Lake 686 Skrevet 16. September, 2015 Klik på de tre prikker i øverste højre hjørne af Edge, vælg Indstillinger, kør ned i bunden og klik på Vis avancerede indstillinger. Øverst er der så et punkt, Vis startsideknappen, den skal du slå til, og så kommer Home ikonet frem i øverste venstre hjørne. 1000 tak for det. Også tak til Nille. Nu kan jeg sove roligt igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Oktober, 2015 Jeg har nu opgraderet fra Windows 8 til 10 og vil gerne lave en REN geninstallation af Windows 10. Hvordan gør jeg det? Jeg har prøvet at gendanne til fabriksindstillingerne via Startmenuen -> Indstillinger -> Opdatering og sikkerhed -> Nulstil denne PC -> Gendan fabrikstindstillinger. Problemet med denne fremgangsmåde er at Windows 8 bliver geninstalleret igen og det var ikke hensigten. Jeg kan tilføje at min PC er født med en Windows 8 OEM licens. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Oktober, 2015 troldmanden skrev, for 7 timer siden: Jeg har løst det selv. Fandt ud af at jeg skulle downloade noget der hedder image creation tool fra Microsoft's hjemmeside og har ved hjælp af dette værktøj lavet en usb nøgle, som jeg kan bruge til at lave en ren installation af Windows 10. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 31. Oktober, 2015 Hej Troldmand Hvor får du serienummer fra så - det spørger den måske ikke efter? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Oktober, 2015 Vildmand skrev, for 2 timer siden: Hej Troldmand Hvor får du serienummer fra så - det spørger den måske ikke efter? Jo du bliver altid spurgt efter produktnøgle, hvis du laver en ren geninstallation, men det afgørende er om du har opgraderet til Windows 10 før du gik igang med geninstallationen. Hvis du har det, så kan du trykke på "spring over", når du bliver bedt om at angive produktnøglen. Din pc bliver automatisk aktiveret online, da de kan se at du har opgraderet før. Spørg mig ikke, hvordan de kan se det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 31. Oktober, 2015 Et enkelt og klart spørgsmål: Skal man opgradere fra Win 8 her og nu? Eller skal man vennte!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 31. Oktober, 2015 troldmanden skrev, Lige nu: Nu. Kort - klart - præcist. Svaret lige så: TAK!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg