Hop til indhold
Bananas

Pat, Arun og Bee fra Point Wellness

Recommended Posts

Jeg ved jo her er nogle der gerne havde mødt de dejlige pigerne fra afdøde Point Wellness igen - Pat, Arun og Bee.
Jeg mødte Pat forleden i Sverige, og hun var på vej at åbne op i et helt tredje land. Konkurrencen i København var myrdende, syntes hun. (Så kan i lære det alle i som tror at klinikkerne tjener kassen nemt og easy. Point var jo et sted som ofte rosedes herinde, men det hjalp ikke.)
Arun har fået reumatisme eller noget, og er blevet nødt at stoppe med massage. Bor i Sverige.
Bee havde Pat ikke kontakt med, men hun havde hørt at hun også boede i Sverige og havde stoppet med massage.

Så disse tre dejlige kvinder får leve videre i minderne hos os som har mødt og nydt dem.

Redigeret af Bananas
Headmaster Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg ved jo her er nogle der gerne havde mødt de dejlige pigerne fra afdøde Point Wellness igen - Pat, Arun og Bee.
Jeg mødte Pat forleden i Sverige, og hun var på vej at åbne op i et helt tredje land. Konkurrencen i København var myrdende, syntes hun. (Så kan i lære det alle i som tror at klinikkerne fortjener kassen nemt og easy. Point var jo et sted som ofte rosedes herinde, men det hjalp ikke.)
Arun har fået reumatisme eller noget, og er blevet nødt at stoppe med massage. Bor i Sverige.
Bee havde Pat ikke kontakt med, men hun havde hørt at hun også boede i Sverige og havde stoppet med massage.

Så disse tre dejlige kvinder får leve videre i minderne hos os som har mødt og nydt dem.

ikke fortjener kassen, men tjener kassen. 

Fortjener betydet det samme sim deserves på engelsk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Bananas, er det rigtigt gættet at du kommer fra et aflangt land lige øst for Danmark?mdu rammer tonen i sproget meget fint, men en gang i mellem kommer der en lille svecisme! I øvrigt endnu et godt bidrag fra din hånd. Ved du hvad der er sket med Jenny fra Siam Elephant?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Så er det rettet, og din kommentar desværre overflødig. :wink:

Men tak, jeg er altid glad for at lære.

det synes mange af mine kommentarer at være :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest D54

Savner også Point Wellness .... lige fra den gang de lå i Rødovre har jeg søgt til dem. Og trist var det da de lukkede. Mindes stadig  Bee og Pat. Få har i den grad fået mig til bogstavelig talt at lette fra madrassen.

Undrer mig lidt over de "tilbageværendes" adfærd. Med den konkurrence der er burde de alle forsøge at gøre "en forskel". I stedet er flere blevet overfladiske og uengagerede. De gode, som er tilbage, fortjener at blive fremhævet her i EG.

... og hvad er efter min mening et godt sted?

1. Rene og indbydende omgivelser
2. God balance mellem pris og kvalitet
3. Leverance som aftalt
4. Et stort smil - både når man ankommer og under behandlingen ... man skal føle sig velkommen
5. Nærvær ... lad dog for h...... være med at kigge den anden vej eller sms'e eller gå ud og ind ad døren midt i behandlingen

Redigeret af D54

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er enig. Synes der efter hånden er færre og færre steder tilbage, hvor hygget og det gode humør er i højsædet på samme måde som det var hos Point.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har I en måneds tid besøgt en thaipige I Ringsted hos http://www.thantawan-massage.dk/ som kalder sig Anna. Hun er I starten af 40 erne og levere en super massage med godt humør og fuld tid hver gang.

Idag fandt jeg udad at det er Bee som I omtaler. Hun bor stadig I sverige men arbejder her 1 måned endnu fortalte hun. Hun blev meget glad da hun hørte at hun var savnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da virkelig good news.:-) Så er alle kvinderne lokaliserede. Pat er på vej til Norge, Arun har stoppet og Bee er i .... Ringsted.

Jeg tænkte jeg skulle arrangere charterrejser til Ringsted. Der bliver sandwich på bussen, noget vand at drikke og fortræffelig massage når vi er fremme. Any takers?

Mange tak for info, donus.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da virkelig good news.:-) Så er alle kvinderne lokaliserede. Pat er på vej til Norge, Arun har stoppet og Bee er i .... Ringsted.

Jeg tænkte jeg skulle arrangere charterrejser til Ringsted. Der bliver sandwich på bussen, noget vand at drikke og fortræffelig massage når vi er fremme. Any takers?

He he he.

Se det lyder som en fantastisk god ide.

Jeg vil gerne booke en tur med "all inclusive"  :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg skriver når turen er arrangeret. Det bliver en fest. Er det langt til Ringsted???

Det kommer an på hvor dit udgangspunkt er, Bananas:P

Sorry, kunne ikke dy mig, AD´s svar er korrekt, ca 40-45 min i bil

Del dette indlæg

Link til indlæg

Takker alle for info vedr. Bee som jo har jo været efter spurgt længe :-). Planlægger også en tur syd på til Ringsted dog uden at blive for ivrig nu når ATK bilerne lyner med blitzen. Pengene skal jo helst gå til Bee. 

Pat mødte jeg da hun arbejdede for Jenny i Aalborggade 8 og en del år før Point wellness åbnede. Det sidste sted med Pat i Griffenfeldsgade lå ikke godt, alt for "offentligt" og med det blinkende skilt OPEN, gjorde at stedet ikke var så diskret imens man ventede på at blive lukket ind. Mit kendskab til Norge er at olie prisen har ramt mange som er blevet opsagt og turismen i Jylland har markant færre Norske turister i år, men håber hun finder et godt sted, men ellers har hun jo sin shop i Sverige men det koster så et par bro klip. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej jeg kan fortælle at det er den fantastiske bee som er derned har været der idag og kan yderlige fortælle at hun kommer til KBH  når hun slutter der

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og jeg som ikke normalt går til thai kan finde en som i alle kender....... Eroguide findes det findes det her.... Godt det var den rigtige Bee

Redigeret af donus
Efit

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og jeg som ikke normalt går til thai kan finde en som i alle kender....... Eroguide findes det findes det her.... Godt det var den rigtige Bee

Nej donus, alle kender hende ikke. Men vi er nogle Feinsmecker, der kender hende godt.

Og ho ho ho easy now ...

.... nu skal vi bare ikke skrive alt for positivt om hende. Så kommer snart ulveflokkerne frem og yler at hun er for tyk eller for gammel eller for noget helt tredje der ikke duer for de små massagepenge man smider efter hende. Og desuden har vi snart et "finger i hendes spil".

Hun var en af mine oprindelige Thaidronninger en gang, så jeg er meget glad hun er fundet igen. 
Men jeg husker også hvordan en grim - rigtigt grim, og desuden falsk hvis jeg husker rigtigt - anmeldelse en gang fik stedet hun arbejdede på, ned ad bakke. 
Så nyd hendes behandling, men skriv dog ikke alt for meget herinde, for så mister vi hende måske snart igen.

PS Hanky. Du siger hun skal til Kbh. Du må meget gerne give mig en PM om hvor henne, hvis du ved. Hvis jeg nu ikke når at tage til Ringsted i tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra

PS Hanky. Du siger hun skal til Kbh. Du må meget gerne give mig en PM om hvor henne, hvis du ved. Hvis jeg nu ikke når at tage til Ringsted i tid.

Me too, thanks!:razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg sidder allerede og ved hvor nogle af mine surt tjente penge skal lægges....hvis det virkelig er den rigtige BEE - så er det sød musik i mine ører.

Skøøøøønt - Ringsted here I come. Til Hanky - hvis du kan smide endnu en PM med din viden om Kbh. - så ville jeg blive himmelhenrykt.

To BEE or not to BEE - that's not a question :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...