bighead 270 Skrevet 5. August, 2015 Nogen som har erfaringer med StinnaE? Evt skriv pb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 459 Skrevet 6. August, 2015 Link https://sugardaters.dk/show?alias=StinnaE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 4. August, 2020 Hun er tilbage...og længe savnet Er der nogen der har erfaring med hende i denne omgang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hansens 20 Skrevet 4. August, 2020 For 5 år siden var hun meget anbefalelsesværdig. Ung, slank og fræk sygeplejerske studerende. Nu er hun nok kørt godt til som man siger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 4. August, 2020 Mødte hende en enkelt gang, husker det som en god og nærværende oplevelse Kan ikke se at hun ikke skulle være leveringsdygtig med det, ligegyldigt "hvor godt kørt til" (som man forhåbentligt ikke siger) hun er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hansens 20 Skrevet 4. August, 2020 @eksilkøbenhavner: Hun annoncerede på et tidspunkt også på prof sider, så nok snarere klassisk GB end sugarbabe - det var bare det der lå i hentydningen:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 5. August, 2020 hansens skrev, for 16 timer siden: @eksilkøbenhavner: Hun annoncerede på et tidspunkt også på prof sider, så nok snarere klassisk GB end sugarbabe - det var bare det der lå i hentydningen:-) Har aldrig set det bekræftet hun har annonceret. Hvilke sider var der tale om husker du det? I alt fald i staten var hun rimelig dyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hansens 20 Skrevet 5. August, 2020 (edited) Hun har haft annonce på annoncelight for 2-3 år siden af to omgange har jeg set (kortere perioder). Efter sigende skulle hun også have været tilknyttet en klinik i kbh, men det kan jeg dog ikke selv bekræfte. Så mener bare man skal forvente noget andet end den traditionelle SB hun var for 5 års tid siden hvor man kunne besøge hende i Pommernsgade:-) Redigeret 5. August, 2020 af hansens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stinna 7 Skrevet 13. August, 2020 Kære Hansens, jeg ved ikke hvor du har dine lidt absurde informationer fra, vedrørende både bordel og annoncelight. Jeg kan fortælle dig at det på ingen måder er sandt :) Vh S Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 14. August, 2020 Stinna skrev, den 13.8.2020 at 11:43: Kære Hansens, jeg ved ikke hvor du har dine lidt absurde informationer fra, vedrørende både bordel og annoncelight. Jeg kan fortælle dig at det på ingen måder er sandt Vh S Jeg tror på dig. Og jeg er dig taknemlig for et par dyre, men super frække oplevelser for 5-6 år siden! Hvis du stadig tilbyder dig må du godt sende en privat besked?! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 459 Skrevet 20. August, 2020 (edited) TorbenMadsen skrev, den 4.8.2020 at 10:50: Hun er tilbage...og længe savnet Er der nogen der har erfaring med hende i denne omgang Nyt link til hendes profil. https://sugardaters.com/da/profile/OLZB2mMWqE Redigeret 20. August, 2020 af Mr. Bean link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 20. August, 2020 Mr. Bean skrev, for 11 timer siden: Nyt link til hendes profil. https://sugardaters.com/da/profile/OLZB2mMWqE Har du fået en aftale med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kbhvest Skrevet 7. September, 2020 hansens skrev, den 4.8.2020 at 16:30: For 5 år siden var hun meget anbefalelsesværdig. Ung, slank og fræk sygeplejerske studerende. Nu er hun nok kørt godt til som man siger ja du er jo nok heller ikke blevet yngre og lettere i mellemtiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stinna 7 Skrevet 11. September, 2020 kbhvest skrev, den 7.9.2020 at 05:34: ja du er jo nok heller ikke blevet yngre og lettere i mellemtiden Det var alligevel godt regnet ud. Stort applaus til dig 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kbhvest Skrevet 11. September, 2020 Stinna skrev, for 2 timer siden: Det var alligevel godt regnet ud. Stort applaus til dig ja fik 10 i matematik i gymnasiet , hvad fik du Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stinna 7 Skrevet 11. September, 2020 kbhvest skrev, for 5 minutter siden: ja fik 10 i matematik i gymnasiet , hvad fik du Tænk at jeg ikke har mødt dig før. Sikke et tab for mig. Du fik helt sikkert ikke 10 i dansk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 350 Skrevet 11. September, 2020 Husk at holde sporet på tråden! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Nougatgren 17 Skrevet 13. September, 2020 Stinna skrev, den 11.9.2020 at 15:34: Det var alligevel godt regnet ud. Stort applaus til dig Stinna, det var en fornøjelse at være sammen med dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 13. September, 2020 Arne Nougatgren skrev, for 2 timer siden: Stinna, det var en fornøjelse at være sammen med dig. Hvad får Stinna i karakter? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Nougatgren 17 Skrevet 13. September, 2020 TorbenMadsen skrev, for 1 minut siden: Hvad får Stinna i karakter? topkarakter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 13. September, 2020 Arne Nougatgren skrev, for 19 minutter siden: topkarakter Her for nylig eller sidst hun var aktiv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Nougatgren 17 Skrevet 14. September, 2020 Alt for længe siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 14. September, 2020 Tror bare hun lurer denne gang eller kikker efter en bestemt. Har forsøgt at lokke med 5k det fik hende i det mindste til at svare men heller ikke mere. Hellere ikke reference til jeg før har besøgt hende bider på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 19. Januar, 2022 Er der stadig ingen som har nye erfaringer med StinnaE? https://sugardaters.com/da/profile/OLZB2mMWqE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ViborgMand Skrevet 3. Februar, 2022 (edited) Guest kbhvest skrev, den 11.9.2020 at 17:47: ja fik 10 i matematik i gymnasiet , hvad fik du Jeg fik masser af sex Redigeret 3. Februar, 2022 af ViborgMand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg