Bear 8086 Skrevet 26. Februar, 2016 kanonkongen skrev, for 44 minutter siden: Hej Ludvig. Ingen tvivl om,at Andre Rømer, Tim Sparv, Jacob Poulsen. Ikke havde den fedeste aften igår. Men ja Andre var den store synder. Vi snakkede med ham igår. Han var græde færdig. Han følte han havde svigtet alle.Men han mødte overmagten ja det gjorde hele holdet. Når alt det er sagt. Havde vi knap 2000 fans den fedeste aften, På trods af resultatet ja så lavede vi en fest på tribunen. Jeg er stolt over at se den rejse de har været på. Ja festen sluttede igår med et brag. United vandt fortjent, og de var klasser bedre så tillykke til dem. Ha en god dag, nu vil jeg sove hahahaha KK Et er at han var totalt overmatchet af en sprudlende Memphis, men hvorfor i alverden rager han sig sit andet gule kort til sig ved at rive fat i Memphis i en ufarlig situation midt på banen på et tidpunkt hvor kampåen var afgjort? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 26. Februar, 2016 Bear skrev, for 55 minutter siden: Et er at han var totalt overmatchet af en sprudlende Memphis, men hvorfor i alverden rager han sig sit andet gule kort til sig ved at rive fat i Memphis i en ufarlig situation midt på banen på et tidpunkt hvor kampåen var afgjort? Han fik nu heller ikke meget hjælp af sin kant... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 26. Februar, 2016 Bear skrev, for 2 timer siden: Et er at han var totalt overmatchet af en sprudlende Memphis, men hvorfor i alverden rager han sig sit andet gule kort til sig ved at rive fat i Memphis i en ufarlig situation midt på banen på et tidpunkt hvor kampåen var afgjort? Hej Bear Ja se Bear når man er/bliver frustreret, kan man jo sige eller lave ting. Der ikke virker gennemtænkt. Ja han tænkte sig vel ikke om. Derfor måtte han jo tage konsekvensen og det gjorde han. McQueen skrev, for 2 timer siden: Han fik nu heller ikke meget hjælp af sin kant... Nej de spillede ikke fantastisk igår God dag KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren Brun Skrevet 26. Februar, 2016 kanonkongen skrev, for 11 timer siden: Hej Ludvig. Ingen tvivl om,at Andre Rømer, Tim Sparv, Jacob Poulsen. Ikke havde den fedeste aften igår. Men ja Andre var den store synder. Vi snakkede med ham igår. Han var græde færdig. Han følte han havde svigtet alle.Men han mødte overmagten ja det gjorde hele holdet. Når alt det er sagt. Havde vi knap 2000 fans den fedeste aften, På trods af resultatet ja så lavede vi en fest på tribunen. Jeg er stolt over at se den rejse de har været på. Ja festen sluttede igår med et brag. United vandt fortjent, og de var klasser bedre så tillykke til dem. Ha en god dag, nu vil jeg sove hahahaha KK Fint skriv efter en dårlig aften. Men faktisk var FCM vel egentlig med indtil der manglede et kvarter, herefter gik det så rigtig hurtigt den forkerte vej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 27. Februar, 2016 Søren Brun skrev, for 6 timer siden: Fint skriv efter en dårlig aften. Men faktisk var FCM vel egentlig med indtil der manglede et kvarter, herefter gik det så rigtig hurtigt den forkerte vej. Hej Søren Brun. Ja man kan vel sige de er med i kampen til da Sisto scorede. Så synes jeg da at FCM var ret meget på hælende derefter. Som om utd lige ville sige hey nu skal i se hvordan fodbold spilles Og der fik vi vist en lektion i fodboldens ABC. Når det er sagt så er jeg dog stadig stolt af det FCM præsterede i Euro League. God lørdag KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren Brun Skrevet 27. Februar, 2016 Jeg er da helt enig i dine betragtninger. Jeg har nok ikke fået udtrykt helt klart hvad jeg mente med at 'FCM vel egentlig var med indtil der manglede et kvarter', det var udelukkende resultatmæssigt, hvor det sammenlagte resultat var 3-3 indtil cirka et kvarter før tid. Egentlig var FCM vel kun bedre på et punkt. nemlig mht udnyttelsen af chance(r). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 29. Februar, 2016 (edited) kanonkongen skrev, den 27/2/2016 at 07:04: Hej Søren Brun. Ja man kan vel sige de er med i kampen til da Sisto scorede. Så synes jeg da at FCM var ret meget på hælende derefter. Som om utd lige ville sige hey nu skal i se hvordan fodbold spilles Og der fik vi vist en lektion i fodboldens ABC. Når det er sagt så er jeg dog stadig stolt af det FCM præsterede i Euro League. God lørdag KK Men Uniteds kamp igår in mente, så kunne det se ud som om at FCM-kampen, blev den kamp hvor United genfandt spillet, det var en sand fornøjelse at se dem spille mod Arsenal i går. At de "bare" kan hive en 18-årig hjemmelavet angriber ind fra bænken der skorer 4 mål i to kampe er sgu imponerende. Redigeret 29. Februar, 2016 af Bear 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg