Guest Aarhuselsker Skrevet 7. August, 2015 Og jeg ved ikke hvis jeg har lyst at leve i det univers hvor behovet for smileys sammenlignes med behovet for kvinder og alkohol...?!Jeg sammenliger ikke nogle behov. jeg nævner at alle tre er en velsignelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjends 129 Skrevet 7. August, 2015 (edited) Og jeg ved ikke hvis jeg har lyst at leve i det univers hvor behovet for smileys sammenlignes med behovet for kvinder og alkohol...?!Behovet for dem bliver ikke sammenlignet.Ja det så jeg sgu for sent aarhuselsker Redigeret 7. August, 2015 af Fjends Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 7. August, 2015 Jeg sammenliger ikke nogle behov. jeg nævner at alle tre er en velsignelse. Modificering: Jeg ved ikke hvis jeg vil leve i et univers hvor smileys betragtes som en velsignelse i samme sætning som kvinder og alkohol. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 7. August, 2015 Modificering: Jeg ved ikke hvis jeg vil leve i et univers hvor smileys betragtes som en velsignelse i samme sætning som kvinder og alkohol.Hvor vil du så flytte hen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 7. August, 2015 (edited) Jeg skal blive politiker og bestemme at smileys er langt mindre viktige end kvinder og alkhol.Min ranking:1. Kvinder2. Børn3. Skoven, cyklen og motorsaven4 Snus5. Alkohol6 Mad...........................og på plads 49834. Smileys Redigeret 7. August, 2015 af Bananas 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 7. August, 2015 Jeg skal blive politiker og bestemme at smileys er langt mindre viktige end kvinder og alkhol.Min ranking:1. Kvinder2. Børn3. Skoven, cyklen og motorsaven4 Snus5. Alkohol6 Mad...........................og på plads 49834. Smileys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 14. August, 2015 Hvis det her er Eroguides første smiley, så er vi da nået lidt videre Jeg er ked af den manglende smiley, men desværre er mit talent som grafiker meget lille. Så det bedste bud på en smiley ser således ud. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg