på AL, hvor (manden) søger en pige, og fået noget respons ud af det?(Tænker ikke på en "pro" der skriver at hun arbejder i dag på en klinik, "kig forbi"-agtigt - men, Ja, lidt som det der søges her i tråden?)Det er jo en afsporing, men det har jeg (se også i generel debat, hvor der vist har været en tråd). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 29. Juli, 2015 Apropro ALer der nogen her inde, der har prøvet at indrykke en annonce på AL, hvor (manden) søger en pige, og fået noget respons ud af det?(Tænker ikke på en "pro" der skriver at hun arbejder i dag på en klinik, "kig forbi"-agtigt - men, Ja, lidt som det der søges her i tråden?)det har jeg da prøvet, mange gange endda Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 30. Juli, 2015 det har jeg da prøvet, mange gange enddahar du så også fået noget ud af det, for at indrykke den er jo det mindste og i hvilket prisleje? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledvogter 984 Skrevet 30. Juli, 2015 I skal holde jer til efterlysningen, resten må i tage under debat.-Ledvogter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gr8dane Skrevet 31. Juli, 2015 Det er åbenbart ikke så lige til:-( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 31. Juli, 2015 Har mødtes med flere unge piger, sm jeg har fået kontak med, ved at oprette en annonce på AL, de var ikke allesammen studerende, men alderen var den samme og evnerne var helt i orden og de var ret private, priserne varierer efter opgave/ønske, jeg har betalt fra 500 til 2500 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gr8dane Skrevet 1. August, 2015 Hej Stener,lyder opmuntrende men du giver ikke rigtig nogen referencer Mvh Greatdane Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 1. August, 2015 Claudia hos Cassiopeia er en rigtig dejlig pige, men hun overholder hverken alderskravet eller amatørkravet. Til gengæld har hun det frækkeste skolepigelook, hvis du ønsker http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=719ellers skulle du måske lede efter en SD. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Boss T 3 Skrevet 1. August, 2015 Har mødtes med flere unge piger, sm jeg har fået kontak med, ved at oprette en annonce på AL, de var ikke allesammen studerende, men alderen var den samme og evnerne var helt i orden og de var ret private, priserne varierer efter opgave/ønske, jeg har betalt fra 500 til 2500Personligt synes jeg AL er gået død i den det sidste halve års tid. Har ik været meget at fiske derinde andet end Pro piger. Ikke fordi der er noget galt i det men ind imellem er der dejligt med en amatør pige tænker de måske er hoppet på SD eller lign. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 1. August, 2015 Hej Stener,lyder opmuntrende men du giver ikke rigtig nogen referencer Mvh Greatdanenæh det var mere ment som en opfordring til, at du kunne oprette en annonce på AL hvor du søgte en studine. Så kan du jo selv vælge om det skal være amatør eller proff Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg