Gæst Skrevet 30. Juli, 2015 Lidt svært at acceptere at dette skal skrives under 'Hyggesnak', for det er det jo mildest talt ikke. Champions League:3 gange har danske hold mødt Apoel fra Nicocia på Cypern med følgende resultater, hvor de hver gang har haft hjemmebanefordel i første kamp;2009: FCK: 1-0, hjemme og 1-3 ude, sammenlagt 2-32014: Aab: 1-1 hjemme og 0-4 ude, sammenlagt 1-52015: FCM: 1-2 hjemme (efter 2 katastrofeaktioner) og ??? ude. (efter at slået Gibraltars mestre med 3-0 sammenlagt og Andorra's ditto med 4-0, vel heller ikke specielt imponerende)Det er bare gået tilbage for klubfodbolden i DK i forhold til cypriotisk fodbold og i forhold til ChL, selvom FCM endnu teoretisk set har en lille meget chance for at gå videre.Og Randers FC glemte åbenbart også at score i den første kamp mod Elfsborg efter referaterne at dømme, surt og trist. Så ikke selv den første kamp. FCK har været de eneste, der endnu ikke har dummet sig i år men har været det, der kaldes 'kyniske', ikke mindst i går mod Jablonec. Håber at de kan fuldføre deres projekt. Godt at det går bedre på landsholdsplan, glæder mig til kampen mod Albanien i begyndelsen af september, som nu bliver endnu mere spændende end den gang, jeg købte min billet for ca 1½ måned siden.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 30. Juli, 2015 Ja det er sgu lidt sløjt på den front i disse dage! Brøndbys 0-0 manglede vel også den omtalte kynisme, FCKs modstander havde den ikke (heldigvis for det kunne også være gået galt). Den omtalte kynisme kan i mine øjne også oversættes til = klasse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 3. August, 2015 tilgengæld er Brøndby modbydelig kyniske i Superligaen De nægter pure at give deres Fans en sejr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. August, 2015 (edited) tilgengæld er Brøndby modbydelig kyniske i Superligaen De nægter pure at give deres Fans en sejr Ja og det gør de stadig, men de 'vandt' trods alt 2-2 i Nicosia i en ret intens affære her til aften med en del kontroversielle dommerkendelser. Og de er nu det eneste danske hold tilbage i Europa.FCM gjorde det fint i returen mod APOEL og havde alle muligheder, men tabte alligevel sammenlagt 2-2. Og det lykkedes FCK at ryge ud på trods af at de havde et fint udgangspunkt med en 1-0 sejr på udebane i baglommen. 3-3 sammenlagt var ikke godt nok. Men godt at det endelig lykkedes for et dansk klubhold at komme forbi et hold fra Cypern med succes, men det holdt godt nok rigtig hårdt, og var måske heller ikke helt fortjent, men det er jo irrelevant bagefter. Kort sagt: FCM tabte 2-2 efter en katastrofal hjemmebane indsats, FCK table 3-3, også efter en katastrofal hjemmebane indsats. Brøndby overraskede og vandt 2-2 og var ikke uheldige. Randers tabte 0-1 efter forlænger spilletid i udekampen efter en katastrofal hjemmebane indsats med mange brændte chancer (så ikke kampen)Så alt i alt et dårligt resultat selvom to hold har mulighed for EL Redigeret 6. August, 2015 af comeback Konklusion tilføjet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 6. August, 2015 Ja og det gør de stadig, men de 'vandt' trods alt 2-2 i Nicosia i en ret intens affære her til aften med en del kontroversielle dommerkendelser. Og de er nu det eneste danske hold tilbage i Europa.FCM gjorde det fint i returen mod APOEL og havde alle muligheder, men tabte alligevel sammenlagt 2-2. Og det lykkedes FCK at ryge ud på trods af at de havde et fint udgangspunkt med en 1-0 sejr på udebane i baglommen. 3-3 sammenlagt var ikke godt nok. Men godt at det endelig lykkedes for et dansk klubhold at komme forbi et hold fra Cypern med succes, men det holdt godt nok rigtig hårdt, og var måske heller ikke helt fortjent, men det er jo irrelevant bagefter. Øhh bliver FCM efter nederlaget i championsleague ikke rykket over i euro league?? eller har jeg misforstået noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 6. August, 2015 Hej Comback.Det er ikke korrekt. Fcm er stadig med i europa. de skal spille playoff kampe. til, euro league. Med lodtrækning imorgen. Så håber vi går videre.God aften til digKK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. August, 2015 (edited) Øhh bliver FCM efter nederlaget i championsleague ikke rykket over i euro league?? eller har jeg misforstået nogetNej, de kommer 'kun' med i play off runden til EL, men det er jo ingen garanti for at komme med i gruppespillet. Jeg har vist heller skrevet at FCM er helt ude af Europa (re KK's indlæg ovenfor), for det håber jeg da stadig at de kan kvalificere sig til, helst sammen med Brøndby Redigeret 6. August, 2015 af comeback Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 7. August, 2015 (edited) Nej, de kommer 'kun' med i play off runden til EL, men det er jo ingen garanti for at komme med i gruppespillet. Jeg har vist heller skrevet at FCM er helt ude af Europa (re KK's indlæg ovenfor), for det håber jeg da stadig at de kan kvalificere sig til, helst sammen med Brøndbyså ligger jeg noget forkert i " og de er nu det eneste hold tilbage i europa" Redigeret 7. August, 2015 af Liderlig-fyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bing 908 Skrevet 7. August, 2015 så ligger jeg noget forkert i " og de er nu det eneste hold tilbage i europa" Hvis du kan få "Comeback" (som han jo hedder i denne månede) til at indrømme han har lavet en fejl, så giver jeg en fadøl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. August, 2015 så ligger jeg noget forkert i " og de er nu det eneste hold tilbage i europa" Ja, det var en smutter, for som jeg skriver i samme indlægKort sagt: FCM tabte 2-2 efter en katastrofal hjemmebane indsats, FCK table 3-3, også efter en katastrofal hjemmebane indsats. Brøndby overraskede og vandt 2-2 og var ikke uheldige. Randers tabte 0-1 efter forlænger spilletid i udekampen efter en katastrofal hjemmebane indsats med mange brændte chancer (så ikke kampen)Så alt i alt et dårligt resultat selvom to hold har mulighed for ELMen det har du formentlig ikke set. Nå, men nu har du så en fadøl tilgode hos Bing, som muligvis ærgrer sig over at Randers FC blev første hold, der røg ud.af de europæiske kvalifikationsturneringer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 7. August, 2015 I kan vel bare tage til Malmö og glædes med os. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 7. August, 2015 I kan vel bare tage til Malmö og glædes med os.I kan jo bare levere Malmø tilbage til os 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. August, 2015 så ligger jeg noget forkert i " og de er nu det eneste hold tilbage i europa" Måske du er en troll.Jeg skrev allerede i det indlæg, som jeg citerede ovenfor, at jeg havde lavet en fejl og rettet den i samme indlæg (at der er 2 danske hold i play off kampene til EL). Og jeg skrev også i senere indlæg at der var to danske hold med i kvalifikationen, så jeg undrer mig egentlig over at du falder over den første fejl, men negligerer de andre rigtige oplysninger i de senere indlæg, som du uden tvivl må ha' læst, da de stod før dit skriv, så noget tyder på at du er en troll og bør behandles som en sådan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 7. August, 2015 Måske du er en troll.Jeg skrev allerede i det indlæg, som jeg citerede ovenfor, at jeg havde lavet en fejl og rettet den i samme indlæg (at der er 2 danske hold i play off kampene til EL). Og jeg skrev også i senere indlæg at der var to danske hold med i kvalifikationen, så jeg undrer mig egentlig over at du falder over den første fejl, men negligerer de andre rigtige oplysninger i de senere indlæg, som du uden tvivl må ha' læst, da de stod før dit skriv, så noget tyder på at du er en troll og bør behandles som en sådaner det noget du har gået og tænkt over hele dagen siden du sådan vender tilbage adskillige timer senere, når du en gang har skrevet det var en svipser 1 linie du skrev ( eneste hold i europa) at 2 linie var den gældende. Fandens nu har jeg nok ikke en fadbamse til gode der røg min dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. August, 2015 (edited) er det noget du har gået og tænkt over hele dagen siden du sådan vender tilbage adskillige timer senere, når du en gang har skrevet det var en svipser 1 linie du skrev ( eneste hold i europa) at 2 linie var den gældende. Fandens nu har jeg nok ikke en fadbamse til gode der røg min dagMåske lidt underligt for dig, men jeg har andre interesser end at svare på 'kommentarer' på EG i løbet af dagen, så desværre glemmer jeg nogen gange en relevant pointe om morgenen, når jeg lige er stået op. Synes at du mangler at skrive lidt om baggrunden for dit indlæg, da det de ikke giver nogen mening, når man kan læser trådens indlæg, måske definitionen på en troll. Redigeret 7. August, 2015 af comeback Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bing 908 Skrevet 7. August, 2015 Fandens nu har jeg nok ikke en fadbamse til gode der røg min dagJo jo nu giver jeg sgu to, Comeback lever jo fuldt op til sit nye navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. August, 2015 Jo jo nu giver jeg sgu to, Comeback lever jo fuldt op til sit nye navn Jamen så er det jo en ren win-win situation for trollen Geilekarl, så godt at vide at du støtter trolle, men måske også lidt trist at du ikke er klogere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 7. August, 2015 Måske lidt underligt for dig, men jeg har andre interesser end at svare på 'kommentarer' på EG i løbet af dagen, så desværre glemmer jeg nogen gange en relevant pointe om morgenen, når jeg lige er stået op. Synes at du mangler at skrive lidt om baggrunden for dit indlæg, da det de ikke giver nogen mening, når man kan læser trådens indlæg, måske definitionen på en troll.Jamen jeg er da klart den mest trollede troll i Eroguides historie!!! langt ned til nr 2!! tænkt sig jeg kan have den frækhed ikke at genlæse en uges gammel indlæg fra dig hvor tingene står nok så klart. Og have en endnu større frækhed kun læse " brøndby er det eneste hold tilbage i europa" trods du meget tydelig skrev i sidste linie der er 2. Det er en frækhed og flabbethed udover alle grænser!!! og Ledelsen burde nok slå kraftig ned overfor sådan noget. Det er nemlig temmelig trolleagtig.Håber din dag bliver bedre i morgen uden de latterlige trolle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. August, 2015 tænkt sig jeg kan have den frækhed ikke at genlæse en uges gammel indlæg fra dig hvor tingene står nok så klart. Og have en endnu større frækhed kun læse " brøndby er det eneste hold tilbage i europa" trods du meget tydelig skrev i sidste linie der er 2. Det er en frækhed og flabbethed udover alle grænser!!! og Ledelsen burde nok slå kraftig ned overfor sådan noget. Det er nemlig temmelig trolleagtig.Lidt trist at du ikke kan læse indenad og underligt at du henviser til 'En uges gamle indlæg' som rent faktisk er skrevet før dit første svar på tråden, altså i går aftes, det virker lidt hult, mildelst talt.. Men det med trolle som dig, er der nok ikke meget at gøre. Det er op til EG's ledelse at finde ud af, om de stadig skal være med på EG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bing 908 Skrevet 7. August, 2015 Jamen så er det jo en ren win-win situation for trollen Geilekarl, så godt at vide at du støtter trolle, men måske også lidt trist at du ikke er klogere.Jamen vi kan jo ikke alle være kloge og perfekte som dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. August, 2015 Jamen vi kan jo ikke alle være kloge og perfekte som dig. Enig, du har en udfordring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 7. August, 2015 Lidt trist at du ikke kan læse indenad og underligt at du henviser til 'En uges gamle indlæg' som rent faktisk er skrevet før dit første svar på tråden, altså i går aftes, det virker lidt hult, mildelst talt.. Men det med trolle som dig, er der nok ikke meget at gøre. Det er op til EG's ledelse at finde ud af, om de stadig skal være med på EGNej det er ikke meget at gøre med trolle Det bedste råd jeg kan give dig er at tie dem ihjel! De lever jo for folks reaktion på dem.. sikke et ynkelig liv desværre.Sådan er mit liv... ynkeligt, uden indhold, ingen venner, ingen som holder af mig En så stor looser som tænkelig muligt kan eksistere på denne planet!!!!! lidt opmærksomhed er bedre end ingenting og den får jeg ved at lege troll herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. August, 2015 Nej det er ikke meget at gøre med trolle Det bedste råd jeg kan give dig er at tie dem ihjel! De lever jo for folks reaktion på dem.. sikke et ynkelig liv desværre.Sådan er mit liv... ynkeligt, uden indhold, ingen venner, ingen som holder af mig En så stor looser som tænkelig muligt kan eksistere på denne planet!!!!! lidt opmærksomhed er bedre end ingenting og den får jeg ved at lege troll herindeJamen det var jeg da godt klar over, trist for dig men ikke overraskende. Held og lykke med at genfinde dig selv som et fornuftigt menneske, det kan kun blive en win-situation. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. August, 2015 I forlængelse at denne tråd, som er spoleret af mange underlige indlæg, synes jeg nok at der bør gives stor respekt til Malmø FF efter deres velfortjente sejr i går over Celtic.Og så vil jeg krydse fingre for FCM i morgen aften, både for FCM's skyld men også for dansk fodbold i UEFA regi, succes er helt sikkert et must for ikke at fortsætte nedturen på den europæiske rangliste og så gøre chancen for kvalifikation endnu mindre., Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. August, 2015 Og så vil jeg krydse fingre for FCM i morgen aften, både for FCM's skyld men også for dansk fodbold i UEFA regi, succes er helt sikkert et must for ikke at fortsætte nedturen på den europæiske rangliste og så gøre chancen for kvalifikation endnu mindre.,Så lykkedes det endelig for FCM at komme videre i Europa, og stort Tillykke med det; og de beviste så også, at de pt stadig er det bedste danske hold..Ærgerligt at samme tænding ikke var til stede i den første kamp mod Apoel i Herning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg