Hop til indhold
Gæst

Judith - Randers

Recommended Posts

Gæst

Efterhånden har jeg haft fornøjelsen af Judiths selskab i Bording, Randers, Barcelona og Aalborg. Hver gang er jeg blevet mødt af en glad, smilende og veloplagt Judith, der virkelig lever op til sit slogan om at være den perfekte elskerinde. Hun lægger virkelig sin sjæl i sit arbejde. Denne gang sluttede vi af med at tage nogle fotos i badet. Es un placer conocerte Judith. Fue una experiencia colorida esta vez, pero lo disfruté mucho. 

Johs 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

lyder godt...men hvad skal/kan vi andre bruge det til ?????

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

lyder godt...men hvad skal/kan vi andre bruge det til ?????

Fantastisk informativ anmeldelse, respekt.

Fantastisk reklame, respekt. (Ironi kan være anvendt)

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

Fin måde at tage imod en ny bruger, drenge :roll:  Men velkommen herfra og ja Judith er virkelig i særklasse. Judith

ups...så ikke lige det var Johs's første indlæg...sorry

Men uanset hvem, og hvor lang tid vedkommende har været med, det ændrer ikke på opfattelsen ;-).....der er jo også den mulighed at lave indlæg i en eksisterende tråd...mener der ligger op til adskillige med Judith.......Ja, Judith er en skøn pige, oplevede det selv ved et besøg i udkanten af Randers...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efterhånden har jeg haft fornøjelsen af Judiths selskab i Bording, Randers, Barcelona og Aalborg. Hver gang er jeg blevet mødt af en glad, smilende og veloplagt Judith, der virkelig lever op til sit slogan om at være den perfekte elskerinde. Hun lægger virkelig sin sjæl i sit arbejde. Denne gang sluttede vi af med at tage nogle fotos i badet. Es un placer conocerte Judith. Fue una experiencia colorida esta vez, pero lo disfruté mucho. 

Johs 

De fotos sku' vel aldrig være nogen vi andre får fornøjelse af i den her tråd - link: https://www.eroguide.dk/forum/topic/40236-pictures-by-forum-members-judith/?do=findComment&comment=323479

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er helt enig med dig, Græker. Synes bare godt man kunne have kommet med lidt mere konstruktiv kritik som du så gør efterfølgende.

Redigeret af Lange

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...