Mrblue 6 Skrevet 14. August, 2015 Vi er to velholdte generøse gentlemen der søger godt, charmerende selskab til en god sejltur imorgen lørdag eftermiddag. Forkælelse og rammer vil være i top. Måske sidste rigtige indbydende dansk sommerdag, der skal indtages til fulde! Det skal være en god oplevelse for alle...venligst pm med interesser. God aften 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. August, 2015 (edited) Jeg melder mig jeg fik lært et ny ord "gentlem" = gent lem = blød lem Redigeret 14. August, 2015 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 15. August, 2015 Vi er to velholdte generøse gentlemen der søger godt, charmerende selskab til en god sejltur imorgen lørdag eftermiddag. Forkælelse og rammer vil være i top. Måske sidste rigtige indbydende dansk sommerdag, der skal indtages til fulde! Det skal være en god oplevelse for alle...venligst pm med interesser. God aftenHåber da vejret bliver noget bedre, end nu hvor det både tordner, lyner og styrter ned - ellers bliver det vist en våd sejltur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg