Hop til indhold
hardy66

Hot Paty Aarhus

Recommended Posts

Jeg har ikke været der.. men tror hun har været oppe og vende før herinde.. søg eventuelt på hende..

sikkert er det i hvert fald at billederne er heftigt photoshoppede... læg mærke til murstenene i væggen bagved :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Billeder lavet nok i Danmark. Men jeg mener at hun er tyyyyykkkk. Man kan nemt se det på billeder. 

Og hun har ikke selv skrevet, eller dikteret den, tekst i annoncen.

Århus centrum!! Mit navn er PATY!!!! en pige du ikke kan modstå, hun forkæler dig ud over alle grænser, dit besøg hos hende vil blive en succes og du vil blive tilfredsstillet 100% :-) Hun er 26 år, har en perfekt stram krop med dejlige store DD-skåls bryster, og hun yder byens bedste service, med alle de dejlige ting du fantaserer om, dansk, superfransk med mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg var forbi engang i efteråret…. 

jeg vil skyde hende til at være noget ældre end de 26…. 10 -15 år plus…..

egentlig meget sensuel … men jeg havde noget andet i tanke som kunde og gik derfor igen med uforrettet sag ….

:)

jeg vil ik' kalde hende tyk …. bare lidt mere moden end billederne giver forventning om  ;)

jeg kunne godt  …..hvis prisen var anderledes, da jeg nok har det sådan lidt, at der skulle være en lille rabat på  ...

tror hun dengang sagde 1000 kr for en halv time …. hvor jeg efter danske forhold syntes …. at 600 vil være mere passende :)

noget helt andet er det bare mig der har lagt mærke til at de samme piger i københavn liger på 500 - 600 kr og når de så er i jylland ryger prisen lige op på 800 til 1000 kr for samme service :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...