Hop til indhold
Mand

Michel @ Gentlemen House

Recommended Posts

Hey guys,

Jeg besøgte Michel er til aften, som holder til hos de Ungarske piger hos Gentlemen House - Jeg synes hendes krop så sprød ud, og jeg har haft et par gode oplevelser hos dem.

Som altid, hos dem, er det pigen på billedet - og hun er lige så sprød som hun ser ud på billederne. Brysterne er måske en anelse mindre, men ALT er fast og glat og lækkert. Jeg tror hun træner en del. Hvis man er til små slanke kvinder, så er hun lige sagen. Hendes ansigt er også meget kønt. 

Desværre var selve oplevelsen ikke specielt god. Hun var meget distanceret. Normalt er kys med i prisen hos dem, men hun ville ikke kysses. Hun gav dog superfransk (kun lige godkendt, og så ikke mere).

Det var noget af et syn, at se hende ride og tage hende bagfra! Min favoritmåde at afslutte på, er sådan en halv missionær, hvor jeg sidder på knæ mens hun ligger på ryggen - Så er udsigten perfekt - en smuk kvinde med en flad og tonet mave, små lækre faste bryster og en flot stram fisse med en lille streg af hår over - That's the stuff ;)

Ville jeg besøge hende igen? Nej. Hun var slet ikke nok "på", og hun sagde heller ikke rigtig noget :/

Jeg tror min næste skal være en GFE - er der nogen gode bud i en rimelig prisklasse?

Peace!

michel_95086a5_1a1f79715e5d45b297d9c3168e701130.jpg_srb_p_869_579_75_22_0.50_1.20_0.jpg

Redigeret af Mand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun ser ellers rigtig lækker ud, men hvor er det en kedelig oplevelse, når man havner i kløerne på en kvinde, der er hamrende ligeglad med sin kunde. Dem har jeg også prøvet nogle gange og det er svært at klage, for pengene skal jo falde på forhånd. Heldigvis har vi Eroguide og anmeldelser som din, så vi undgår at gå forgæves. Tak for det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tja.... jeg læser nu ikke anmeldelsen som at kun er hamrende ligeglad med kunden, men enig med anmelderen, der er nok ikke tale om en intens GFE oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Demy (ser også ud til at være hos Gentlemenhouse for tiden) kunne være et godt bud, hendes billeder snyder måske lidt for hun er i virkeligheden et ret lille energibundt. De par gange jeg har været sammen med hende vil jeg bestemt betegne som GFE, nærværende og kysser gerne. Hun taler også rigtigt godt engelsk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tja.... jeg læser nu ikke anmeldelsen som at kun er hamrende ligeglad med kunden, men enig med anmelderen, der er nok ikke tale om en intens GFE oplevelse

Hun var lidt mere distanceret end det - ikke fjendtlig eller noget, bare lidt ...ligeglad. Øjenkontakt var der heller ikke meget af.

Demy (ser også ud til at være hos Gentlemenhouse for tiden) kunne være et godt bud, hendes billeder snyder måske lidt for hun er i virkeligheden et ret lille energibundt. De par gange jeg har været sammen med hende vil jeg bestemt betegne som GFE, nærværende og kysser gerne. Hun taler også rigtigt godt engelsk. 

Jeg har haft nogle ret gode oplevelser hos dem, og til rigtig gode priser!

Kæft en krop Michel ellers har! :o

Redigeret af Mand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan var mængden og størrelsen af hendes tatoveringer? 

Nul tatoveringer. Virkelig flot og meget meget stram krop og glat hud! :)

Nydelige piger hos hos Gentlemens House.

Er der nogen som ved om de er  friske på lidt græsk også?

Det kan jeg desværre ikke svare på...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...