Hop til indhold

Recommended Posts

Hey alle

Her følger min første anmeldelse, håber i tager godt imod den.

Havde spurgt om denne pige : https://annoncelight.dk/showad/188603 
Over i efterlysninger, men uden held. Så tænke at jeg skulle være den første. Forståelig nok, da hun åbenbart først startet i mandags :-/

Havde haft en dårlig oplevelse hos wandee, så efter lidt SMSer frem og tilbage gik turen mod Jade i Søborg. 
Hun holder til på en klinik, hvor hun har lejet et værelse, så husk at spørge efter hendes navn. Blev lukket ind derude, og ført ind i et rum, af en anden pige. Hmm det ligner ikke hende på billedet. Jeg er til tynde piger, og det var hun ikke. Fik spurgt om navnet, hun smilede og hentede så Jade. Hmmmm en lille lækker og storsmilende pige kom ind. Hun talte godt dansk, og der var god stemning lige for starten. Hun gik mig til brystkassen, så 160cm passer meget godt, vægten ligeså. det var hende på billedet.
Jeg bestilte en time b2b. Måtte bare se hende nøgen. Blev absolut ikke skuffet. Tynd, fast og med to dejlige bryster.

Massagen gik igang, tilpas med olie, og hele tiden den samme gode stemning. Det virker for mig som om Jade nyder sit arbejde. Tiden gik hurtigt, og da jeg vendte mig om, var det sku svært ikke at blive opstemt. Der ligger 46 dejlige kg. Og gnider sig op af mig, mens hun smiler sødt. Hun spurgte om jeg jeg skulle ha hjælp til noget, og et hurtig JA fløj ud af munden på mig.
Lidt olie, og et par varme bløde hænder gik hurtigt igang. Der gik sku ikke lang tid før jeg var færdig, ramte alt i rummet, men det tog hun med et smil.

Gav 1000 for b2b, måtte røre ved hende, men ikke pille.
Gav 300 for afslutning.
Ved ikke om 1300;- er dyrt, jeg var meget tilfreds.

Jeg kunne forstå på Jade, at hun ikke bare sidder og venter på gæsterne hele dagen. Man skal bestille tid, og så kommer hun, så vær tålmodig. Tror der bliver rift om dem.

Stedet er som det skal være. De ligner efterhånden hinanden, men pænt og rent.. Det ligger i Søborg. Adressen må i selv få, når i skriver til hende.

Pigen, et stort 10 tal fra mig. Lige som jeg gerne vil ha hun skal være. Lille, tynd, fast, og smilende. Taler dansk, og er tilstede under hele massagen. Virker som om hun har masser af tid.

Massagen får et stor 9 tal. Ville sku gerne ha haft en fransk, men det gør hun desværre ikke :-(

Det var ordrerne for nu, håber i kunne bruge dem til noget. Jeg bestilte en ny tid med det samme, da hun sagde hun havde travlt resten af ugen.

T

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Hun ser også lækker ud på billedet, men din opfattelse var at hun "kun" gav HJ som afslutning?

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelse af et anderledes koncept.

For dyrt? Hvis du var meget tilfreds, så kan det vel ikke kaldes dyrt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes ikke 1300 var for dyrt, tværtimod. Bliver sku lidt ked på pigernes vegne, når man læser at nogle får hele turen for 800-1000;- Især hvis pigen har en mamasan, der tager halvdelen.

Brysterne virker meget ægte, snød mig. Men det er de ikke. Men bløde og stadig faste.

Ved ikke hvem Nancy fra wandee er, men er det hende, og hun både har skiftet navn og sted, kan det være hun ikke synes det er så fedt du skriver det herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har i den sidste uges tid overvejet en omgang massage, men thai-piger fanger ikke rigtig min interesse, men oven på denne anmeldelse og hendes billeder på annoncen, så tænkte jeg tjooo. Jeg dukkede op på adressen til aftalt tid og havde på vejen kørt forbi et par andre massage-klinikker ud til trafikeret veje og tænkt at bare indgangen var nogenlunde diskret når jeg kom frem. Og ja, det er vidst kun den nærliggende grillbar som vil bemærke en, når man dukker op, ellers virkede vejen rimelig død. 

Bankede på og Jade kom ud for at åbne. Igen, så tænder jeg ikke på asiatiske kvinder... med mindre hun hedder Asa Akira. Men Jade er nu, på trods af mine præferencer, ret køn, en god krop og et par gode fortrin. Hun forklarede mig priserne. Da jeg ikke har brug for at en kvinde ligger og gnider sig op af mig uden der sker mere, så vidste jeg med det samme at B2B massage vil det ikke blive. Olie massage ved jeg også godt hvad er... Men tantra, der er jeg på lidt mere usikker vidensgrundlag... Så det valgte jeg. Egentlig skulle jeg ha' valgt den traditionelle olie massage, da det var for massagens skyld at det overhovedet var kommet i mine overvejelser. Efter at ha valgt tantra, så spurgte hun om jeg vil ha afslutning eller om vi skulle vente. Da jeg svarede ja tak på forhånd, virkede det næsten som om hun godt vidste at sådan et spørgsmål var dumt at stille til en fyr. Da hun så at jeg havde én tusse, begyndte hun med at jeg for de sidste 200 kr kunne lege med hendes bryster.... Narh, selvom jeg ikke er fra Jylland, så bliver jeg sgu nærig.

Jade smuttede ud og jeg smed kludene og lagde mig til rette. Jade kom tilbage. Egentlig vil jeg gerne ha haft et bad, da jeg kom lige fra arbejde, men fik det ikke tilbudt og fik ikke selv spurgt. Jade vaskede mig dog. Rart men underligt på samme tid. Også begyndte tantra massagen derefter, hvilket jeg nu ikke fortrød... For jeg er en sucker for at blive nusset med fingerspiserne, hvilket er det bedste jeg kan beskrive oplevelsen som, samtidige med at det er pirrende. Det var lige til at falde i søvn af (ment på den gode måde), efter en lang arbejdsdag. 

Efter både ryg og front havde fået sig en kærlig behandling, så kom hun til afslutningen. Hvilket som tidligere beskrevet i tråden er et handjob. Personligt blev jeg ikke skuffet, da jeg havde forestillet mig at dette blev gjort imens hun stod og kiggede ud i luften, da hun gør det klart både i annoncen og personligt, at der intet sex er i hendes ydelser. Men hun gned da underlivet ret glædeligt imod mit lår, imens hun spillede mig. Og kunne ikke helt finde ud af om hun blev frustreret over at jeg ikke blev knald hård, ovenpå min træthed eller om hun gjorde det af lyst, men hun tog i hvert fald min hånd og placerede solidt på sit bryst (uden på tøjet). Hvor alt andet lige, så kom afslutningen. :)

Der var 10-12 minutter tilbage og her skal Jade ligeledes ha credit for at være ekstra serviceminded, for hun masserede min ben i denne tid, hvor andre nok havde viftede en ud af døren. 

Så jeg havde en ret positiv oplevelse. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes ikke 1300 var for dyrt, tværtimod. Bliver sku lidt ked på pigernes vegne, når man læser at nogle får hele turen for 800-1000;- Især hvis pigen har en mamasan, der tager halvdelen.

Jeg er meget enig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min anmeldelse faldt vist ikke i god jord. Jeg troede først at det var en psykotisk eks-kæreste som havde skrevet, men jeg fik i hvert fald afvide meget kortfattet at jeg var dum på SMS. Så gentagelses-raten er lige 0 for mit vedkommende. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du lavede en fin anmeldelse Mcloven, der er altid negative mennesker bare lad som om de ikke er der og kom med flere anmeldelser, vi er mange der vil nyde dem.

Du skriver du fik en SMS så må vedkommende jo have dit telefonnummer ????? eller hvis du mener PM så kan du bare blokere ham så generer han dig ikke mere

The Rider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Ved ikke hvem Nancy fra wandee er, men er det hende, og hun både har skiftet navn og sted, kan det være hun ikke synes det er så fedt du skriver det herinde.

Og hvad så, hvis hun ikke bryder sig om d e t? EG er vel et forbrugerforum hvor "leverandørerne" er velkomne, men hvor det handler om købesex. Ikke mindst set fra købernes side. Eller er der noget, som jeg har misforstået. :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og hvad så, hvis hun ikke bryder sig om d e t? EG er vel et forbrugerforum hvor "leverandørerne" er velkomne, men hvor det handler om købesex. Ikke mindst set fra købernes side. Eller er der noget, som jeg har misforstået. :-D

Ja, der er noget du har misforstået :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du lavede en fin anmeldelse Mcloven, der er altid negative mennesker bare lad som om de ikke er der og kom med flere anmeldelser, vi er mange der vil nyde dem.

Du skriver du fik en SMS så må vedkommende jo have dit telefonnummer ????? eller hvis du mener PM så kan du bare blokere ham så generer han dig ikke mere

The Rider

Jeg har det personligt sådan at når jeg er medvirkende til at finansere glædespigernes sorte indtægt, så må de også leve med at der er et forum som dette, hvor folk deler deres gode og dårlige oplevelser. 99% af dem gemmer sig bag personærer, både ved navn og hvordan de agerer i rollen som glædespige og hvis de ikke kan abstrahere fra at deres alias får ris og ros, så er det i min optik den forkerte branche de har indtrådt i.

Og for at vende tilbage til din kommentar, så mere konkret er det Jade som har skrevet til mig i løbet af dagen at jeg var dum. Det kan jeg nu godt leve med og hvis hun føler jeg har trådt over hendes personlige grænse i min bedømmelse af hende, så må hun bruge sin energi på at synes dette. Jeg kan i hvert fald love hende (nu hvor hun læser med på dette forum) at jeg ikke kommer igen.      

Del dette indlæg

Link til indlæg

Står der bare du er dum i SMSen??

Har du spurgt hvorfor hun sender den SMS til dig. Jeg mener din anmeldelse er jo positiv, så det lyder mærkeligt hvis hun bare ud af den blå luft skriver dette. Kunne det være en fejl??

Havde ikke fået det indtryk af hende

T

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har det personligt sådan at når jeg er medvirkende til at finansere glædespigernes sorte indtægt, så må de også leve med at der er et forum som dette, hvor folk deler deres gode og dårlige oplevelser. 99% af dem gemmer sig bag personærer, både ved navn og hvordan de agerer i rollen som glædespige og hvis de ikke kan abstrahere fra at deres alias får ris og ros, så er det i min optik den forkerte branche de har indtrådt i.

Og for at vende tilbage til din kommentar, så mere konkret er det Jade som har skrevet til mig i løbet af dagen at jeg var dum. Det kan jeg nu godt leve med og hvis hun føler jeg har trådt over hendes personlige grænse i min bedømmelse af hende, så må hun bruge sin energi på at synes dette. Jeg kan i hvert fald love hende (nu hvor hun læser med på dette forum) at jeg ikke kommer igen.      

Meget mærkeligt. Så er vi nok nogle som ikke prøver, på trods af to positive anmeldelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Står der bare du er dum i SMSen??

Har du spurgt hvorfor hun sender den SMS til dig. Jeg mener din anmeldelse er jo positiv, så det lyder mærkeligt hvis hun bare ud af den blå luft skriver dette. Kunne det være en fejl??

Havde ikke fået det indtryk af hende

T

Ja der står bare "du er dum". Og nej gider ikke bruge min tid på at få en uddybelse af hende. Hun må gerne ha' sin mening om mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er Nancy fra  Wandee.

De nye billeder viser klart at du tar fejl - har aldrig været Nancy hvis lige ikke findes - men hvor er hun mon nu??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

De nye billeder viser klart at du tar fejl - har aldrig været Nancy hvis lige ikke findes - men hvor er hun mon nu??

1955 - du kan vel kun udtale dig om, hvordan hun er overfor dig.

Det kan jo godt være, at hun mener, at du er ridderen på den hvide hest.

De sexkøbere, som ikke mener at sexsælgere/ leverandører skal være professionelle, taler meget om kemi. Underforstået: de passer kun deres arbejdet, hvis de er vilde med kunden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Sorry, fik ikke lige læst strengen til ende

Redigeret af dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun ser også lækker ud på billedet, men din opfattelse var at hun "kun" gav HJ som afslutning?

hvis man har penge nok kan man få  det hele hos Jade. Hun er en skøn thaipige, skal bestemt besøg hende igen 

giver fransk som en drøm skal prøves igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Cool indlæg Mrlover... ;-)

Kan i øvrigt bekræfte at Jades wingmate Amber giver super b2b massage og er en helt igennem sød og køn pige... Jeg fik i al fald en herlig time med hende ;-)

Pluto

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Jeg har også besøgt Amber, dog vil jeg sige, at hun ikke er Slank som sådan, og hendes mave ligner noget der er opereret, men ikke med et helt godt resultat.

Selv oplevelse, og indlevelsen var ok, men var lidt skuffet over hendes udseende efter hun smed tøjet.. Store ÆGTE bryster, som naturligvis så også er ret tung, og hænger.

Men, 1000.- for 30 min. B2B er prisen, afsluttet med et ok HJ

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...