kajakmand 28 Skrevet 14. August, 2015 Hej."Been there, done that, didn't want the T-shirt".Det begyndte egentlig med, at jeg efterlyste gode adresser i området Århus, Randers Hadsten, men der kom ingen reaktioner. Well, så må man jo selv forsøge sig, og det blev så til Aalborgs Nikita. Hun holder til i en lejlighed i Aalborgs Vestby, som er under renovering, men efter hvad hun selv fortalte, har det stået på i længere tid - måske kan hun finde en handyman, så de kan bytte ydelser ?Lad det være sagt: Det er ikke en oplevelse jeg vil gentage, men vi er jo så forskellige. Hun annoncerede på annoncelight, men skal på ferie i næste uge, så måske var det bare træthed.Hilsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 454 Skrevet 16. August, 2015 De par gange jeg har besøgt hende har hun været super sød. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest singelmanden Skrevet 16. August, 2015 Synes også at hun er meget sød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjotte 140 Skrevet 16. August, 2015 Hun er supersød og en god GFE oplevelse. Og så er hun skide hyggelig at snakke med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajakmand 28 Skrevet 16. August, 2015 Hej.Det glæder mig meget, at andre tilsyneladende har haft bedre oplevelser end mig. Andet ville måske også være trist og utænkeligt. Men det viser jo bare, at i servicebranchen og i mødet med kunden, er det oplevelsen der betyder forskellen på, om man kommer tilbage, evt. fortæller andre om oplevelsen af god service og meget andet. Og det er nok også umuligt at sammenligne oplevelser, det er jo også afhænger af personerne og selve situationen, og vi er jo alle forskellige. Som i "Life of Brian": We are all individuals. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sand 20 Skrevet 16. August, 2015 Min opleves i sommer var desværre i samme stil som kajak mand.jeg vil hellere til kisser hvis man vil måde en sød dame Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg