Hop til indhold
Gæst

Naturlige bryster eller silikone - hvad er I til?

Recommended Posts

Interesting comments, thanks for open the thread Cheetah, i been looking to make it bigger but not sure. I want it bigger cause is veryyyyyy nice a big breast, but natural is nice feeling also, so comment comment please, i want to know how men think ;-) and girls too

Del dette indlæg

Link til indlæg

Interesting comments, thanks for open the thread Cheetah, i been looking to make it bigger but not sure. I want it bigger cause is veryyyyyy nice a big breast, but natural is nice feeling also, so comment comment please, i want to know how men think ;-) and girls too

Dont you dare! ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

In my opinion is this waste of money, if you don't personally feel that this is the way forward for you.

As you can see, men in generel very often prefer natural girls'

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt klart silikone! Big is beautiful!

Jeg er pisse træt af den der holdning med at piger skal være 'naturlige'. Og jeg er især træt af mænd der brovtende proklamerer at de tænder på 'naturlige' piger så de lige kan pudse glorien fordi de mener de har den politisk korrekte holdning. Piger skal gøre sig lækre, alt andet er noget feministisk bavl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Altså jeg ER til store bryster, elsker dem, elsker at kramme dem, elsker at   Hygge med dem..:-P

MEN jeg har ikke store bryster selv øv øv.. Jeg har den klassiske 75c nogen gange d. Har overvejen en million gange at putte noget i mine, men er også nået til den konklusion , at når jeg endnu ikke har gjort det er det jo af to grunde; 1 jeg er til alt det naturlige ,2 jeg er tilfreds med mig selv! De har set sådan ud siden jeg var 15 og end ikke to børn har kunne nedlægge dem :grin:.. 

I de snart 10 år som lagen gymnast har jeg endnu ikke støt på en vagt hvor jeg ikke høre, iii hvor er de bare skønne de naturlige babser. . Og ja jeg må jo tro på det efter at have kneppet halvdelen af dk og rundt omkring i dk ;-).. 

Gør hvad du føler er det rigtige for DIG og ikke hvad mænd vil have.. I morgen vil de have græsk uden gummi osv.. Pengene er der alligevel tro mig;-). Du er den der skal være glad for dig selv ,med el uden andre bryster. 

Knus line 

Del dette indlæg

Link til indlæg

what is wrong with your breasts :P I don't see the errors :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er pisse træt af den der holdning med at piger skal være 'naturlige'. Og jeg er især træt af mænd der brovtende proklamerer at de tænder på 'naturlige' piger så de lige kan pudse glorien fordi de mener de har den politisk korrekte holdning. Piger skal gøre sig lækre, alt andet er noget feministisk bavl.

Hvordan kan man være "træt" af hvad andre tænder på?! 

Jeg spørger til din holdning til bryster og ikke til hvad du mener om andres holdninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Man kan vel godt gøre noget ud af sig selv, uden nødvendigvis at fylde silikone i her og der? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

En pige, der har fået slatne bryster af at amme, forstår jeg godt får silikone. Der kan også være noget med proporsioner. Hvis en pige har en dejlig røv og på alle måder er yppig ellers - men bare har relativt små bryster - så ser det forkert ud, og så er silikone ok. En slank ung pige, der ikke har yppige former, behøver på ingen måde silikone, det ville bare virke underligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

En pige, der har fået slatne bryster af at amme, forstår jeg godt får silikone. Der kan også være noget med proporsioner. Hvis en pige har en dejlig røv og på alle måder er yppig ellers - men bare har relativt små bryster - så ser det forkert ud, og så er silikone ok. En slank ung pige, der ikke har yppige former, behøver på ingen måde silikone, det ville bare virke underligt.

Mange piger vil bare gerne have lavet større bryster ligegyldig hvordan deres bryster sidder...jeg har set og mærket mange vellykket implantater, så det kan sagtens lavet så de føles naturlige og flotte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
  • små naturlige er søde
  • lange naturlige er guf
  • store silikone er flotte

når alt kommer til alt er alle bryster bare skønne :grin:

Enig, om brysterne er kunstige eller naturlige, så afspejler brysterne naturen med skønne bakkelandskaber (Twin Peaks :D ), en dal, kører man længere sydpå når man venusbjerget og dernæst lysthulen :D

bakker.thumb.jpg.bcd60cc31c3fab398ff9d9b

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kommer nok aldrig til at forstå hvad der er lækkert ved silikone, så kan man da ligeså godt gramse på en oppustelig dukke? Det er simpelthen alt for fake og ligegyldigt i mine øjne. Men måske er det bare mig der er lidt gammeldags på det punkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pool

Absolut naturlige bryster uanset størrelse og udseende, jeg elsker naturlige bryster som er kramme venlige, jeg har da været sammen med piger med silikone, men vil til en vær tid foretrække dem uden indlæg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

I virkeligheden - så handler det ikke om hvorvidt det er kunstig vs naturlig men derimod om hvordan plastikbrysterne er lavet...  og om kirurgen er et geni!! - som min var :) 

Jeg har fyld i mine... det har aldrig været nogen hemmelighed men jeg snakker vanligvis ikke om det....  men det sjove er: 

Jeg har overhovedet ikke tal på de mænd der er gået fra mig og har sagt "hvor er det skønt med en pige med naturlige bryster uden fyld i - der skulle være flere som dig med store ægte bryster!

huh?????  ægte ?? mig??? 

Personligt ser jeg ingen grund til at briste deres illusioner med mindre de ligefrem spørger selv - og dem der gør får da naturligvis et ærligt svar.... at der er fyld i.... MEN

Pointen er.... når i ikke engang kan mærke forskel på real og fake og ligefrem skal have et kursus i at mærke om mine babser er ægte eller naturlige..  så giver jeg ikke så meget for argumenterne om at de SKAL være ægte..... 

nej det skal de ikke.... når i ikke kan mærke forskel fordi de er lavet af en stjernekirurg  - tja... så kan det jo være komplet lige meget!!  

Bryster SKAL tilgengæld være lige præcis det pigen føler sig bedst tilpas med og som gør HENDE lykkelig... hvad resten af verden så mener om hendes bryster - tja.... det betyder jo ikke så meget når det kommer til stykket.. 

Men så længe der er et overtal af mænd der ikke kan mærke forskel på om mine bryster er fake  eller ægte og ligefrem er nødt til at spørge - så er den der med at naturlige bryster fordi de er så bløde altså slet ikke et brugbart argument... for der behøver ikke være nogen forskel overhovedet!! 

De skal bare konstrueres og bygges af den rigtige kirurg :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan kan man være "træt" af hvad andre tænder på?! 

Jeg spørger til din holdning til bryster og ikke til hvad du mener om andres holdninger.

Det jeg er træt af er den måde folk gratulerer sig selv på fordi de tænder på 'naturlige' bryster. Læs for eksempel hvad Flyer skriver: "...så kan man da ligeså godt gramse på en oppustelig dukke? Det er simpelthen alt for fake og ligegyldigt i mine øjne..." Det er den politiske korrekthed der generer mig. Der bliver rakket ned på folk!

@Bly 

Ja man kan sagtens gøre meget ud af sig selv uden at fylde silikone i brysterne. Men silikone bryster er én af de ting piger kan gøre hvis de vil gøre noget ekstra ud af sig selv (om end kirurgi naturligvis er lidt ekstremt, men der er ikke grund til at rakke ned på folk der får det gjort). Det er selve hele den her 'naturligheds'-trend som jeg opponerer imod, hvor alt hvad der er 'naturligt' automatisk ses som bedre og alle der mener noget andet må der ses ned på.

Redigeret af tiger
typo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Judith!!

Your body is perfect, natural and beautifull!!!

Don't waste Your health ..... and money

Del dette indlæg

Link til indlæg

Piger skal gøre sig lækre, alt andet er noget feministisk bavl.

Hvad fanden er det for noget pladder... vi skal da gøre NØJAGTIG hvad der passer os... hvis vi HAR LYST til at gøre noget ud af os selv for vores egen skyld... så fint... men du kan da tro om igen hvis du tror at piger "SKAL" gøre sig lækre... gu skal vi da røv

Det kan du med stats og bankgaranti regne med at vi IKKE skal..... det er fuldkommen op til os selv... 

Og HVIS vi gør det - så skal det være fordi VI bliver glade af det.... det er den eneste grund der giver nogen form for mening

Din kommentar er da indbegrebet af mandschauvinistisk bullshit!! 

Men silikone bryster er én af de ting piger kan gøre hvis de vil gøre noget ekstra ud af sig selv

"Gøre noget ekstra ud af sig selv???" 

Nej makker ... forkert... noget ekstra ud af sig selv kan være et par lækre støvler eller flot makeup hvis man har tiden til det....  at gøre noget ekstra ud af sig selv kan være de ting man gør når man skal i byen

Fyld i brysterne handler om at kvinden skal føle sig godt tilpas med sin krop og være glad for den og selv synes hun ser godt ud...  det er et helt basalt og grundlæggende behov for at føle sig bedst muligt tilpas med sin kvindelighed

At enkelte tøser er dumme nok til at fylde 800 ml i hvert bryst for at få mænd til at vende sig på gaden skal jeg ikke afvise - men for 99% af alle os andre handler vores bryster om VORES kvindelighed - IKKE om mænds liderlighed

Kvinder er ikke til alene for at gøre sig lækre for mænd... det har du ganske misforstået... 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg elsker smukke bryster, i alle størrelser.

Det kommer an på så mange ting, om ægte eller dopede bryster er de "bedste". Højde og drøjde, er der naturlige kurver, kvindens personlighed... 

Nogle kvinder kan bare bære et sæt ordentlige atombomber.

Så længe den enkelte er glad for sine nødder, og føler sig godt tilpas i sin krop, så afspejler det sig i væremåde og glæde. Det er trods alt det vigtigste, ikke om der er diverse materialer indsat i dem eller ej.

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

@ Jasmin 

Det du skriver er et glimrende eksempel på det feministiske bavl jeg snakker om. Hvis en mand formaster sig til at sige at han foretrækker silikone bryster får han straks bidt hovedet af. Mandschauvinist!! Ikke engang her på eroguide tør mænd skrive det! De pakker det ind og tager forbehold: "det kommer an på så mange ting..." skriver de, eller "de kan da godt laves så de føles ægte..". Mænd er så underkuede at ingen tør sige ligeud hvad de tænker.

Men du har selvfølgelig ret i at i har lov til at gøre som i lyster. Der er ingen lov der siger i skal gøre jer lækre for os mænd. Det jeg mener er naturligvis at hvis i vil have vores interesse, så er i nød til at gøre jer lækre. Det er sådan det skal forstås. Det samme gælder jo også for os mænd, hvis man som mand er overvægtig, ufaglært og arbejdsløs så er man ikke interessant for kvinder og man får stemplet 'taber-mand'. Måske der burde være en tilsvarende betegnelse for kvinder der ikke gider gøre sig lækre? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjae - jeg kan bare godt lide bryster ( og jeg nu heller ikke noget imod det de er monteret på )... store, små, naturlige, kunstige, bløde, faste... jeg hverken til- eller fravælger en kvinde pga hendes bryster - men jeg må da tilstå at jeg synes nogle er flottere end andre. For mig er det bare ikke et enten eller spørgsmål når det kommer til kunstige vs naturlige... faktisk har jeg altid syntes det var en ret bizar diskussion.

...hende blondinen er vildt sød og pisselækker - men hun har kunstige bryster... så hende gider jeg ikke :blink: WTF???

Del dette indlæg

Link til indlæg

@ Jasmin 

Det du skriver er et glimrende eksempel på det feministiske bavl jeg snakker om. Hvis en mand formaster sig til at sige at han foretrækker silikone bryster får han straks bidt hovedet af. Mandschauvinist!! Ikke engang her på eroguide tør mænd skrive det! De pakker det ind og tager forbehold: "det kommer an på så mange ting..." skriver de, eller "de kan da godt laves så de føles ægte..". Mænd er så underkuede at ingen tør sige ligeud hvad de tænker.

Vrøvl.... jeg er pissehamrende ligeglad med om mænd bedst kan ide naturlige bryster eller fake... intet kunne da være mig mere lige meget...  og det gælder faktisk nok de fleste af mine lyserøde kolleger

Sålænge VI kan lide vores bryster vil vi da blæse på om mændene er vilde med dem.... er det et plus hvis de er.... JA DA!!!! - men betyder det noget??? ikke det fjerneste

Så du tager 110% fejl af hvorfor vi bider hovedet af jer.... det har intet at gøre med HVAD i bedst kan lide... det har noget at gøre med at i har en mening om HVORFOR vi gør det... for hvis den på nogen måde går i retning af at vi skal se godt ud for JERES skyld - så fortjener i at få næsen bidt af... for det er mandschauvinisme uanset hvordan du vender og drejer det

Men du har selvfølgelig ret i at i har lov til at gøre som i lyster. Der er ingen lov der siger i skal gøre jer lækre for os mænd. Det jeg mener er naturligvis at hvis i vil have vores interesse, så er i nød til at gøre jer lækre. Det er sådan det skal forstås. Det samme gælder jo også for os mænd, hvis man som mand er overvægtig, ufaglært og arbejdsløs så er man ikke interessant for kvinder og man får stemplet 'taber-mand'. Måske der burde være en tilsvarende betegnelse for kvinder der ikke gider gøre sig lækre? 

"NØDT TIL"????  hvem i alverden har bildt dig det ind?? 

Det eneste vi kvinder skal gøre for at få jeres interesse endsige få pik er bare fysisk at være til stede....  vi HAR allerede jeres interesse - vi behøver faktisk ikke gøre noget som helst.... 

At nogen af os så gør det - det er en helt anden side af sagen... men NØDT TIL??? ikke en skid... 

Nu snakker du så "forhold" og ikke bare sex... for arbejdsløs er også en absolut no-go for mig... ufaglært er jeg ligeglad med sålænge han har vejlen til altid at arbejde... og overvægt er et spørgsmål om smag og behag... 

Min veninde elsker chubby fyre og har lige giftet sig med en fyr der nok vejer 35 kg for meget - hvad der er "lækkert" er subjektivt.... 

Pointen er: hvis en mand syntes at jeg skulle være andet og mere end bare mig i sweatpants uden make up når jeg er hjemme og hellere ville se mig i lingeri frem for uden og ikke syntes at jeg var lige lækker når jeg vågnede som når jeg skulle til fest - så holdt forholdet ikke særlig længe... 

Jeg har aldrig nogensinde forventet at en mand skulle "gøre sig lækker for mig" og det tæller overhovedet ikke hvis han prøver alligevel - det er der ingen pluspoint for...  der er derimod pluspoint for at turde være helt sig selv i det omfang han har det bedst - for intet er mere sexet end mænd der hviler i sig selv.... 

MED eller UDEN man-boobs :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...