Eastwood 444 Skrevet 14. September, 2015 Fnis! Mac næste gang? Jeg har en Mac hjemme og troede det var lykken, men det er heller ikke uden problemer, bare andre problemer. Men den er hurtig og altid villig, bare lidt klodset at arbejde med. Feks. at man ikke kan copy/paste en vedhæftet fil til en ny mail, uden at save på skrivebordet først. Men så igen, PC'en er jo kun 30 år gammel, så klart de stadig har lidt begyndervanskeligheder og det at man bare køber en og slutter den til, er stadig fremtid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eastwood 444 Skrevet 14. September, 2015 Min ven havde samme problem, og han fik det løst ved at gå over til browseren Firefox.Jeg har også Firefox hjemme, men kan ikke bruge den til vores bookingsystem, som kun vil køre på IE. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 14. September, 2015 Jeg har en Mac hjemme og troede det var lykken, men det er heller ikke uden problemer, bare andre problemer. Men den er hurtig og altid villig, bare lidt klodset at arbejde med. Feks. at man ikke kan copy/paste en vedhæftet fil til en ny mail, uden at save på skrivebordet først. Men så igen, PC'en er jo kun 30 år gammel, så klart de stadig har lidt begyndervanskeligheder og det at man bare køber en og slutter den til, er stadig fremtid. Perfekt blir det aldrig, hvad skulle it drengene så lave? Er blevet et lykkelige menneske af at skrotte MS. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. September, 2015 Kan man installere Windows 10 på en mac? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. September, 2015 Kan man installere Windows 10 på en mac?Ja via VM. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lake 686 Skrevet 14. September, 2015 Jeg har installeret W10 og er stort set tilfreds.Dog kan jeg ikke finde home-ikonet, når jeg bruger Edge. Kan nogen hjælpe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 14. September, 2015 Sorry Nille, der var ingen taleboble, og da jeg af gammel vane søgte efter tilføj og fjern programmer, var det heller ikke muligt at finde et kontrolpanel.Jeg måtte p.g.a. den korte tid, jeg havde til rådighed, kaste håndklædet i ringen.Jeg savner én, jeg kan ringe til og have online i løbet af tirsdagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. September, 2015 Sorry Nille, der var ingen taleboble, og da jeg af gammel vane søgte efter tilføj og fjern programmer, var det heller ikke muligt at finde et kontrolpanel.Jeg måtte p.g.a. den korte tid, jeg havde til rådighed, kaste håndklædet i ringen.Jeg savner én, jeg kan ringe til og have online i løbet af tirsdagen.Tryk på derefter tryk Indstillinger/settings, find ikonet Update, derefter Recovery.Den nemmeste måde er at skrive "kontrolpanel" i søgefeltet - tryk på ikonet med luppen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. September, 2015 Jeg har installeret W10 og er stort set tilfreds.Dog kan jeg ikke finde home-ikonet, når jeg bruger Edge. Kan nogen hjælpe?Hvad skal du bruge Home til ? Du åbner et nyt faneblad og har en masse ikoner/links som du ofte bruger. Det er da bedre end Home. Man skal bare lære nye måder at gøre tingene på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lake 686 Skrevet 15. September, 2015 Hvad skal du bruge Home til ? Du åbner et nyt faneblad og har en masse ikoner/links som du ofte bruger. Det er da bedre end Home. Man skal bare lære nye måder at gøre tingene på Jeg kan forstå på det, du skriver, at home-ikonet er væk og borte. Snøft !!! R.I.P. Jeg plejer at bruge home-ikonet til at komme hurtigt ind på min startside, google.dk. Uden ikonet skal jeg skrive det. Noget besværligere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. September, 2015 Jeg kan forstå på det, du skriver, at home-ikonet er væk og borte. Snøft !!! R.I.P. Jeg plejer at bruge home-ikonet til at komme hurtigt ind på min startside, google.dk. Uden ikonet skal jeg skrive det. Noget besværligere.Du kan konfigurere så du starter op i den side du ønsker, når du åbner en ny side.Homeknappen kan faktisk også komme tilbage ved at gå ind i adv. indstillinger og slå den til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 15. September, 2015 Tryk på derefter tryk Indstillinger/settings, find ikonet Update, derefter Recovery.Den nemmeste måde er at skrive "kontrolpanel" i søgefeltet - tryk på ikonet med luppen. Tryk på hvad? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. September, 2015 (edited) Tryk på hvad?Startknappen, Onslow tag dig nu sammen, W10 er ikke meget anderledes end W8 og W7 Redigeret 15. September, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 15. September, 2015 startknappenThx, prøver at tage ud til ham, når jeg har fået slugt mprgenkaffen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rambuk 559 Skrevet 15. September, 2015 Kan man installere Windows 10 på en mac?Ja selvfølgelig - det er super let via Bootcamp. Køre selv Win 10 på 3 forskellige iMac's med stor tilfredshed. Har aldrig været mere tilfreds med mit setup. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 15. September, 2015 Ja selvfølgelig - det er super let via Bootcamp. Køre selv Win 10 på 3 forskellige iMac's med stor tilfredshed. Har aldrig været mere tilfreds med mit setup.Kan man hente windåse 10 gratis, selv om man ikke har et product key fra en 7'er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rambuk 559 Skrevet 15. September, 2015 (edited) Kan man hente windåse 10 gratis, selv om man ikke har et product key fra en 7'er?Nej, så må du til pengepungen.Se eventuelt mere her: Windows 10 Info Redigeret 15. September, 2015 af Rambuk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 15. September, 2015 Nej, så må du til pengepungen.Se eventuelt mere her: Windows 10 InfoTak, har dog ikke i sinde at gi 999kr for at få bekræftet at windåse stadig er crap 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. September, 2015 Kan man hente windåse 10 gratis, selv om man ikke har et product key fra en 7'er?hehe, mit svar er ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 15. September, 2015 hehe, mit svar er ja Hvis det 8'ern gælder ikke det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. September, 2015 (edited) Hvis det 8'ern gælder ikke det Der er flere måder at gøre det på, du kan fx købe en PC/laptop med W7 /W8 og få W10 opgraderingen gratis De ulovlige metoder, er jo ulovlige Redigeret 15. September, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 15. September, 2015 Der er flere måder at gøre det på, du kan fx købe en PC/laptop med W7 /W8 og få W10 opgraderingen gratis De ulovlige metoder, er jo ulovlige Så vil jeg hellere vælte på cykel, nøgen! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9510 Skrevet 15. September, 2015 Thx, prøver at tage ud til ham, når jeg har fået slugt mprgenkaffen. "Kontrolpanel" hedder bare "indstillinger" nu og findes her (derefter følg Nilles første anvisning): Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 15. September, 2015 "Kontrolpanel" hedder bare "indstillinger" nu og findes her (derefter følg Nilles første anvisning): Også mange tak til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1065 Skrevet 15. September, 2015 Jeg kan forstå på det, du skriver, at home-ikonet er væk og borte. Snøft !!! R.I.P. Jeg plejer at bruge home-ikonet til at komme hurtigt ind på min startside, google.dk. Uden ikonet skal jeg skrive det. Noget besværligere.Klik på de tre prikker i øverste højre hjørne af Edge, vælg Indstillinger, kør ned i bunden og klik på Vis avancerede indstillinger. Øverst er der så et punkt, Vis startsideknappen, den skal du slå til, og så kommer Home ikonet frem i øverste venstre hjørne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg