Hop til indhold
Gæst

Naturlige bryster eller silikone - hvad er I til?

Recommended Posts

Gæst

Jeg så idag et indslag på Go' Morgen Danmark vedr. kvinders bryster.

En kvindelig kunstner har sat sig for, at skildre kvinders bryster på "modeller" der er mellem 19 til 92 år, som en modreaktion på en busreklame på Nygart Privathospital, hvor man ser et par velformede bryster.

Der var mulighed for at kommentere direkte omkring indslaget via sms, og bed særligt mærke i én kommentar fra en mand, som skrev noget i retningen af;"....de smukkeste bryster er de naturlige og de skal hænge lidt pga. vægten (i modsætning til silikonebryster), for det er  flot". 

Bum :mellow: 

Hvad synes mændende herinde? Naturlige bryster, der reagerer på tyngdekraften eller silikone der sidder hvor de bliver placeret - om man så må sige? 

:)

Redigeret af Cheetah

Del dette indlæg

Link til indlæg

En kvindelig kunstner har sat sig for, at skildre kvinders bryster på "modeller" der er mellem 19 til 92 år, som en modreaktion på en busreklame på Nygart Privathospital, hvor man ser et par velformede bryster.

Der var mulighed for at kommentere direkte omkring indslaget via sms, og bed særligt mærke i én kommentar fra en mand, som skrev noget i retningen af;"....de smukkeste bryster er de naturlige og de skal hænge lidt pga. vægten (i modsætning til silikonebryster), for det er  flot". 

Hvad synes mændende herinde? Naturlige bryster, der reagerer på tyngdekraften eller silikone der sidder hvor de bliver placeret om man så må sige? 

Rigtige kvinder har rigtige "patter", som naturen har skabt på godt og ondt.wana_fuck.gif wana_fuck.gif wana_fuck.gif

Venligst Landsbytossen -nu med tablet

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Naturlige - har meget svært ved silikone. Det kan selvfølgelig også hænge sammen med at jeg generelt foretrækker lidt mindre bryster :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Både Naturlige og silikone er fantastiske.

Hvis indehaveren er glad for dem - og føler sig sexet med dem, så er de perfekte uanset 'fyldet'....

En pige med naturlige bryster som er ked af manglende 'fyld' føler sig ofte ikke særligt sexet med dem. 

Så Hurra for begge dele :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Store eller små, naturlige eller hjulpne. Hvis de ser gode ud og er dejlige at røre ved så er de som de skal være. Især hvis pigen forstår at "bringe dem rigtigt ind i kampen". At hun forstår at jeg synes de er skønne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Enig med gerog, Trine, Brutus: Bryster er dejlige, naturlige eller med fyld - Jeg oplever dem iøvrigt som stærkt vanedannnende;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Fuldstændig ligegyldigt. Det vigtige er at pigen er dejlig. Og det er hun kun hvis hun føler sig dejlig. Så mit bud er: Lige præcis som pigen selv vil !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Elsker dem alle. Ægte, falske, unge, ældre, små og strittende, store og tunge..... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig betyder brysterne ingenting, det gør en glad pige der imod :)

Redigeret af Bing

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det kan der IKKE være nogen tvivl om NATURLIGE BRYSTER til en BH-str. 75D evt. 75C .....:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::razz::razz::razz::razz::razz::razz::razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Store bløde naturlige babser tænder mig for vildt... Silicone babser ser godt ud, men at beføle dem tænder mig slet ikke seksuelt !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvad synes mændende herinde? Naturlige bryster, der reagerer på tyngdekraften eller silikone der sidder hvor de bliver placeret - om man så må sige? 

Den har vist flere gange været oppe at vende i tidens løb, og hver gang har det altid endt med et plus til 'Vorherre' :grin:.

Men der findes jo masser grunde til ikke at vælge den oplagte løsning. Jeg tror, at mange piger får et større selvværd med en operation. Og det kan vi  mænd vil næppe tillade sig at være 'kloge på' udtale sig om.

Så egentlig hvorfor ikke bare acceptere tingendes tilstand og fravælge/tilvælge de aktuelle muligheder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...