stener 534 Skrevet 13. August, 2015 (edited) Dobbelt blow med Jessy og AngeliqueVillle jo som tidligere fortalt, prøve disse to skønne unge pigers dobbelt blow, da mine til stadighed 2 favorit piger fra Polen, lader vente på sig;-(Blev denne gang modtaget af Angelique, som jeg ikke tidligere havde mødt, det kom egentligt bag på mig at hun var så lille;-) Men sikke nogle øjne, begge par Hilste også på Jessy, syntes stadigvæk hun ser super lækker ud og synet af hende fik underlivet til at tænke på i mandags:-)Nå men et hurtigt bad og da jeg kom ud stod Angelique og ventede topløs, utroligt at sådan en lille pige, kan have sådan nogle store bryster de er super flotte og ægte og sidder godt. Jessy har jeg beskrevet tidligere, hun er altså super lækker og fræk at se på.Må ærligt indrømme at jeg ikke husker den kronologiske række følge af hvem der suttede hvornår , men tænkte allerede medens de var igang, over hvor stor forskel der er på den måde de sutter på, det var bare helt perfekt:-) det blev aldrig kedeligt og den måde de byttede var også dejligt. Som andre før har skrevet, de vil gerne gøre deres bedste og gøre kunden glad og glad det bliver man. Kan klart anbefale folk at besøge dem og prøve den oplevelse, har tænkt over hvordan de er at have sex med på samme tid, men nu må vi se om finanser strækker:-)Og til alle de mænd herinde som pludselig skriver på engelsk "go for it" Redigeret 13. August, 2015 af stener 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 13. August, 2015 Og til alle de mænd herinde som pludselig skriver på engelsk "go for it" Shit! Nice! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicested 50 Skrevet 14. August, 2015 Hvor meget skulle du af med for et dobbelt blow af pigerne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 14. August, 2015 Hvor meget skulle du af med for et dobbelt blow af pigerne? 1000 kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1170 Skrevet 14. August, 2015 Lyder virkelig godt! Hvordan fik du lov til at komme? Og hvor opholder de sig i Kbh? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 14. August, 2015 Lyder virkelig godt! Hvordan fik du lov til at komme? Og hvor opholder de sig i Kbh?Jeg ringede til dem og spurgte lol de befinder sig på Islands brygge, megafransk cim 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1170 Skrevet 14. August, 2015 Jeg ringede til dem og spurgte lol de befinder sig på Islands brygge, megafransk cimHa ha! Doh! Tak for svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 635 Skrevet 14. August, 2015 Også her må jeg lige spørge til Angelique's tatoveringer? Store? Pæne? Eller hvordan? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 14. August, 2015 Også her må jeg lige spørge til Angelique's tatoveringer? Store? Pæne? Eller hvordan?Tror altså ikke hun har nogle, hvis hun har er de i hvertfald uden betydning. Jessy derimod har som det kan ses på hendes billeder store tatoveringer, men dem kan jeg god lide. Minder lidt om bodypaint. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vim 552 Skrevet 14. August, 2015 hvad var din tidsramme?..15 minutter..? - det lyder pænt blæret. Jeg voervejer også at prøve dobbel BJ med CIM...Jeg har prøvet at besøge Angelique en enkelt gang, det var fint, og kommer gerne igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 14. August, 2015 hvad var din tidsramme?..15 minutter..? - det lyder pænt blæret. Jeg voervejer også at prøve dobbel BJ med CIM...Jeg har prøvet at besøge Angelique en enkelt gang, det var fint, og kommer gerne igen.man har 30 minutter men tror ikke de hænger sig meget i det. Der er god tid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 14. August, 2015 Gad vide om man kan overtale dem til, også at lege lidt med hinanden inden BJ. :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JernHenrik 8 Skrevet 14. August, 2015 @stener, Det lyder til at vi har samme smag i piger Jeg er selv begejstret for sweet julia (https://www.eroguide.dk/forum/topic/15238-polske-julia-dirty-gfe/)Jeg har desværre ikke haft mulighed for at besøge veninden Niki endnu men det kommer nok på et tidspunkt hvis/når de kommer til KBH igen... Anyways, tilbage til denne tråd, det lyder jo som om at både Angelique og Jessy leverer på mange af de samme parametre som Julia, hvilke jeg vægter højt (især GFE og gerne entusiastisk vådt+dybt fransk)Et spørgsmål: Hvem føler du er bedst - og viser mest lyst - til især at deepthroate og evt. gagge af de to?Du må også meget gerne skrive et par ord om hvordan du mener at deres franske "er meget forskelligt" som du skriver.Jeg spørger bl.a. da jeg har oplevet at især de mere petite/lave piger som Angelique (og måske Jessy - kan ikke helt vurdere hendes højde), kan have problemer med det dybe franske, ofte på trods af udsagn om det modsatte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. August, 2015 Jeg spørger bl.a. da jeg har oplevet at især de mere petite/lave piger som Angelique (og måske Jessy - kan ikke helt vurdere hendes højde), kan have problemer med det dybe franske, ofte på trods af udsagn om det modsatte.Lige den del har vist ikke så meget med højde at gøre, medmindre du er udrustet som en hest i bogstaveligste forstand.Stortset alle kæreste jeg har haft har været 155-165, og de har sgu ikke haft problemer med at gå all in. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 14. August, 2015 Gad vide om man kan overtale dem til, også at lege lidt med hinanden inden BJ. Ja den tanke har også strejfet mig, der står jo "show with Jessy" på Angeliques profil, så who knows? Lige den del har vist ikke så meget med højde at gøre, medmindre du er udrustet som en hest i bogstaveligste forstand.Stortset alle kæreste jeg har haft har været 155-165, og de har sgu ikke haft problemer med at gå all in. I bund og grund afhænger det vel om længden og ikke højden men jeg går ikke i små sko :-)) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. August, 2015 Ja den tanke har også strejfet mig, der står jo "show with Jessy" på Angeliques profil, så who knows? I bund og grund afhænger det vel om længden og ikke højden men jeg går ikke i små sko :-)) Du ved hvad jeg mener, bro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JernHenrik 8 Skrevet 15. August, 2015 Lige den del har vist ikke så meget med højde at gøre, medmindre du er udrustet som en hest i bogstaveligste forstand.Stortset alle kæreste jeg har haft har været 155-165, og de har sgu ikke haft problemer med at gå all in. Skal ikke kunne sige hvad årsagen er, kan være jeg bare har været uheldig med de lavere/ikke høje piger Er da rart at høre at det ikke er et generelt problem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JernHenrik 8 Skrevet 15. August, 2015 ...Må ærligt indrømme at jeg ikke husker den kronologiske række følge af hvem der suttede hvornår , men tænkte allerede medens de var igang, over hvor stor forskel der er på den måde de sutter på... Kan du uddybe hvorden deres franske er så forskelligt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. August, 2015 @stener, Det lyder til at vi har samme smag i piger Jeg er selv begejstret for sweet julia (https://www.eroguide.dk/forum/topic/15238-polske-julia-dirty-gfe/)Jeg har desværre ikke haft mulighed for at besøge veninden Niki endnu men det kommer nok på et tidspunkt hvis/når de kommer til KBH igen... Anyways, tilbage til denne tråd, det lyder jo som om at både Angelique og Jessy leverer på mange af de samme parametre som Julia, hvilke jeg vægter højt (især GFE og gerne entusiastisk vådt+dybt fransk)Et spørgsmål: Hvem føler du er bedst - og viser mest lyst - til især at deepthroate og evt. gagge af de to?Du må også meget gerne skrive et par ord om hvordan du mener at deres franske "er meget forskelligt" som du skriver.Jeg spørger bl.a. da jeg har oplevet at især de mere petite/lave piger som Angelique (og måske Jessy - kan ikke helt vurdere hendes højde), kan have problemer med det dybe franske, ofte på trods af udsagn om det modsatte.DON'T WORRY GUYS ME AND JESS HAVE NO PROBLEM WITH DEEPFRENCH, I AM SURE THAT GUYS WHO BEEN TO US KNOW THIS ALREADY !! KISSES Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. August, 2015 AND GUYS, ME AND JESS WOULD LIKE TO INFORM YOU THAT WE ARE NOT FRIENDS WITH VICKY ANYMORE, SO PLEASE DON'T ASK ANYMORE ABOUT SHOWS TOGETHER, THANK YOUKISSES !!!XOXO Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newbee 362 Skrevet 22. August, 2015 REPOST ligger også i et andet indlæg om Jessy:Jeg havde den klare fornøjelse af Jessy og angelique i mandags til 30 min megafransk.Det var en super oplevelse og kan klart anbefales har meget seriøst overvejet at tage en tur mere eller en komplet tur med et hele med dem.Nu er smag og behag forskellig og jeg synes det er super at de er meget klar når du kommer betal og bliv sendt i bad så kommer alt det sjove bagefter det fungere for mig men jeg er også en gammel rotte i faget efterhånden.Jeg er nok mest til angelique da jeg følte at vi havde en bedre kemi men måske det er sådan de spiller spillet.Kan nikke genkende til Tip Toe omkring Jessy sutter fantastisk men meget hårdt og enig jeg måtte stoppe hende engang og sige No teeths please samt mere øjen kontakt ville også være fedt.Dette kan ikke ændrer min oplevelse jeg giver det 9 ud af 10.10 ville være blevet give ved mere teasing and less sucking, more eye contact.Here is a link:http://spankbang.com/53j1/video/blonde+and+brunette+give+teasing+tongue+blowjobOr Klixen she is famous for teasing blowjobs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 22. August, 2015 (edited) Teknikken er at bruge teasing til at bringe termomeret op til bristepunktet, og så bruge pumpemetoden til at ramme finalen. Det kan sagtens nåes på 15 minutter. Tror også jeg må tilbage på adressen en dag og sige hej til Angelique. Redigeret 22. August, 2015 af Tip toe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexsoeger 8 Skrevet 23. August, 2015 REPOST ligger også i et andet indlæg om Jessy:Jeg havde den klare fornøjelse af Jessy og angelique i mandags til 30 min megafransk.Det var en super oplevelse og kan klart anbefales har meget seriøst overvejet at tage en tur mere eller en komplet tur med et hele med dem.Nu er smag og behag forskellig og jeg synes det er super at de er meget klar når du kommer betal og bliv sendt i bad så kommer alt det sjove bagefter det fungere for mig men jeg er også en gammel rotte i faget efterhånden.Jeg er nok mest til angelique da jeg følte at vi havde en bedre kemi men måske det er sådan de spiller spillet.Kan nikke genkende til Tip Toe omkring Jessy sutter fantastisk men meget hårdt og enig jeg måtte stoppe hende engang og sige No teeths please samt mere øjen kontakt ville også være fedt.Dette kan ikke ændrer min oplevelse jeg giver det 9 ud af 10.10 ville være blevet give ved mere teasing and less sucking, more eye contact.Here is a link:http://spankbang.com/53j1/video/blonde+and+brunette+give+teasing+tongue+blowjobOr Klixen she is famous for teasing blowjobs.Wauw, den film, er det de to Jessy og Angelique? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newbee 362 Skrevet 23. August, 2015 Nej det er ikke dem men Jessy og Angelique er faktisk ligeså dejlige som de 2 på videoen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jonasn 188 Skrevet 24. August, 2015 DON'T WORRY GUYS ME AND JESS HAVE NO PROBLEM WITH DEEPFRENCH, I AM SURE THAT GUYS WHO BEEN TO US KNOW THIS ALREADY !! KISSES Hi Girls yes you girls have NO problom deeptorath, the best dobbelt blow I have had Thanks and see you soon I hope..ummmm Love J Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg