Gæst Skrevet 1. August, 2015 (edited) Det ser sort ud ang. forudbetaling osv. men er der nogle der har erfaringer, for billederne ser ok ud? https://annoncelight.dk/showad/187929 Redigeret 1. August, 2015 af Nordstrand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jsfeltwow 77 Skrevet 1. August, 2015 Ligemeget om billederne ser "ok" ud ville jeg holde mig langt fra forudbetaling, næsten 100% chance for at de tager røven på en 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kongen 122 Skrevet 1. August, 2015 Så vidt jeg kan se tilbydes der ikke græsk, den eneste der bliver taget i røven er dig! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. August, 2015 Altså. . Jeg ville nok holde mig væk fra den her. Men omvendt, hvis den ER go' nok (annoncen og pigen mv.) så er den nok rigtig god....Jeg ville dog være skeptisk ved at overføre penge via Mobile Pay til et nummer som "tilbyder telemarketing".. det burde vel alt andet lige være pigens (eller nogens) private nummer for at bruge det ifbm. konto tilknytning mv.Til den som vover pelsen, held og lykke.. JEG håber i hvert fald på den er god nok.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg