Guest totalwild Skrevet 12. August, 2015 (edited) TJEK ANNONCEN https://annoncelight.dk/showad/189986 Redigeret 13. December, 2017 af Administrator Billeder fjernet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. August, 2015 Det virker godtnok til at der er gået grådighed i den for de tøser. Jeg takker nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest totalwild Skrevet 13. August, 2015 prisen er den samme som den hele tiden har været for 2 timer.. så kan ikk se hvad det er du mener. men der er jo self altid folk som dig der tror alting er gratis eller at i selv kan bestemme prisen. og ved ikk hvor dit nejtak kommer fra der er jo ikk nogen der har bedt dig deltage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyderne 151 Skrevet 13. August, 2015 Hvis i holder det i jylland kommer i alle 4 timer.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 13. August, 2015 Kære Louise - skynd dig til København :-)))) du er for lækker ! jeg vil gerne hjælpe med at finde et sted hvis det er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest totalwild Skrevet 13. August, 2015 kom nu bare til fyn og knep hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 13. August, 2015 kom nu bare til fyn og knep hende Tja ....Måske det er da en overvejelse værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chewie 129 Skrevet 13. August, 2015 Hvornår kommer der GB med begge piger igen?Og kunne det ikke være en ide at lave et gangbang der blev filmet som alle fik en kopi af? Eventuelt med masker... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 947 Skrevet 13. August, 2015 Lav et arrangement i Vejle, så er jeg på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skivefyr 52 Skrevet 14. August, 2015 (edited) Eller i Viborg/Skive området, det er lidt tyndt med disse super arrangementer heroppe. Redigeret 14. August, 2015 af Skivefyr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. August, 2015 Jeg har stedet i Sønderborg og er meget gerne vært ved et gangbang setup! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest totalwild Skrevet 14. August, 2015 Jeg har stedet i Sønderborg og er meget gerne vært ved et gangbang setup!du må godt lige smide en mail .. [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest totalwild Skrevet 14. August, 2015 Hvornår kommer der GB med begge piger igen?Og kunne det ikke være en ide at lave et gangbang der blev filmet som alle fik en kopi af? Eventuelt med masker... ja det lyder frækt med at video filme det .. men det kommer ikk til og ske hverken med masker eller ude , pga af pigernes sikkerhed som er det jeg vægter allermest. og self os fordi jeg sætter en ære i og beskytte div gæster vi får og er derfor så diskret som muligt. og vi har alle vores små kendetegn selvom vi har masker på . men kan udemærket godt se det frække i ideen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henryhill 3 Skrevet 14. August, 2015 I må selvfølgelig gøre som I vil, men om det foregår i Sønderborg eller Kerteminde kan for de fleste jyder gå ud på et. Distancen er i store træk den samme, med mindre man bor tæt på grænsen. Der er en grund til at mange gangbangs bliver holdt i vejle området, ganske enkelt fordi de fleste jyder og fynboer kan deltage uden at skulle tilbagelægge +200 km hver vej.Men som sagt, det er selvfølgelig op til Jer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 671 Skrevet 14. August, 2015 Stemmer også helt klart for trekantsområdet, det vil kunne nåes for de fleste af os jyder... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. August, 2015 Jeg stemmer for et GB med de 2 frække piger på Sjælland 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrCerious 144 Skrevet 15. August, 2015 Nille - Hørt! .....vi to kan da finde en lokation hvis de er friske, kan vi ikke?! jeg har en ide.....ihvertfald. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 15. August, 2015 Jeg stemmer for et GB med de 2 frække piger på Sjælland I kan godt begynde st glæde jeg drenge, da jeg har hørt på vandrørene, at et arrangement med denne umættelige, dejlige 'smileygirl' er på vej til AmagerVenligstFrench 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrCerious 144 Skrevet 15. August, 2015 Sådan! - Count me allerede! Bare det ikke er før den 25. august. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 16. August, 2015 Hva, hvis de andre kan samle nogle til både syd Jylland og på Sjælland, kan vi så ikke samle nogle i Nordjylland som er friske? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lynge9400 101 Skrevet 16. August, 2015 Jo PerZ helt sikkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest totalwild Skrevet 16. August, 2015 skulle hilse fra pigerne de er fuldstændig vilde med den opmærksomhed i giver dem. og det tænder dem ekstra. jaa vi arbejder på at få noget op i det københavnske , men der er flere ting der lige skal falde på plads . da begge piger har meget travlt med deres studier og jeg med mit job, da det jo desværre ikk er ferie mere.og derfor vil det os blive en weekend at gb vil finde sted når det sker. og hvor der self os vil være mulighed for alene aftaler efter gb. det vi aller helst vil er private steder gerne lidt ude for byen og hvor der er gode parkerings mulighedder og vi kan være der en 1-2 dage self mod betaling . så kender i nogen gode steder på sjælland så sig endelig til. og os gerne hvis der er nogen der har et rigtig godt sted i vejle området. skriv på vores mail [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vildmed6 3 Skrevet 10. September, 2015 Er det muligt at få at vide hvor på Fyn det afholdes. Bare sådan ca. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg