Bear 8086 Skrevet 6. August, 2015 (edited) Forskellen er bare at når nogle danskere siger den slags lort er der INTET til hinder for at bede dem knytte sylten og få sig et livHvis vi siger det samme til muslimerne - så er vi bare "fucking racister" der ikke byder dem velkommen..... Er jeg den eneste der er "FUCKING TRÆT" af det misforhold ? Må jeg pointere en lille, men afgjort ikke ubetydelig, retorisk detalje i dit indlæg? Du omtaler det som "nogen danskere", mens du snakker om "muslimerne" .Det er et fint lille trick der får det til at fremstå som at det er "muslimerne" generelt der opfører sig dårligt, mens det kun er "nogen danskere". Nu er du jo en intelligent kvinde, så jeg tvivler på at det er ubevidst. Iøvrigt, så er jeg er ikke helt sikker på hvordan nogen af de danskere, der "siger den slags lort", vil reagere hvis du bad dem om at knytte sylten og få sig et liv. Nogen af dem er iøvrigt folketingsmedlemmer for DF, og de kunne godt tænkes at tage det fortrydeligt op Redigeret 6. August, 2015 af Bear 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 6. August, 2015 Hvor er de moderate muslimer henne der protesterer mod "mindretallet" de er meget svære at få øje på. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 864 Skrevet 6. August, 2015 Hvor er de moderate muslimer henne der protesterer mod "mindretallet" de er meget svære at få øje på.Ja det er lige præcis derfor jeg har det lidt (eller rettere meget) ambivalent med det angivelige flertal af moderate muslimer. Da Muhammed-tegningerne blev trykt var der sort af demonstranter hvorimod da der blev arrangeret demonstration mod religions-mordene i København stillede der under 200. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 6. August, 2015 Ja det er lige præcis derfor jeg har det lidt (eller rettere meget) ambivalent med det angivelige flertal af moderate muslimer. Da Muhammed-tegningerne blev trykt var der sort af demonstranter hvorimod da der blev arrangeret demonstration mod religions-mordene i København stillede der under 200. Hvor var der "sort af demonstranter" da Muhammed tegningerne blev trykt? Men da der blev afholdt mindehøjtidelighed for ofrene fra krudttønden og synagogen var der til gengæld "sort af mennesker" også mange muslimer.Derudover er det altså en uvane at antage at blot fordi man ikke demonstrerer mod noget er man pr. definition for det. Det ved vi alle ikke er tilfældet. Et af problemerne er at der ikke er ret meget medietække i at tage afstand fra Hitzb-Ut-Tahrir, Salafister og andre, mens en lille håndfuld råbende salafister får masser af medietid. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 864 Skrevet 6. August, 2015 Hvor var der "sort af demonstranter" da Muhammed tegningerne blev trykt? Men da der blev afholdt mindehøjtidelighed for ofrene fra krudttønden og synagogen var der til gengæld "sort af mennesker" også mange muslimer.Derudover er det altså en uvane at antage at blot fordi man ikke demonstrerer mod noget er man pr. definition for det. Det ved vi alle ikke er tilfældet. Et af problemerne er at der ikke er ret meget medietække i at tage afstand fra Hitzb-Ut-Tahrir, Salafister og andre, mens en lille håndfuld råbende salafister får masser af medietid.Hvis du ikke kan huske reaktionerne på Muhammed-tegningerne i København og de andre større byer forsvinder grundlaget for diskussionen. Så "let's agree to disagree" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 6. August, 2015 Jeg kan godt huske demonstrationerne ,der var vist ca 5000 demonstranter i København der protesterede mod Jyllandspostens tegninger, og en stor del af dem var ikke muslimer, men kristne etniske danskere der var utilfredse med Jyllandsposten behov for at udsætte muslimer for hån, spot og latterliggørelse. Hvis det er de demonstrationer som du tænker på, ja, så bliver vi ikke enige om at der var "sort af demonstranter", og slet ikke sort af muslimske demonstranter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 6. August, 2015 Hvor er de moderate muslimer henne der protesterer mod "mindretallet" de er meget svære at få øje på.Hvor er de moderate danskere henne der demonstrerer mod "mindretallet"? de er heller ikke nemme at få øje på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 6. August, 2015 Hvor er de moderate danskere henne der demonstrerer mod "mindretallet"? de er heller ikke nemme at få øje på.Pediga kan da ikke gennemføre en fredelig demonstration uden politibeskyttelse.Der er stor fokus på indvandere fra muhamedanske lande, vi kan jo bare se her. Derfor bør det være i de moderate indvanderes interesse at protestere mod de radikale trosfæller; men det sker ikke.Når man ser hvor meget muhamedanerne de fylder i kriminalstatestikken, må der være temmeligt mange brodne kar iblandt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 6. August, 2015 Når man ser hvor meget muhamedanerne de fylder i kriminalstatestikken, må der være temmeligt mange brodne kar iblandtJamen der er nogle slemme nogen imellem, helt sikkert. Iblandt de etniske danskere i fængsel, er der dog en overrepræsentation af mennesker hvor forældrene er skilt, mens de var børn. Eller på anden måde har været igennem nogle livskriser. Derfor ansætter jeg ingen i mit firma der har været igennem en livskrise, er skilsmissebarn, eller for den sags skyld selv er skilt. De er nemlig kriminelle, og det vil jeg simpelt hen ikke finde mig i, i mit eget firma. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 6. August, 2015 Danmarks kriminelle er danmarks problem, uanset grunden til at de er blevet kriminelle. Det ændrer dog ikke ved det faktum at der er en kraftig overepræsentation af udlændinge i danske fængsler. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 6. August, 2015 Ja, klart, de har ikke fået medhold i deres klager/krav og vi har også haft nogle afskedigelsessager i den anledning. Men det, jeg har noteret mig er at kravene overhovedet er blevet stillet samt den forargelse det har medført, når de er blevet afvist. Og så har jeg som nævnt noteret mig, at det faktisk er en ret stor procentdel der giver anledning til den slags problemerHelt og aldeles mine tanker!!! Jeg kan undre mig gevaldig over en tandlæge kan stille krav om ikke at arbejde under kvindelige chefer! over nogen kan få sig selv til at ville have forbud mod svinekød i en børnehave! og alle de andre ting som der bliver stillet krav om.Synes næsten det er endnu værre dem som spiller med på vognen og ser det som det naturligste i verdenen at selvfølgelig skal man tilpasse sig folks religion. Nej det er omvendt, som moderne mennesker i et moderne samfund må vi tilpasse vores religion til samfundets normer og sameksistens med andre mennesker med en anden religion/holdning.Først synes jeg det er lidt dobbeltmoralsk, som jeg lidt humoristisk prøver at skildre i oplægget. Nemlig at langt de fleste muslimmer jeg kender lever ikke 100 % efter reglerne! nogle langfra.. alligevel kan man have en forventning om der tages højde for ens religion. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. August, 2015 Der var en muslim på holdet... og han prøvede at forlange at vi andre ikke spiste leverpostej og bacon når han sad med ved bordet. Skiderik. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 7. August, 2015 (edited) Tandlægen KAN jo netop IKKE stille krav om ikke at arbejde under kvindelige chefer, ligesom mon jo netop IKKE kan stille krav om at folk ikke må spise leverpostej, drikke alkohol osv.. Disse krav bliver jo afvist på stedet. Det er min opfattelse at i de tilfælde hvor det f.eks. er blevet besluttet at der ikke skal være svinekød i maden i en børnehave, så er det noget som ledelsen har besluttet da der ellers er uforholdsmæssigt mange børn i institutionen der ikke spiser af maden.Det pudsige er at der er meget mindre debat når der bliver stillet krav til muslimerne i Danmark om at de ikke må gå med tørklæde/Niqab/Burka, om at de ikke må se fjernsyn via paraboler osv.. Disse krav stilles ikke af enkeltpersoner uden magt, men af fremtrædende folketingsmedlemmer, der faktisk har mulighed for at gennemføre deres krav, imodsætning til tandlægen og leverpostejshaderen. Redigeret 7. August, 2015 af Bear Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 7. August, 2015 Tag iøvrigt bare det indlæg der starter denne tråd, der bliver en muslimsk tydeligvis ret frigjort pige pludselig stillet til ansvar for svinekød i børnehaver og alverdens andre ting,ene og alene fordi hun er kulturel muslim.Jeg kan sgu godt forstå hvis de bliver lidt trætte af konstant at skulle stå til ansvar for hvad alle andre muslimer måtte finde på af tåbeligheder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 7. August, 2015 Tandlægen KAN jo netop IKKE stille krav om ikke at arbejde under kvindelige chefer, ligesom mon jo netop IKKE kan stille krav om at folk ikke må spise leverpostej, drikke alkohol osv.. Disse krav bliver jo afvist på stedet. Det er min opfattelse at i de tilfælde hvor det f.eks. er blevet besluttet at der ikke skal være svinekød i maden i en børnehave, så er det noget som ledelsen har besluttet da der ellers er uforholdsmæssigt mange børn i institutionen der ikke spiser af maden.Det pudsige er at der er meget mindre debat når der bliver stillet krav til muslimerne i Danmark om at de ikke må gå med tørklæde/Niqab/Burka, om at de ikke må se fjernsyn via paraboler osv.. Disse krav stilles ikke af enkeltpersoner uden magt, men af fremtrædende folketingsmedlemmer, der faktisk har mulighed for at gennemføre deres krav, imodsætning til tandlægen og leverpostejshaderen.Tandlægen kan ikke stille krav; men han gør det og beskylder så komunen for at være racistisk fordi han ikke får sine krav opfyldt.Havde han fået arbejde som tandlæge kunne han så arbejde på tænder der har spist svinekød?Han burde nok være rejst til Saudi, Iran eller Brunei i stedet for et kristent land. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 7. August, 2015 Tandlægen kan ikke stille krav; men han gør det og beskylder så komunen for at være racistisk fordi han ikke får sine krav opfyldt.Havde han fået arbejde som tandlæge kunne han så arbejde på tænder der har spist svinekød?Han burde nok være rejst til Saudi, Iran eller Brunei i stedet for et kristent land.Jeg er ikke uenig i at han burde finde et andet land at bo i, hvor de gældende love og regler passer bedre til hans idealer, men vi er vel enige om at de krav han stillede ikke blev gennemført? Det eneste han har opnået, ud over at få beskåret sin kontanthjælp, er gøre skade på samtlige muslimer i Danmark, der igen, igen, igen bliver stillet til ansvar for en tåbelig muslims personlige holdninger og synspunkter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 7. August, 2015 (edited) Det eneste han har opnået, ud over at få beskåret sin kontanthjælp, er gøre skade på samtlige muslimer i Danmark, der igen, igen, igen bliver stillet til ansvar for en tåbelig muslims personlige holdninger og synspunkter.Jamen hvor er alle de muslimer der burde stille sig op og bede ham stikke piben ind ? Han gør ikke skade per se - det er alle dem der IKKE siger fra der gør skade for dem der tier samtykker som bekendtog når de ikke åbenlyst viser os at de faktisk synes han er en klaphat - så må vi jo gå ud fra de er i hvert fald er delvist enige... for ingen har sagt andet og mht din kommentar til det retoriske fra før.... alle VED at ikke alle danskere er kristne... og alle ved at ikke alle danskere er idioter... men faktum er: alle muslimer de ER altså muslimer... og hvis de er mere eller mindre muslimer end andre - så må de altså åbne munden og vise hvem de er... Redigeret 7. August, 2015 af Jasmin 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 7. August, 2015 Jamen hvor er alle de muslimer der burde stille sig op og bede ham stikke piben ind ? Han gør ikke skade per se - det er alle dem der IKKE siger fra der gør skade for dem der tier samtykker som bekendtog når de ikke åbenlyst viser os at de faktisk synes han er en klaphat - så må vi jo gå ud fra de er i hvert fald er delvist enige... for ingen har sagt andet og mht din kommentar til det retoriske fra før.... alle VED at ikke alle danskere er kristne... og alle ved at ikke alle danskere er idioter... men faktum er: alle muslimer de ER altså muslimer... og hvis de er mere eller mindre muslimer end andre - så må de altså åbne munden og vise hvem de er... Det er lige præcis det som er problemet, og som iøvrigt skinner grundigt igennem en del af dine indlæg, nemlig at du antager at alle muslimer er "onde" indtil det modsatte er bevist, mens du er helt klar over at det samme ikke gælder etniske kristne danskere.Og jo, "muslimer" er præcis ligeså forskellige som "kristne", og præcis som at "kristne" ikke kan forventes at være enige med alle andre kristne, hvis de ikke aktivt har sagt fra, så kan "muslimer" jo heller ikke bare antages at være enige med andre "muslimer" blot fordi at de ikke aktivt tager afstand hver gang der er en tåbe der laver et eller andet.Du ved, "uskyldig til det modsatte er bevist" princippet. Bare som eksempel, nu da der endelig er sommertræf på Utøya igen, så har samtlige kristne højrenationalister i verden/Skandinavien/Norge jo heller ikke været ude og tage afstand til terrorhandlingen, men det er da ikke på nogen måde ensbetydende med at de er hverken helt eller delvist enige med Breivik, vel? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 7. August, 2015 (edited) Det er lige præcis det som er problemet, og som iøvrigt skinner grundigt igennem en del af dine indlæg, nemlig at du antager at alle muslimer er "onde" indtil det modsatte er bevist, mens du er helt klar over at det samme ikke gælder etniske kristne danskere.på ingen måde - jeg kan bare konstatere at meget få herboende muslimer tager afstand ... jeg ved godt at shia og sunnier sammen er gået i koalition MOD ISIS - så selvfølgelig er alle ikke ondeMin rengøringsdame som jeg elsker højt er muslim og meget troende.... hun tager aktivt afstand... selvfølgelig er alle ikke onde.. Og jo, "muslimer" er præcis ligeså forskellige som "kristne", og præcis som at "kristne" ikke kan forventes at være enige med alle andre kristne, hvis de ikke aktivt har sagt fra, så kan "muslimer" jo heller ikke bare antages at være enige med andre "muslimer" blot fordi at de ikke aktivt tager afstand hver gang der er en tåbe der laver et eller andet.Du ved, "uskyldig til det modsatte er bevist" princippet. det giver sig selv... men faktum er at MANGE tolker koranen skøvt.... også mange mange flere end gennemsnittet der tolker biblen skævt... og problemet med de moderate er at de jo praktiserer udvandede modeller af de radikale... og hvor går grænsen så hos de moderate??? Det SKAL de sgu redegøre for - for ellers ved ingen det... De ER jo allesammen enige i at grisekød er FY - men hvor enige er de ??? de er enige nok til at de har gennemtvunget forbud mod det i DANSKE børnehaver.... Hvornår er de så IKKE enige ??? hvordan skal vi vide det når deres udgangspunkt er ens ? Danskere kan være kristne og ikke kristne - jeg er ikke kristen og ingen er i tvivl om hvor jeg står.... men hvis danskere ikke ytrer sig ved jeg da ikke hvor de står..... altså aner jeg ikke hvad side de er på til de har tilkendegivet det.... Men muslimerne - de er på koranens side indtil de har sagt andet.... og det er sgu noget skidt når den konflikter med dansk kultur.... men hvor meget konflikter den for de enkelte ?? Bare som eksempel, nu da der endelig er sommertræf på Utøya igen, så har samtlige kristne højrenationalister i verden/Skandinavien/Norge jo heller ikke været ude og tage afstand til terrorhandlingen, men det er da ikke på nogen måde ensbetydende med at de er hverken helt eller delvist enige med Breivik, vel?Det ville da heller ikke give mening da de jo i vid udstrækning desværre nok er enige med hans handlinger Desuden - hvis du læser Breiviks Manifest - så vil du se at han bruger samme modsætningsforhold om kristendom vs det at være kristen som du også finder hos en del filosoffer. Han var ikke særlig religiøs i sig selv så hvis kristne tager afstand fra ham er det ikke for at blive slået i hartkorn med hans religion eller religiøse opfattelse. Så er det bare fordi de er almindelige mennesker Alle der tager afstand fra ham vil da hæve stemmen og vise det i det omfang de bliver spurgt... det burde muslimerne da også gøre... Men hvor mange danskere skal spørge inden du synes vi fortjener et svar på hvordan de såkaldt moderate forholder sig til føromtalte tandlæge ? Redigeret 7. August, 2015 af Jasmin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 7. August, 2015 Jeg er ikke uenig i at han burde finde et andet land at bo i, hvor de gældende love og regler passer bedre til hans idealer, men vi er vel enige om at de krav han stillede ikke blev gennemført? Det eneste han har opnået, ud over at få beskåret sin kontanthjælp, er gøre skade på samtlige muslimer i Danmark, der igen, igen, igen bliver stillet til ansvar for en tåbelig muslims personlige holdninger og synspunkter.Bear, han har opnået mere end det. Der er brugt en hel del resurser på hans sag, der var tabt fra starten og kun kan betragtes som en provokation af det danske samfund.Hvordan kan han opholde sig i Danmark hvor vi alle har en kvindelig chef, Dronning Margrethe.Muhamedanerne bruger salamimetoden og forsøger at tiltvinge sig rettigheder en efter en. Citat fra EB. "Og han accepterede at ’modtage undervisning af kvinder uden tildækning, bare han ikke kigger på dem’, fremgår det at sagen fra Ligebehandlingsnævnet, som han forlangte skulle behandle sagen og tilkende ham erstatning, fordi han påstod, at kommunen havde udsat ham for religiøs forskelsbehandling.Derfor måtte kommunens jurister bruge ressourcer på at behandle hans anklager."Hvordan kan han opholde sig i Danmark hvor vi jo alle har en kvindelig chef, Dronning Margrethe.Efter min mening bruger muhamedanerne salamimetoden, de bliver aldrig tilfredse, ikke før de har fået et samfund som de er flygtet fra og så er de igen utilfredse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 7. August, 2015 på ingen måde - jeg kan bare konstatere at meget få herboende muslimer tager afstand ... Der er endnu færre herboende muslimer der udtrykker støtte.og hvor går grænsen så hos de moderate??? Det SKAL de sgu redegøre for - for ellers ved ingen det... De ER jo allesammen enige i at grisekød er FY - men hvor enige er de ??? de er enige nok til at de har gennemtvunget forbud mod det i DANSKE børnehaver.... Nej, der er INGEN i Danmark der SKAL redegøre for deres holdninger og synspunkter hvis de ikke har lyst, vi har ytringsfrihed, ikke ytringspligt.Og er du sikker på at der er MUSLIMER der har gennemtvunget et forbud mod svinekød i danske børnehaver? Tror du ikke snarere at det er ledelserne i de pågældende børnehaver der har set det praktiske i at lave mad som alle børnene vil spise? Men hvor mange danskere skal spørge inden du synes vi fortjener et svar på hvordan de såkaldt moderate forholder sig til føromtalte tandlæge ? Du kunne også bare tage den naturlige tilgang til det, nemlig at antage at de der ikke støtter tandlægen, tager afstand. Det kan man ligeså godt antage som det modsatte. Og hvormange muslimer har støttet ham?Jeg ved at de danske muslimer er helt enormt trætte af at konstant skulle udtrykke en holdning til alt hvad diverse tåber måtte finde på i deres kulturs/religions navn, det kan jeg godt forstå, og det burde du også kunne forstå, jeg mindes da hvor sur du blev da jeg begyndte at udfordre dig på hvad diverse DF'ere har gjort af tåbeligheder (Her er en smiley vist på sin plads ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. August, 2015 Jamen hvor er alle de muslimer der burde stille sig op og bede ham stikke piben ind ? Han gør ikke skade per se - det er alle dem der IKKE siger fra der gør skade for dem der tier samtykker som bekendtog når de ikke åbenlyst viser os at de faktisk synes han er en klaphat - så må vi jo gå ud fra de er i hvert fald er delvist enige... for ingen har sagt andet Rolig nu. jeg gider eksempelvis ikke at stille op hver gang en mindre gruppe mænds adfærd tiltrækker overskrifter. og nej, den med at samtykke er vist noget kyllinger har opfundet. Der ligger bestemt en i styrke i at holde sin kæft, når det burde være åbenlyst at man ikke tilhører en bestemt gruppe, samt at man i øvrigt ikke er bange for at blive forvekslet med uheldige individer.Fik jeg for øvrigt sagt at jeg elsker sex, og respektere alle homoseksuelle..... Aaah jeg må sgu nok hellere også lige skrive, men........jeg er for øvrigt ikke selv homoseksuel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 7. August, 2015 Jeg ved at de danske muslimer er helt enormt trætte af at konstant skulle udtrykke en holdning til alt hvad diverse tåber måtte finde på i deres kulturs/religions navn, det kan jeg godt forstå, og det burde du også kunne forstå, jeg mindes da hvor sur du blev da jeg begyndte at udfordre dig på hvad diverse DF'ere har gjort af tåbeligheder (Her er en smiley vist på sin plads )Nej jeg blev sur da du slog mig i hartkorn med de enkeltstående holdninger selv om jeg tydeligt sagde at der var enkeltpersoners UDTALELSER jeg ikke sanktionerede... Det var det jeg blev pissesur over... netop fordi jeg TOG afstand... jeg gav klart udtryk for hvor jeg stod Det gør muslimerne altså ikke.... og det er deres religion han er repræsentant for - lige som forvildede udtalelser fra DF-repræsentanter hvor det er på sin plads at tage afstand fra den enkelte handling/udtalelse... Hvis jeg kan - så kan muslimerne også!!! - såre enkeltRolig nu. jeg gider eksempelvis ikke at stille op hver gang en mindre gruppe mænds adfærd tiltrækker overskrifter. og nej, den med at samtykke er vist noget kyllinger har opfundet. Der ligger bestemt en i styrke i at holde sin kæft, når det burde være åbenlyst at man ikke tilhører en bestemt gruppe, samt at man i øvrigt ikke er bange for at blive forvekslet med uheldige individer.Jamen det er jo ligepræcist IKKE åbenlyst når vi snakker muslimer ... og de VIL IKKE forveksles.... jamen vil de ikke det - hvorfor gør de så ikke noget når det ikke er spor åbenlyst hvilken holdning de "moderate" af dem repræsenterer ??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 7. August, 2015 Nej jeg blev sur da du slog mig i hartkorn med de enkeltstående holdninger selv om jeg tydeligt sagde at der var enkeltpersoners UDTALELSER jeg ikke sanktionerede... Det var det jeg blev pissesur over... netop fordi jeg TOG afstand... jeg gav klart udtryk for hvor jeg stod Det gør muslimerne altså ikke.... og det er deres religion han er repræsentant for - lige som forvildede udtalelser fra DF-repræsentanter hvor det er på sin plads at tage afstand fra den enkelte handling/udtalelse... Du tog jo først afstand da du blev konfronteret med DF'ernes udtalelser, og u syntes tydeligvis ikke at det var rimeligt at jeg blot antog at du var enig med dem indtil da. Og bortset fra det, så ville det faktisk være mere OK at gøre, da du jo ved aktiv handling har støttet DF, og derfor kan antages at være ihvertfald til en vis grad enig med deres fremtrædende politikere, de danske muslimer bliver alle som en slået i hartkorn med de mest rabiate, også selvom de sjældent eller aldrig har sat deres ben i en moske.Og tandlægen er sgu ikke repræsentant for islam, ligeså lidt som han er repræsentant for tandlæger eller kontanthjælpsmodtagere. Hvor mange muslimer har du konfronteret tandlægens synspunkter med hvor de har sagt at hans synspunkter var OK? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 7. August, 2015 Det er jo det der er så interessant. DF'erne bliver sure når vi andre tror at de alle er landsbytosser, når det (vistnok) kun er et fåtal af dem der er. Men de er selv de første til at sige at alle muslimer er radikale muslimer. Dét kunne denne tråd egentlig OGSÅ omhandle, under samme overskrift: moral er godt, men dobbelt moral er dobbelt så godt......Og så tror jeg iøvrigt man skal passe på med at generalisere om mennesker. Sidst jeg checkede var vi faktisk 1 individ hverisær. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg