Hop til indhold
Gæst

Naturlige bryster eller silikone - hvad er I til?

Recommended Posts

Gæst

Det handler da i bund og grund om hvad kvinden føler sig bedst tilpas med, personligt tror jeg ikke der er ret mange kvinder der får lavet nye bryster for at dupere mænd. Det at føle sig tilpas og lækker i sin egen krop må være grunden. Fuldstændig som en mand har det når han har lækkert tøj på, er nyklippet, solbrændt osv. kikker sig i spejlet og tænker....du ser sgu ok ud. 

Og det er da ikke for kvinders skyld, men spørgsmål om selvværd. 

Når det er sagt kan jeg bedst lide bløde bryster, syntes Spansk er skøøøøønt og det er bedst når de er meget "levende"

Del dette indlæg

Link til indlæg

"NØDT TIL"????  hvem i alverden har bildt dig det ind?? 

Det eneste vi kvinder skal gøre for at få jeres interesse endsige få pik er bare fysisk at være til stede....  vi HAR allerede jeres interesse - vi behøver faktisk ikke gøre noget som helst.... 

HAHA.. Åhh nej.. jeg må le :lol:

Det er måske noget du siger fordi du har dit 'på det rene'. Jeg er sikker på at du er en flot kvinde og mændene er tiltrukket af dig. Det er ikke virkeligheden for alle kvinder! Jo grimmere en kvinde er jo mere må hun gå på kompromis med sine egne ønsker (det er sgu da indlysende det her, det er udbud og efterspørgsel, havde du ikke læst økonomi?). Vil hun slet ikke gøre noget ud af sig selv kan hun endda risikere, oh ve oh skræk, at hun må tage til takke med en arbejdsløs!! :o 

PS undskyld Cheetah! Vi er ude på en tangent i forhold til trådens emne..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis emnet stadig går på hvad vi hver i sær foretrækker vil jeg sige, at i mine øjne er silicone bryster ofte flottere end den ægte vare, men jeg fortrækker (langt) at lege med ægte bryster. Billig-udgaverne, hvor man tydeligt kan se "poser" tænder mig helt af

Del dette indlæg

Link til indlæg

HAHA.. Åhh nej.. jeg må le :lol:

Det er måske noget du siger fordi du har dit 'på det rene'. Jeg er sikker på at du er en flot kvinde og mændene er tiltrukket af dig. Det er ikke virkeligheden for alle kvinder! Jo grimmere en kvinde er jo mere må hun gå på kompromis med sine egne ønsker (det er sgu da indlysende det her, det er udbud og efterspørgsel, havde du ikke læst økonomi?). Vil hun slet ikke gøre noget ud af sig selv kan hun endda risikere, oh ve oh skræk, at hun må tage til takke med en arbejdsløs!! :o 

Ja le du bare.... du er formodentlig en af dem der med et rimelig godt udseende tror at det også er et krav til kvinder...  boy are u wrong... det er ønsketænkning sweetie....  i virkeligheden skulle alle de unge teen-trunter der stadig tror det giver mening have et wakeup-call... når man når de 30 som kvinde ved man at INTET er mere ligegyldigt end at "gøre noget ud af sig selv" når det handler om sex eller om at kapre en mand

fair and square - jeg er helt gennemsnitig ... har alle mine tænder, rimelig store bryster og god udstråling... men flot??... det kommer vist HELT an på øjnene der ser... nogle synes jeg er det flotteste i verden - andre ville vælge noget større eller noget mindre... 

Jeg har en lille rund mavedelle - jeg tror faktisk jeg har halvanden delle..... jeg har ikke en lille fix røv - faktisk har jeg noget at tage fat i... og mine arme er ikke pibestilke - man kan mærke når jeg holder fast :)  

Men jeg har aldrig nogensinde været i en swingerklub hvor en eneste kvinde IKKE blev knaldet hvis hun villle... uanset hvordan hun så end så ud og hvor gammel hun var... 

Så le alt du vil - det eneste vi kvinder skal gøre for at få sex er fysisk at møde op..... law of nature honey.... så drop du bare økonomi, udbud og efterspørgsel hvad angår os piger

Det du siger der gælder ganske rigtigt for mændene.... men jeg har aldrig nogensinde oplevet at en af mine veninder eller jeg selv ikke fik nøjagtig det vi ville have når vi mødte op for det ... og der er ingen af os der er claudia shiffer meets naomi campbell typer.... tvært om - vi er helt almindelige danske trunter... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

I like the silicone breast, they look very nice when is not like two balls they put there, is many nice doctors i know make it very well, i wanted to make cause i think is nice and i like breast :razz: , touch then, see then, hehehehe. But if is for work i already have made it, in must of the places i ve been, must of the girls have silicone, is amazing, and normally men dont see the difference, and in latinamerica is already a very normal thing make your breast as 18 birthday or something like that, maybe i havent made cause mine are not bad, are small but nice, and also cause i need to have time for it and i dont have.

But is interesting to see what people think, and of course after you make it then men love it even if say dont do, that they like you the way you are, men cant resist to play with a couple of big breast :cool: :razz:

Of course is different ways of think... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

I like the silicone breast, they look very nice when is not like two balls they put there, is many nice doctors i know make it very well, i wanted to make cause i think is nice and i like breast :razz: , touch then, see then, hehehehe. But if is for work i already have made it, in must of the places i ve been, must of the girls have silicone, is amazing, and normally men dont see the difference, and in latinamerica is already a very normal thing make your breast as 18 birthday or something like that, maybe i havent made cause mine are not bad, are small but nice, and also cause i need to have time for it and i dont have.

But is interesting to see what people think, and of course after you make it then men love it even if say dont do, that they like you the way you are, men cant resist to play with a couple of big breast :cool: :razz:

What's happening when a women with her silicone implants dies, will she be buried or burned with the implants or they take them out first ?

I'm thinking about the pollution and the environment as silicone is not organic :P 

In Denmark we get a driver license when you get 18yrs old - in Latin-america you get a pair of implants :lol:

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

What's happening when a women with her silicone implants dies, will she be buried or burned with the implants or they take them out first ?

I'm thinking about the pollution and the environment as silicone is not organic :P 

In Denmark we get a driver license when you get 18yrs old - in Latin-america you get a pair of implants :lol:

that is because the cars in Latin America don't have airbags :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Store bryster er skønne at lege med. Og det tænder mig vildt. Men hvis det er silikone og de er unaturlige i udseendet så slukker det min lyst. Små bryster kan også være pæne - det hele afhænger af hvem der bærer dem.

And in honor for Judith: big boobs are lovely to play with. And it turns me on like crazy. But if they are silicone and unnaturel in looks then it turns of my desire. Small breasts kan also be nice. All depends on who caries them.

Redigeret af Fisseslikkeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

fortrække for mest naturlige
men nogen gang kan de være svært mærk forskelle
 og jeg elesker bryst men kan vel være lige meget så læng godt lave vis der silikone i dem

har dog desvære prøve fler gang vor de var lige hård som kokusnødder

undskyld stave fejl er det svære ordblind

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Fænomenet er mig kendt så udbredt, at jeg har svært ved at se de interessante i en debat omkring naturlig/kunstig forskønnelse. Har man prøvet at komme sammen med en skøn skøn kvinde der af ukendte årsager ikke føler sig sexet fordi, hun tror at alle mænd elsker kæmpe nødder eller lign, så lander man måske på samme holdning som jeg

Det vigtigste for mig er faktisk at kvinden er tilfreds med sin krop, herunder også bryster, ellers giver det bare en helvedes masse unødigt bøvl både seksuelt men også hvis man kommer til at smile til en pige, der har en D skål og kæresten måske en B.

Jeg har kendt kvinder med små og store bryster. Jeg har kendt kvinder med kunstige og naturlige og jeg kan sgu lide det hele jeg har set og mærket på :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tiger, din 180° opponent kunne passende sige.: Jeg er ligeglad med, hvordan hun ser ud, bare hun kan lave nogle gode frikadeller."

Kan du ikke selv se, hvor tomt dit skriveri forekommer?

For mit vedkommende er hendes højde, vægt og bryststørrelse komplet ligegyldige faktorer, hvis hun er dejlig at være sammen med, og hvis min hensigt er at få hende til kone.

Rent seksuelt betragtet ved de fleste herinde nok, at jeg er til ungpigeguf, sådan et par spændstige c-skåle, hvor niplerne er lidt i tvivl om, hvorvidt de skal strutte ligeud eller vende let opad, er i min verden det optimale.
Alene det at kunne tage dem i hånden og blidt mærke spændstigheden, mens tommelen nulrer vorten, er for mig det ultimativt seksuelle kick.

En anden har beæret os med sin foretrukne type, tillad mig at følge i hans fodspor og præsentere en kvinde med bryster, som jeg ville begå drab for. ;)

maibritt.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Judith we talked just about this subject when we blew out after a lovely pastoral moment, keep your breasts as they are ..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kvinder diskuterer/ønsker store og små bryster,

Mænd diskuterer/ønsker store og små pikke.

Det er en evig tilbagevendende diskussion  :P

Kvinderne er heldige, de kan få implantater :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil du også have større bryster  ? :lol:

Nej, dem fik jeg fedtsuget for et par år siden :)

Men en ordentlig pik ville da ikke være af vejen.........jeg har allerede røven til at skubbe den i med :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, dem fik jeg fedtsuget for et par år siden :)

Men en ordentlig pik ville da ikke være af vejen.........jeg har allerede røven til at skubbe den i med :D

Du sku ha gået til fuskeren Jørn Ege så.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Af og til oplever jeg ellers pæne kunstige bryster, men de er isnende kolde at røre ved - så vil jeg alligevel hellere knalde med et par små frække naturlige som Judiths :):)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...