Gæst Skrevet 5. August, 2015 hvis man har penge nok kan man få det hele hos Jade. Hun er en skøn thaipige, skal bestemt besøg hende igen giver fransk som en drøm skal prøves igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. August, 2015 Hun ser også lækker ud på billedet, men din opfattelse var at hun "kun" gav HJ som afslutning?Jeg fik hele pakken både bj og sex så det passer ikke. må straks lave ny aftale med Jade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 5. August, 2015 Jeg fik hele pakken både bj og sex så det passer ikke. må straks lave ny aftale med JadeLyder godt, hvad løb sådan en tur op i? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. August, 2015 1600 og de var godt givet ud , Jeg har også besøgt Amber, dog vil jeg sige, at hun ikke er Slank som sådan, og hendes mave ligner noget der er opereret, men ikke med et helt godt resultat. Selv oplevelse, og indlevelsen var ok, men var lidt skuffet over hendes udseende efter hun smed tøjet.. Store ÆGTE bryster, som naturligvis så også er ret tung, og hænger.Men, 1000.- for 30 min. B2B er prisen, afsluttet med et ok HJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
21:30 14 Skrevet 18. August, 2015 Ja, så tiden igen til en tur hos Jade. 5 gang, for at være ærlig, er sku nok ved at blive lidt afhængig :-)Jade er blevet min faste goto thai, behandlingen her, er for mig, den bedste måde at slappe af, efter en laaaaang dag.kroppen, smilet, og de bløde hænder hm hm hmmmmmJeg har selv kun besøgt 4-5 steder hen over årene, så ved ikke hvordan niveauet er rundt omkring, men hendes b2b er alt hvad jeg har brug for, desværre kan det snart være slut. Hun stopper ihvertfald snart, hvor hun er lige nu, på grund af lidt problemer derude. Så ved ikke om hun kommer tilbage, og hvor henne... Suk... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 24. August, 2015 Havde egentlig gået og kigget efter et godt blow idag, men da jeg til dato stadig ikke har fundet en der kan få mig til at komme på den måde, valgte jeg efter denne anmeldelse at tage forbi Jade til massage og sikke en sød pige, lækker krop, højt service niveau, så var en super oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 24. August, 2015 Ja, så tiden igen til en tur hos Jade. 5 gang, for at være ærlig, er sku nok ved at blive lidt afhængig :-)Jade er blevet min faste goto thai, behandlingen her, er for mig, den bedste måde at slappe af, efter en laaaaang dag.kroppen, smilet, og de bløde hænder hm hm hmmmmmJeg har selv kun besøgt 4-5 steder hen over årene, så ved ikke hvordan niveauet er rundt omkring, men hendes b2b er alt hvad jeg har brug for, desværre kan det snart være slut. Hun stopper ihvertfald snart, hvor hun er lige nu, på grund af lidt problemer derude. Så ved ikke om hun kommer tilbage, og hvor henne... Suk...Hun fortsætter i KBH, på samme tlf som nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
21:30 14 Skrevet 25. August, 2015 Hun fortsætter i KBH, på samme tlf som nu I know Det er nu Brønshøj... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 28. August, 2015 HAR hun skiftet adresse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 28. August, 2015 HAR hun skiftet adresse?Yes, det har hun så jeg lige -HERTIL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg