thakid 49 Skrevet 5. August, 2015 Hej, jeg faldt over denne artikel http://ekstrabladet.dk/signesbrevkasse/hjaelp-hans-penis-lugter-af-tis/5661887Blev lidt nysgerrig, om der er nogen fyre som bliver decideret afvist ved blowjob hvis de lugter? eller fortsættes der, selvom oplevelsen for begge parter måske bliver det ringere? Mener ikke selv jeg lugter, eller hvad normal lugt er, og vil heller aldrig finde ud af det, da jeg ikke vil opleve en anden fyrs lugt . Jeg har i hvert fald aldrig fået det at vide jeg lugter, men mener også selv jeg holder mig renlig og duftende hver dag he he Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 5. August, 2015 Tag et bad...hvor svært kan det være! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thakid 49 Skrevet 5. August, 2015 (edited) i følge artiklen, kan det være svært selv med et bad Redigeret 5. August, 2015 af thakid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 5. August, 2015 der skal da renses GRUNDIGT !!! hver dag... jeg sender hver kunde ud med besked om at "vaske under forhuden" inden vi starter så er der ingen lugtgener når jeg vipper kondomet på med tungen men det er en ram lugt hvis den ikke holdes nede.... tror kun jeg har mødt 2 fyre i hele min seksuelle karriere der ikke lugtede noget særligt fra pikken 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 5. August, 2015 der skal da renses GRUNDIGT !!! hver dag... jeg sender hver kunde ud med besked om at "vaske under forhuden" inden vi starter så er der ingen lugtgener når jeg vipper kondomet på med tungen men det er en ram lugt hvis den ikke holdes nede.... tror kun jeg har mødt 2 fyre i hele min seksuelle karriere der ikke lugtede noget særligt fra pikken Kusser lugter også forskelligt - men sjældent ubehageligt Jeg har aldrig kysset på en kusse der ikke havde en sin egen duft. Det ville dæleme også være kedeligt. Og det Jazz gør er rigtigt. En pik producerer nakkeost konstant, så den halve/hele time der går fra badet, til mødet med pigen, er ofte nok til at resultatet kan ses og lugtes. Derfor har jeg det også meget svært ved de steder, hvor man kun nødtvunget får lov at benytte toilettet først. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 864 Skrevet 5. August, 2015 i følge artiklen, kan det være svært selv med et bad Ellers kunne man forsøge sig med at koge den - det vil garanteret også øge følsomheden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. August, 2015 En ting der er helt sikkertHvis du vasker med sæbe, så lugter den - forhuden må ikke vaskes med sæbe - måske intimsæbe, det har jeg ikke prøvet. I misforstået renlighed, vaskede jeg den for mange år siden med alm. sæbe - det er et selvmål. Nu er jeg blevet omskåret, så er det ikke noget problem, men vand når du er i bad, det er i mit tilfælde nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 5. August, 2015 Af og til kan man altså blive så brunstig at man selv efter et bad, stadig lugter af brunst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 5. August, 2015 Besøgte på et tidspunkt en GP, der mente, at jeg efter morgenbad og havbad, ikke behøvede ekstra afskylning, da hun satte pris på saltsmagen fra havbadet . . . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 5. August, 2015 Besøgte på et tidspunkt en GP, der mente, at jeg efter morgenbad og havbad, ikke behøvede ekstra afskylning, da hun satte pris på saltsmagen fra havbadet . . . Gætte, gætte, gætte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thakid 49 Skrevet 5. August, 2015 På FKK var jeg også konstant i bad pool og bruser, alligevel blev der brugt en renseserviet hos en af dem, kunne være der var smag i. Måske skulle man høre veninden om hun er frisk på eksperimenter med saltvand eller champagnebrus , men tror egentlig hun nu bedst kan lide den som den er . Dagen derpå bliver den også sat i fri og luftet i freestyle, når der venter sex forude 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 5. August, 2015 der skal da renses GRUNDIGT !!! hver dag... jeg sender hver kunde ud med besked om at "vaske under forhuden" inden vi starter så er der ingen lugtgener når jeg vipper kondomet på med tungen men det er en ram lugt hvis den ikke holdes nede.... tror kun jeg har mødt 2 fyre i hele min seksuelle karriere der ikke lugtede noget særligt fra pikken Hvem er ham den anden?? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 5. August, 2015 En ting der er helt sikkertHvis du vasker med sæbe, så lugter den - forhuden må ikke vaskes med sæbe - måske intimsæbe, det har jeg ikke prøvet. I misforstået renlighed, vaskede jeg den for mange år siden med alm. sæbe - det er et selvmål. Nu er jeg blevet omskåret, så er det ikke noget problem, men vand når du er i bad, det er i mit tilfælde nok Undskyld, men herom kan du vist kun tale for dig selv.Jeg vasker mig i ganske almindelig håndsæbe fra supermarkedet, og jeg har godt nok færste gang til gode at få at vide, at jeg lugtede dernede.Men vi er alle forskellige, med et dagligt bad lugter jeg heller aldrig af armgas, heller ikke næste morgen, når jeg står op. Men jeg kender andre, der trods pinlig renlighed og daglig rent tøj stinker af det få timer efter badet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. August, 2015 (edited) Undskyld, men herom kan du vist kun tale for dig selv.Jeg vasker mig i ganske almindelig håndsæbe fra supermarkedet, og jeg har godt nok færste gang til gode at få at vide, at jeg lugtede dernede.Men vi er alle forskellige, med et dagligt bad lugter jeg heller aldrig af armgas, heller ikke næste morgen, når jeg står op. Men jeg kender andre, der trods pinlig renlighed og daglig rent tøj stinker af det få timer efter badet.Det er almen kendt, at sæbe kan ændre pH-værdien i understellet og man derfor kan komme til at lugte ret dårligt! Så hvis man har det bedst, med at bruge sæbe i det område, så er intimsæbe nok at foretrække. Mén det er da dejligt at det ikke er sket for dig, Onslow. Redigeret 5. August, 2015 af Bly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. August, 2015 Det er almen kendt, at sæbe kan ændre pH-værdien i understellet og man derfor kan komme til at lugte ret dårligt! Så hvis man har det bedst, med at bruge sæbe i det område, så er intimsæbe nok at foretrække. Mén det er da dejligt at det ikke er sket for dig, Onslow. onslow lugter sikkert "kun" af gammel mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 5. August, 2015 onslow lugter sikkert "kun" af gammel mandOg du lugter af lige det, du er, en kæmpe idiot, for hvem det kun kan gå for langsomt med at demonstrere dit had til anderledes tænkende!Gid nogen må brække dine arme og proppe dit røvhul med kløpulver. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 5. August, 2015 Der er jo også en hel del damer, der godt kan li' at den lugter og smager af noget.http://www.xvideos.com/video9361545/cock_smelling_by_amanda 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 5. August, 2015 Jeg har oplevet en pige, der smagte lidt af sæbe, da jeg startede med at slikke hende og har selv været ude for en pige i en FKK-club, der syntes min pik smagte underligt, selvom jeg lige havde vasket den - men jeg tror at selvom jeg syntes jeg havde været grundig, så havde jeg 5. gang den dag nok ikke fået det sidste sæbe skyllet helt af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 5. August, 2015 Jeg har én eneste gang i min karriere glemt at vaske den. Det er aldrig nogensinde sket siden, og der har aldrig ellers været nogen, der syntes den lugtede eller smagte underligt. Nu spiser jeg heller ikke noget videre hvidløg eller hvad der ellers kan påvirke kropslugten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 6. August, 2015 Jeg har én eneste gang i min karriere glemt at vaske den. Det er aldrig nogensinde sket siden, og der har aldrig ellers været nogen, der syntes den lugtede eller smagte underligt.Jeg havde besøgt en rigtig sød ung og lækker slank thaipige en del gange fordi hun bare var den bedste til pirringssvensk, men hun brugte altid kondom når hun gik over til fransk, så jeg havde måske ikke gjort helt så meget ud af rengøringen, som jeg burde - men hun syntes vist, jeg havde været der så mange gange indenfor kort tid at hun den dag ville gøre lidt ekstra ud af det og give mig en omgang superfransk (blow uden kondom) gratis oveni - så var det ud til håndvasken, hvor hun sørgede for at det blev gjort grundigt , men så fik jeg også superfransk og pirringssvensk, så hatten passede Siden har jeg altid været endnu mere påpasselig, da man aldrig ved hvornår det giver bonus at have gjort lidt ekstra ud af afvaskningen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 8. August, 2015 Jeg vasker ALTID og uden undtagelse de nedre regioner umiddelbart før der skal leges,er aldrig blevet nægtet at låne toilettet/badet, tværtimod har et par af piger direkte sagt at de ville ønske at alle gæster gjorde det uopfordret.Og mht. sæbe eller ej?Hvis der ikke er intim sæbe til rådighed bruger jeg kun varmt vand og vasker lig ekstra grundigt.For mange siden år troede jeg, at jeg havde fået en 'dårlig'. Huden dernede var rød og irriteret og det gjorde ondt.Så fluks hen til lægen, der til min store lettelse fortalte at jeg blot badede for ofte (3-4 gange om dagen) og hvad værre var: forkert!Man skal ikke bruge håndsæbe til andet end hænderne.Kropslugte kan også påvirkes kraftigt i negativ retning af mad (Hvidløg er slemt), parfume og tekstil vaskemidler.So be careful og lyt til hvad andre siger med et åbent sind, for vi kan ikke altid selv lugte når den er gal. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 8. August, 2015 Besøgte på et tidspunkt en GP, der mente, at jeg efter morgenbad og havbad, ikke behøvede ekstra afskylning, da hun satte pris på saltsmagen fra havbadet . . . Hun satte måske pris på saltstænger........ Venligst Landsbytossen - nu med tablet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg