kanonkongen 34395 Skrevet 27. August, 2015 Så lykkedes det endelig for FCM at komme videre i Europa, og stort Tillykke med det; og de beviste så også, at de pt stadig er det bedste danske hold..Ærgerligt at samme tænding ikke var til stede i den første kamp mod Apoel i Herning.Hej Comeback.Ja det gjorde det, en stor aften her på heden. FCM spillerne var helt oppe, at køre, stemningen var helt fantastisk. Både i Southampton, og i Herning i aften. Når man tænker over hvad klubben har præsteret i de 16 år klubben har eksisteret må, man vist blå stemple holdet, og anerkende. Som du skriver at pt. er de det bedste hold.Kan så sige, at der er ingen der er mere kede af det de præsterede mod APOEL, end spillerne. De var godt klar over de spillede skidt i Herning. Når det er sagt så er vi nu i gruppespillet, og flere udlandsture til os fodbold tosser hehehe.God nat til dig.KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 28. August, 2015 KK - DIG IGÅR EFTER FCM'S SEJR ? ? ? ? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 28. August, 2015 Nej nej An2n men det var sådan jeg så ud i Southampton Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 28. August, 2015 Hej allesammen Ja spændende grp. Vi er havnet i her.Gruppe DNapoliBrugge WarszawaFC MidtjyllandHygge og god fredag og weekend.Ses i POLEN!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 3. Oktober, 2015 Hej allesammen.Ja der var ikke mange der troede på FCM i Euro League. Nu må man jo komplimentere dem for det spil og resultater de har leveret, Ikke mindst, i torsdags i Brugge, Fantastisk kamp, og ikke mindst resultatet 1-3. Ja FCM vandt over dansker dræbende. Hvad Brøndby, FCK, og Aab ikke formåede de tabte jo samlet 16-2. Ja der skaffede FCM, et super resultat for DK. Og ikke mindst skraber de point sammen. Jeg er en stolt ulv, Og fedt at, være i Brugge og se dem vinde. Ja Napoli, Tror jeg vinder gruppe D. Men vi har et godt udgangspunkt, jeg bukker hovedet og siger tillykke til alle omkring FCM.God lørdag, nu må jeg pleje mig selv.KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 3. Oktober, 2015 Og fedt at, være i Brugge og se dem vinde.Var det en hemmelig tur, der blev lavet? Eller var det alle mand for sig selv?Jeg ledte forgæves efter info om en tur til Brugge, da jeg overvejede at tage med, hvis det var muligt. Brugge er en fantastisk by og har givet mig rigtig mange gode oplevelser (bl.a. en sejr til FCK på 3-2 ). Dejligt, at I som støtter FCM fik en helt euforisk aften. Der er bare noget særligt over den slags oplevelser i europæiske kampe. Tillykke til FCM.Mvh,/Gina. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 3. Oktober, 2015 Var det en hemmelig tur, der blev lavet? Eller var det alle mand for sig selv?Jeg ledte forgæves efter info om en tur til Brugge, da jeg overvejede at tage med, hvis det var muligt. Brugge er en fantastisk by og har givet mig rigtig mange gode oplevelser (bl.a. en sejr til FCK på 3-2 ). Dejligt, at I som støtter FCM fik en helt euforisk aften. Der er bare noget særligt over den slags oplevelser i europæiske kampe. Tillykke til FCM.Mvh,/Gina.Hej Gina.Vi kørte selv derned 7 i en bus. vi gjorde det for 650 Kr. Pr. Mand med hotel værelse, da vi ville opleve Bruge igår.. Og billetten købte vi igennem FCM for 250 Kr. Jeg ved, at fanklubben lavede bus tur. Mener de gjorde det for 850 for medlemmer og 1000 kr. for ikke medlemmer. Men prøv da at tjekke Fcm.dk. Ved at d 26 nov, der kører vi også selv til Warszawa, For, at se Leggia - FCM. Og det er samme priser. SKAL DU MED DA. Ellers skriv en PM så skal jeg give info til dig mht billetter, ture osv.Er helt, på linje med dig ang Brugge, flot og fantastisk by. Vi så et chokolade museum, vi var i en øl butik med sindsyg mange forskellige øl, og smagte på en øl på 15 procent, den var ikke rar. Og vi var på et munke kloster, og se hvordan de bryggede øl, og ja vi smagte selvfølgelig på det.Ja de udebaneture er bare noget helt specielt, og sikke mange søde mennesker vi mødte i Brugge, Også selvom vi havde trøjer på, oog larmede lidt kl lort torsdag aften, De kaldte de den sorteste torsdag i Brugge. Og mange tak for de søde roser Gina.God lørdag til dig, og må du hygge dig bravt.KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 3. Oktober, 2015 Hej KK Dejligt at I havde en god tur med masser af oplevelser - både fodbolden og de lokale tilbud. Jeg tror dog, at jeg springer over på Polen-turen. Min ret begrænsede passion for FCM kunne kun svinges lidt op pga en eventuel tur til Brugge. Men det kunne jo være, at der kom noget interessant efter jul - såfremt FCM holder kadencen. Mvh,/Gina. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 3. Oktober, 2015 Hej Gina.Ja det var en ret fed tur. Hahahaha ja det er så iorden, er ret sikker på vi kunne få en ret fed tur sammen Jamen du skriver da bare der er jo også Napoli jo God aften til dig Gina.KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 18. Februar, 2016 FC Midtjylland - Manchester United 2-1 Rigtig flot kamp af FCM, det KLART bedste hold på banen i aften! Man U er faktisk heldige med ikke at få en sæk Stort tillykke til særligt jer FCM´er herinde, men også til dansk fodbold generelt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 18. Februar, 2016 Hey alle sammen. Nu jeg lige kommet hjem, efter en helt igennem fantastisk kamp på MCH Arena. Mægtige Manchester United kom, så og tabte. De havde jo intet rigtigt, jo et hovedstød hurtige spillere, men det gør ikke noget med deres dårlige afleveringer. Ja de scorer det første mål efter Kadlec på det skammeligste brænder en direktør. Jeg er stolt, af min klub de ikke taber modet men går til den. Sisto´s flotte mål Ja Kian´s flotte hovedstød der bliver reddet fanatisk flot af Romero flot reageret andet kan man ikke sige. De første 16 min af anden halvleg ja der styrer United alt Men skaber ikke rigtig noget på banen. De har et flot angreb afsluttet på stolpen. Men så gør Jes Thorup en indskiftning der i mine øjne afgør kampen. Lange Poul kommer ind. Hans vildskab, vilje ja flotte spil og ikke mindst målet til 2-1 gør at han burde have været kampens spiller. Ja Det blev Kian Hansen så på stadion ikke enig i det. På trods han gjorde det godt. Jeg er en stolt ulv Bliver det nemt på torsdag i Manchester næppe. Men de ca. 1500 fans vi er der tager over og støtter drengene. skal nok lave en fest. Det er godt for FCM det her resultat. Men også godt for rangliste point. Ja og økonomien i FCM hehehe. Vi har gjort det godt på heden. Og uanset hvad det er godt for dansk fodbold. God aften derude KK 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 19. Februar, 2016 Man U fans efter kampen..... https://www.facebook.com/bewarmers/videos/917527965024312/?fref=nf 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 19. Februar, 2016 Jeg hørte en genial kommentar, fra en værtshusejer i Herning: "Er du klar til englænderne kommer?" - "Hvis jeg bliver mere klar, bliver jeg gennemsigtig!!" Fedt at de klarer sig godt - selv om jeg hader dem i suppen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 19. Februar, 2016 Vildmand skrev, for 8 minutter siden: Jeg hørte en genial kommentar, fra en værtshusejer i Herning: "Er du klar til englænderne kommer?" - "Hvis jeg bliver mere klar, bliver jeg gennemsigtig!!" Fedt at de klarer sig godt - selv om jeg hader dem i suppen Hej Vildmand. Hahaha super kommentar fra ham. Uanset tilhørsforhold til klubber i DK. Er det en flot præstation af FCM. Og respekt for du anerkender dette Disse to herrer her viste vejen i går. God dag til dig. KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 19. Februar, 2016 Som Peter bruchmann skriver på sin twitter. "Måske lige voldsomt nok". Men hvem kører også i sin rustvogn på stadion. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Februar, 2016 Jeg bøjer mig for FCM, sikken en pragtpræstation af hele holdet.. Tidspunktet på den danske sæson sætter virkelig en tyk streg under kvaliteten af deres forberedelser. I aftes var en stor dag for dansk fodbold, som efterhånden må hungrer efter lidt international succes. Jeg tror sgu på at FCM færdiggør miraklet på Old Trafford. Uden og smide skår i glæden, så ville jeg ønske at Gunners havde United i weekenden, for det er vel 20 år siden de har spillet ligeså dårligt.. VH Ludvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Februar, 2016 kanonkongen skrev, for 4 minutter siden: Som Peter bruchmann skriver på sin twitter. "Måske lige voldsomt nok". Men hvem kører også i sin rustvogn på stadion. En til Van Gaal og en til Giggs, når de skal derfra.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 19. Februar, 2016 Ludvig skrev, for 26 minutter siden: En til Van Gaal og en til Giggs, når de skal derfra.. Hej Ludvig. De blev ihvertfald begravet i den britisk presse, og af deres fans. Ja nu er jeg ikke meget til the Gunners er jo selv United fan. Dog ikke igår eller den 25 når vi står på drømmenes teater. Takker for dine kommentare Ludvig. Ha en skøn fredag og weekend KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 19. Februar, 2016 Varmt tillykke til FCM fra en SønderjyskE fan! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 19. Februar, 2016 kanonkongen skrev, for 5 timer siden: Som Peter bruchmann skriver på sin twitter. "Måske lige voldsomt nok". Men hvem kører også i sin rustvogn på stadion. Måske en der er forudseende, kanske der kom en kunde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren Brun Skrevet 19. Februar, 2016 Så lige at Kian Hansen var med på rundens hold sat af UEFA , hvilket er et officielt skulderklap; og et uofficielt skulderklap er helt oplagt også at rundens målmand blev United's argentinske landsholdsmålmand Romero, ærgerligt for FCM at han stod en pragtkamp lige præcis i går og havde 3 100% redninger; tror egentlig ikke at MU savnede De Gea i går. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 20. Februar, 2016 Mon Hr. Gaal fik denne hilsen fra rasende Utd fans igår 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Februar, 2016 Højt og flyve, dybt og falde. Mon ikke Andre' Rømer og de medrejsende FCM tilhængere, har en lettere susen for ørene i dag..? De mødte overmagten, som satte tyk streg under dansk fodbolds internationale niveau. Personligt er jeg skuffet, jeg troede de havde mere at byde på.. VH Ludvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 26. Februar, 2016 Ludvig skrev, for 4 timer siden: Højt og flyve, dybt og falde. Mon ikke Andre' Rømer og de medrejsende FCM tilhængere, har en lettere susen for ørene i dag..? De mødte overmagten, som satte tyk streg under dansk fodbolds internationale niveau. Personligt er jeg skuffet, jeg troede de havde mere at byde på.. VH Ludvig. Hej Ludvig. Ingen tvivl om,at Andre Rømer, Tim Sparv, Jacob Poulsen. Ikke havde den fedeste aften igår. Men ja Andre var den store synder. Vi snakkede med ham igår. Han var græde færdig. Han følte han havde svigtet alle.Men han mødte overmagten ja det gjorde hele holdet. Når alt det er sagt. Havde vi knap 2000 fans den fedeste aften, På trods af resultatet ja så lavede vi en fest på tribunen. Jeg er stolt over at se den rejse de har været på. Ja festen sluttede igår med et brag. United vandt fortjent, og de var klasser bedre så tillykke til dem. Ha en god dag, nu vil jeg sove hahahaha KK 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg