Hop til indhold
Gæst

Wangthai...i Nikolaj Gade Kbh K

Recommended Posts

Hej Jubii

Var forbi den anden dag og stedet ligger ganske fint uden for meget trafik i området og blev modtaget af Bee, hende som er i en grå bluse på deres hjemmeside, men skulle have massage af en anden, en ganske lille thai pige som ikke er på fotos. Blev henvist til et pænt lokale og fik faktisk en rigtig god hård massage uden for meget olie. Da vi kom til Hj til 200 kr. kunne man se og mærke, at dette var ikke noget hun nød sig om, det stod malet i hendes ansigt. Hun forsøgt sig efterfølgende med noget afvask som ikke var helt hjertet. Da vi kom til betalingen mente hun at det skulle 500 kr. massagen og jeg måtte gøre hende opmærksom på at på deres hjemmeside koster det 400 kr. og sådan blev.

Alt ialt, hvis man går efter massagen så er det et fint sted intet andet.

Omkring Bee, en Thai med store silicone bryster men ganske smillende.

Omkring gentagelse, måske hvis jeg er i området og det regner meget.......

God weekend til alle her på sitet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også netop besøget stedet. Havde bestilt Bee, som tog venligt og smilende imod.

Bestilte 1 times oliemassage. Efter ca. 12 sekunder kom de første antydninger af at menukortet indeholdt meget mere. Da jeg synes Bee ser dejlig ud, spurgte jeg lidt frem og tilbage om de forskellige muligheder. Synes dog priserne var noget høje, men endte med en aftale om B2B med HJ i 45 minutter. Det stod dog hurtigt klart at B2B for Bee i mit tilfælde betyder bryst 2 body - resten af hendes krop var no go, og det var altså ret kedeligt og ikke hvad jeg forbinder med B2B.

Da hun samtidig havde telefonen med i lokalet, valgte jeg efter hendes 2. samtale at afbryde besøget, og fortalte så venligt jeg kunne, at vi vist ikke havde ens forventninger til hvad vores aftale indeholdt. Jeg havde været der ca. 25 minutter og trods alt haft hendes meget faste siliconebryster i ansigtet, så jeg betalte lidt for besøget. Sagde pænt farvel i døren - hvilken kun blev besvaret med en hårdt smækkende dør.

Kemien døde totalt undervejs, pris og ydelse levede i hvert fald ikke op til hvad jeg typisk oplever på andre thaisteder, så her kommer jeg ikke igen.

Redigeret af hopla

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sjovt jeg har prøvet lige det samme 

Virker slet ikke som om hun har lyst til det hun laver 

Jeg gik selv efter små 20 minutter og betalte kun for en halv times olie og det var ikke det bedste og er helt sikker på jeg ikke kommer tilbage 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi for at prøve det nye sted. Ganske fint indrettet. Rent og pænt. Jeg fik massage af hende i den hvide trøje på hjemmesiden. Jeg fik 1 times thai olie til 400,-. Suveræn massage må jeg sige! Godt for min spændte nakke og skuldre. Jeg blev bedt om at beholde underbukserne på fra starten, så der var ikke rigtigt lagt op til noget ekstra. Jeg spurgte heller ikke.

Alt i alt oplevede jeg god service, rigtig god massage og et bad til sidst. Det ligger ret diskret, men jeg fik alligevel ikke tilbudt noget ekstra, så der var vel ikke noget at skamme sig over :-)

Jeg vender uden tvivl tilbage for massagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi for at prøve det nye sted. Ganske fint indrettet. Rent og pænt. Jeg fik massage af hende i den hvide trøje på hjemmesiden. Jeg fik 1 times thai olie til 400,-. Suveræn massage må jeg sige! Godt for min spændte nakke og skuldre. Jeg blev bedt om at beholde underbukserne på fra starten, så der var ikke rigtigt lagt op til noget ekstra. Jeg spurgte heller ikke.

Alt i alt oplevede jeg god service, rigtig god massage og et bad til sidst. Det ligger ret diskret, men jeg fik alligevel ikke tilbudt noget ekstra, så der var vel ikke noget at skamme sig over :-)

Jeg vender uden tvivl tilbage for massagen.

Hun den andre, i grå trøje ... er det ikke Sara der overtog Jennys shop på Ålborggade?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun den andre, i grå trøje ... er det ikke Sara der overtog Jennys shop på Ålborggade?

Jeg mener ikke det er Sara. Jeg tror bare hun arbejdede der. Jeg så dog ikke noget til hende den anden dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mener ikke det er Sara. Jeg tror bare hun arbejdede der. Jeg så dog ikke noget til hende den anden dag.

Du har ret. Hun arbejdede der. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sara var også kort hos Banna i hellerup, hvor jeg fik en fantastisk body2body af hende og efterfølgende fuld pakke. Så det kan lade sig gøre, hun skal bare varmes lidt op (komme forbi et par gange).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...