Gæst Skrevet 10. August, 2015 Hej AdminSynes godt nok, at mange ikke forstår at forummet Anmeldelser skal bruges til anmeldelser, og ikke efterlysninger. Blev der ikke engang "slået ned" på dette, når folk efterlyser i forummet?MvhShoppeManden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 10. August, 2015 hvis du vil i kontakt med admin, så få tråden flyttet til feedback sektionen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 831 Skrevet 10. August, 2015 Ja, eller ser de det ikke... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. August, 2015 (edited) Hej AdminSynes godt nok, at mange ikke forstår at forummet Anmeldelser skal bruges til anmeldelser, og ikke efterlysninger. Blev der ikke engang "slået ned" på dette, når folk efterlyser i forummet?MvhShoppeMandenEnig, brug anmeldelsesfunktionen/rapporter indlæg når du ser et fejlplaceret indlæg, så flytter vi det.Derudover undersøger vi de tekniske muligheder for at gøre en håndfuld brugere eller mere superbrugere herinde således at de bl.a. ville kunne flytte indlæg og de vil så få et forum hver at styre. Redigeret 10. August, 2015 af Moderator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 11. August, 2015 (edited) Hej AdminSynes godt nok, at mange ikke forstår at forummet Anmeldelser skal bruges til anmeldelser, og ikke efterlysninger. Blev der ikke engang "slået ned" på dette, når folk efterlyser i forummet?MvhShoppeMandenInput fra admin overlappede mit indlæg. Hej Shoppemand. Jeg har lige anmeldt dig til admin, for forkert placering. Er det ikke lidt morsomt Redigeret 11. August, 2015 af stump Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrankJ 183 Skrevet 11. August, 2015 (edited) Det var da dejligt at se, at nogen kan få svar fra admin Redigeret 11. August, 2015 af FrankJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 12. August, 2015 Det var da dejligt at se, at nogen kan få svar fra adminDu kan da starte med at linke til en af dine egne anmeldelser. hvis de er så perfekt skrevet uden mangler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrankJ 183 Skrevet 12. August, 2015 Du kan da starte med at linke til en af dine egne anmeldelser. hvis de er så perfekt skrevet uden mangler. Du kan da starte med at fortælle, hvad det har med sagen at gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 12. August, 2015 (edited) . Redigeret 12. August, 2015 af gerog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrankJ 183 Skrevet 12. August, 2015 Jeg gentager: Hvad har det med sagen at gøre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. August, 2015 Nu er Administrator ikke undertegnede, selvom flere skriver det.Shoppemanden har gjort opmærksom på en problemstilling og fået en kommentar fra en i ledelsen nemlig moderator FrankJ hiver noget andet end i det hvor han mangler svar, og svaret er jo så så indtil videre har Administrator valgt ikke at følge FrankJs ide. Det er Administrator der kan svare på FrankJs idé da det er et meget overordnet spørgsmål men jeg mindes svagt at han tidligere har afvist lignende ideer men jeg vender der med han ved lejlighed for at høre om holdningen er den samme hos ham eller omom noget af FrankJs idé kan kobles sammen med udnævnelsen af de nye superbrugere hvis det bliver afklaret at det er muligt rent teknisk at give visse brugere specielle rettigheder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledvogter 984 Skrevet 12. August, 2015 Det var da dejligt at se, at nogen kan få svar fra adminJeg er heller ikke Administrator. Er det den her han skal svare på? Citat: Derfor vil jeg foreslå, at der opstilles en række klare krav til overskrifter, så de bliver informative og meningsfulde. Man kunne fx kræve, at overskriften indeholder følgende:Pigens navn og alder, by og eventuelt bydel, navn på eventuel klinik og måske en vurdering mellem 1 og 5.Desuden at der i starten af anmeldelsen angives et link til pigen. Citat slut.Jeg tror det er svært at få folk til at følge skabeloner, men en del skriver allerede GPens navn og hvilken by eller bydel i overskriften. Desuden en karakter fra 1 til 10. Så det står ikke så slemt til synes jeg.- Ledvogter 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrankJ 183 Skrevet 12. August, 2015 Shoppemanden har gjort opmærksom på en problemstilling og fået en kommentar fra en i ledelsen nemlig moderator FrankJ hiver noget andet end i det hvor han mangler svar, og svaret er jo så så indtil videre har Administrator valgt ikke at følge FrankJs ide. Det er Administrator der kan svare på FrankJs idé da det er et meget overordnet spørgsmål men jeg mindes svagt at han tidligere har afvist lignende ideer men jeg vender der med han ved lejlighed for at høre om holdningen er den samme hos ham eller omom noget af FrankJs idé kan kobles sammen med udnævnelsen af de nye superbrugere hvis det bliver afklaret at det er muligt rent teknisk at give visse brugere specielle rettigheder.Jeg forstår ikke, hvad shoppemanden har med det her at gøre.Det er muligt, at der tidligere har været fremsat et lignende forslag før - jeg har ikke læst samtlige indlæg igennem før jeg fremsatte mit forslag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrankJ 183 Skrevet 12. August, 2015 Jeg er heller ikke Administrator. Er det den her han skal svare på? Ja, det er det - men det er meget længere end dit citat.Jeg tror det er svært at få folk til at følge skabeloner, men en del skriver allerede GPens navn og hvilken by eller bydel i overskriften. Desuden en karakter fra 1 til 10. Så det står ikke så slemt til synes jeg.Jeg kan ikke forestille mig, at der er nogen herinde, der ikke kan finde ud af at skrive 20-30 bogstaver i en overskrift.Det står muligvis ikke slemt til, hvis man har god tid til at sortere de anmeldelser, man ikke har nogen interesse i. Men det kommer vel heller ikke til at stå slemt til, fordi anmeldere skal bruge 30 sekunder ekstra på en anmeldelse.Jeg har endnu ikke set noget, der minder om et rationelt argument mod mit forslag, så der er ikke håb om en diskussion ud af det - så skal vi ikke bare droppe det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 19. August, 2015 Synes godt nok, at mange ikke forstår at forummet Anmeldelser skal bruges til anmeldelser, og ikke efterlysninger. Blev der ikke engang "slået ned" på dette, når folk efterlyser i foHvad mener du med "slået ned på"?Jeg anmelder en del af den slags og så bliver de flyttet. Hvad vil du mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. September, 2015 Derudover undersøger vi de tekniske muligheder for at gøre en håndfuld brugere eller mere superbrugere herinde således at de bl.a. ville kunne flytte indlæg og de vil så få et forum hver at styre. Noget nyt omkring denne løsning eller er den sat på stand-by?? eller helt droppet?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. September, 2015 Noget nyt omkring denne løsning eller er den sat på stand-by?? eller helt droppet??Den er ikke droppet på nogen måde, Admin har mig bekendt ikke fået det løst teknisk endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg