Guest totalwild Skrevet 20. August, 2015 der er lige så mange meninger om hvordan og hvorledes som der er medlemmer herinde. og ikk alle kan være enige. og inden den her tråd stikker helt af og bliver til en hetz og kommer helt derud hvor den overhovedet ikk giver mening mere. så er det er min sidste kommentar til det. og videre indlæg om det vil jeg kommenter på. da jeg mener der ikk er mere og skrive om ang det. self vil der komme flere indlæg ang mig osv . det er i self velkommen til. jeg hopper bare ud af tråden her og ønsker jer alle en god dag. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest totalwild Skrevet 20. August, 2015 der er lige så mange meninger om hvordan og hvorledes som der er medlemmer herinde. og ikk alle kan være enige. og inden den her tråd stikker helt af og bliver til en hetz og kommer helt derud hvor den overhovedet ikk giver mening mere. så er det er min sidste kommentar til det. og videre indlæg om det vil jeg ikk kommenter på. da jeg mener der ikk er mere og skrive om ang det. self vil der komme flere indlæg ang mig osv . det er i self velkommen til. jeg hopper bare ud af tråden her og ønsker jer alle en god dag. Del dette indlæg Link til indlæg
mrmystiic 64 Skrevet 20. August, 2015 Ja de fleste er enig i din opførsel er helt forkert og vildt du ik kan se det men du må da også ha en god dag 1 Del dette indlæg Link til indlæg
thehunter 107 Skrevet 20. August, 2015 jeg har ikk truet nogen. det korte af det lange er pigen ik ude efter en time plus ca 10 min eller jeg intet har hørt , ja så går jeg hen og banker på. pga hendes sikkerhed . det er før sket en kunde ikke ville ha hun skulle gå . og det er ikk rart for hende .og ja så går den gode oplevelse væk. Man kan altid vælge at sige, at andre lavede fejlen, eller selv prøve at kigge ind af. Når nu over 10 personer inkl admin her på siden opfatter din besked som meget truende, så er spørgsmålet, om det er dig der har været truende, eller 10 personer herinde bare er dårlige til at læse. Det kan godt være, at din hensigt ikke var at true, men på skrift kan vi kun læse det der skrives, og din besked vil efter straffelovens bestemmelser kunne betegnes som en inddirekte trussel. Nu var mit indlæg bare ment som et råd, men du valgte tydeligt ikke at læse den sidste linje, hvilket jeg heller ikke havde forventet. Når jeg læser dine svar i sms tråden igennem, og dine svar i denne tråd igennem er det tydeligt, at du kun læser noget af indlægget, før du danner dig en mening og svarer. Rent kommunikationsmæssigt er det farligt, men det er vist lidt håbløst at prøve at fortælle desværre.Igen mit indlæg var ment som en hjælp, intet andet. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 951 Skrevet 20. August, 2015 Havde en lignende oplevelse hvor jeg i et par e-mail spurgte ind til tider og mulighederne med den ene af pigerne, fik et par mail hvor jeg simpelthen ikke forstod meningen og spurgte derfor igen, hvorefter jeg fik en sviner på mail hvor han mere eller mindre direkte sagde at hvis jeg ikke forstod hvad der stod i annoncen var jeg dum og skulle ikke kontakte ham igen. Der kommer nok ingen anmeldelser af pigerne fra min hånd. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. August, 2015 Jeg var muligvis frisk på det hvis de lavede gb i jylland, men efter de indlæg her vil jeg ikke. Når der er mange til et gb er det svært at puste sig op, men når enkeltkunder bliver truet, ja jeg læser det som en trussel, så falder lysten. Fint han vil beskytte dem, men lige nu skader han deres forretning og får folk til at tænke om hvad det er for en type han er. Og hvad med pigerne. Kender dem ikke så kan kun tænke mit, men kommer de til jylland er jeg ikke så tændt på at deltage mere. Øv Del dette indlæg Link til indlæg
mrmystiic 64 Skrevet 20. August, 2015 Syntes faktisk det lidt synd for "Louise" da hun faktisk er en sød pige, spurgte faktisk admin/sitet om at få lukket tråden allerede igår da jeg ik ville reklamere hverken godt eller skidt for dem dette er dog ik sket, smed det ind i håb om at få ham til at forstå sådan skal man ik behandle folk men at bruge mere energi på det nu er vidst også tåbeligt Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 951 Skrevet 20. August, 2015 Tja, pigerne ser søde ud og få rosende ord med på vejen af flere medlemmer herinde.Trist dette overskygges af deres chauffør" og hans udgydelser over for potentielle kunder. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. August, 2015 Tja, pigerne ser søde ud og få rosende ord med på vejen af flere medlemmer herinde.Trist dette overskygges af deres chauffør" og hans udgydelser over for potentielle kunder. Præcis. Kender dem ikke eller ved hvad deres arrangement er hvad betaling til chauffør er osv, men den her tråd sætter tanker i gang. Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 20. August, 2015 Hm. Mon ikke alle personerne her bare er lidt unge, og ikke specielt uddannet i kundepleje? Det er nok et grundvilkår ved den slags semi-amatører. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest totalwild Skrevet 20. August, 2015 jeg ved godt jeg skrev jeg ik ville kommenter mere på den tråd her. men som mrmystiic skriver er det ikk hans hensigt og skade pigernes omdømme, men kun at få mg til og indse en fejl hvilket jeg os har. og som jeg os har givet udtryk for undervejs. at der er de her angreb på min person over en sms der er tolket forkert, kan jeg kun beklage. men nu ruller lavinen kan jeg se og det er ved og udarte sig som en hetz mod min person. hvilket ikk er godt for pigerne da de dermed får dårlig anmeldelser .. jeg er faktisk overbevist om at mrmystiic ikk ser mig som en trussel og jeg heller ikk har givet udtryk for det da louise og mig bankede på hans dør. jeg kan godt fornemme at jeg skal gøres til et andenalfabet og gorilla osv af dem der er negative på min person efter det her , selvom de ikk har mødt mig. gerne ser mig væk fra pigerne. pigerne giver mig deres fulde opbakning og de synes os det er for langt ude det her. vi er alle 3 godt klar over hvad anmeldelser herinde betyder. vi håber alle 3 at den her hetz kan blive stoppet nu og vi kan vende tilbage til det som det handler om, nemlig dejlig fræk sex og alle er tilfredse. venlig hilsen os 3 Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 951 Skrevet 20. August, 2015 Totalwild, eftersom jeg er kunden og dermed den der betaler for ydelsen, synes jeg det er helt iorden at spørge ind til ydelser og tidspunkt for levering af disse. Er det et problem for dig at folk skriver og spørger, så er har I i mine øjne et problem, du skræmmer jo folk væk med dine aggressive svar. Del dette indlæg Link til indlæg
Louise19 3 Skrevet 20. August, 2015 ingen os uden ham.. jaa i skriver og spørg men i kunne godt læse annoncen først. og tænke jer en gang mere om .. har jeg råd .. eller har jeg ikke råd. har du så skriv hvad du ønsker og lad os få lavet en aftale.done. vi kan nogen gange godt forhandle lidt ned . men rigtig mange af jer tror vi er til halv pris. og så er der alle hyggeskriverne som kun vil høre de frække ting så de kan sidde og spille den af imens. og det får jeg ikke nogen aftale ud af kun spildt tid. sorry drenge . 1 Del dette indlæg Link til indlæg
mrmystiic 64 Skrevet 20. August, 2015 i får netop hellere ik meget ud af de seriøse som skriver til jer bliver misforstået fordi deres/vores beskeder ik bliver læst, når i nu også selv gerne vil ha man læser annoncen? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. August, 2015 til Nørden. det er helt ok at stille spørgsmål, nu ved jeg så ikk hvilke spørgsmål du har stillet og dermed mener du har fået en sviner. vi får utrolig mange mails og sms og opklad. så pigerne og jeg husker ikk lige hver enkel person der skriver. men hvis man giver sig tid til og læse annoncen godt igennem så er alle de svar der som der er behov for at vide om dem. vi får mange mails ang hvornår og hvad tid.. det er noget af det allerførste i læser i annoncen da det står i overskriften. vi kan jo ikk side og gengive annoncen til hver enkel eller skrive 20-30 mails med jer allesammen. og ja jeg gider simpel hen ikk svare på useriøse mails eller sms hvor der bare står jeg flækker dig din luder.men nu er det kun meget sjælden det sker, at man går skævt af hinanden, og modparten dermed får en forkert opfattelse af os . og heldigvis er der rigtig mange vi har mødt som har en anden og god opfattelses af os..og sådan skulle det rigtig gerne forblive. da vi alle 3 ønsker jer mænd en rigtig god og afslappet oplevelse.Jeg stiller et simpelt spørgsmål om en ydelse, som ikke fremgår af din annonce, og får et svare tilbage, some mere eller mindre direkte antyder at jeg er et perverst svin, som bare skal holde sig langt væk. Der er vel og mærke tale om en ydelse, som mange andre piger tilbyder uden at blinke.Hvis du mener det er ok, så har vi ikke mere at tale om. Del dette indlæg Link til indlæg
Louise19 3 Skrevet 20. August, 2015 Jeg stiller et simpelt spørgsmål om en ydelse, som ikke fremgår af din annonce, og får et svare tilbage, some mere eller mindre direkte antyder at jeg er et perverst svin, som bare skal holde sig langt væk. Der er vel og mærke tale om en ydelse, som mange andre piger tilbyder uden at blinke.Hvis du mener det er ok, så har vi ikke mere at tale om.prøv og hør her okay. der står hvad vi tilbyder i vores annonce og hvad vi ikke er til, jeg er feks ikke til anal og sprøjt i mig. men alligevel spørg folk selvom det står i annoncen. det er tyder bare på i ikke læser den og ikke respekter det som vi ikke vil. Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 951 Skrevet 20. August, 2015 ingen os uden ham.. jaa i skriver og spørg men i kunne godt læse annoncen først. og tænke jer en gang mere om .. har jeg råd .. eller har jeg ikke råd. har du så skriv hvad du ønsker og lad os få lavet en aftale.done. vi kan nogen gange godt forhandle lidt ned . men rigtig mange af jer tror vi er til halv pris. og så er der alle hyggeskriverne som kun vil høre de frække ting så de kan sidde og spille den af imens. og det får jeg ikke nogen aftale ud af kun spildt tid. sorry drenge .Så er det jo nok mig der er lidt tungnem, jeg prøvede ikke at presse prisen eller noget, ville bare være helt sikker på hvad ydelser jeg kunne forvente og tider du kunne træffes på.Modtog nogle sære svar fra totalwild som ikke fortalte det jeg spurgte om og da jeg spurgte igen blev han, efter min bedste overbevisning, aggressiv i tonen over for mig. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Louise19 3 Skrevet 20. August, 2015 synes du var rigtig sød mrmystiic men jeg ved virkelig ikke hvorfor du skal piske en stemning op om min chauffør lige kom til og misforstå dig. ligemeget hvad du og de andre synes om ham, så bliver han ved med og være sammen med os. den dag han stopper stopper vi os. vi har kendt ham længe og ved hvad han står for . er der så snart ro på her i rødstue måske. knus Louiseps: i må da havde andre ting og gå op i end lige en sms der blev misforstået. og nej i kan ikke på nogen måde ødelægge vores forhold og venskab. så drop det right . synes det er trist at voksne mænd skal opføre sig som skolepiger. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 951 Skrevet 20. August, 2015 (edited) Nu kører mine indlæg ikke på en misforstået SMS. Men derimod nogle emails Sendt af, formoder jeg, totalwild, som jeg ikke kan misforstå. Hos jer må kunder måske ikke stille spørgsmål, bare betale ved kasse 1 og så håbe på det bedste?Jeg arbejder hårdt og betaler skat af min løn, så derfor går jeg da også lidt op i hvad jeg får for dem når jeg køber noget. Redigeret 20. August, 2015 af mester4u Del dette indlæg Link til indlæg
Louise19 3 Skrevet 20. August, 2015 Nu kører mine indlæg ikke på en misforstået SMS. Men derimod nogle emails Sendt af, formoder jeg, totalwild, som jeg ikke kan misforstå. Hos jer må kunder måske ikke stille spørgsmål, bare betale ved kasse 1 og så håbe på det bedste?Jeg arbejder hårdt og betaler skat af min løn, så derfor går jeg da også lidt op i hvad jeg får for dem når jeg køber noget. det kunne os havde været mig der har besvaret din mail .. jeg ved ikke hvad du har spurgt om eller indtil.. da jeg ikke ved hvem du er udfra det navn herinde. og nej men læs annoncen først okay og så se om noget af det vi tilbyder passer til dig. der står hvad jeg ikke tilbyder. og er det noget af det du vil havde som jeg ikke tilbyder er der jo ikke nogen grund til og spørge ind til det vel. jeg ved jo heller ikke hvor meget du arbejder ,kommer faktisk heller ikke mig ved og heller ikke hvor meget du betaler i skat. jeg studere og jeg gør det her fordi jeg synes det er frækt og sjovt og fordi det tænder mig vildt. jeg synes til gengæld ikke det er særligt fedt det i har gang i her i tråden. troede faktisk det var voksne mænd der er her . . 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 20. August, 2015 Det her er "deja vu all over again."Prøv nu at høre, de herrer: Mange af de "amatører," der annoncerer har ikke nødvendigvis spidskompetence i kommunikation med "kunder." Derfor er det absurd at sammenligne med at gå hen i en butik og få dårlig ekspedition: Ville du handle i en tøjbutik, hvis du på dit spørgsmål om en given pris på et par bukser fik det svar, at du bare kunne gå ud af butikken, stille dig foran butiksvinduet og se prisen på et skilt der?....sagt på en afvisende og sur måde?...Nej vel?Jeg forstår godt at man kan blive træt af spørgsmål - især dem der står besvaret i annoncen. Klassisk eksempel er Blys annonce:https://annoncelight.dk/showad/175594Brug nu de ganske få minutter det tager at læse min profil, bare så ikke vi spilder hinandens tid. Din SMS bliver ikke besvaret, hvis det er tydeligt at du ikke har læst og forstået det jeg skriver. Gæt en gang, hvorfor hun mon indleder sin annonce sådan? At slå sig på brystet og pudse glorien, som her: Jeg arbejder hårdt og betaler skat af min løn, så derfor går jeg da også lidt op i hvad jeg får for dem når jeg køber noget. - Hvad formål tjener det egentlig?Prøv at forestille jer situationen med den ene sms eller mail eller opkald efter den anden med spørgsmål. Måske bliver man irriteret og måske går det ud over den forkerte - for de fleste er ikke nogen man kender - det er bare anonyme forespørgsler alle sammen. Mange af dem sikkert bare for at tænde op under onani-fantasier - andre for at se om der ikke lige er en grænse der kan rykkes. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. August, 2015 (edited) Det er svært ikke at få den mistanke at totalwild er personen der skriver i Louise19s navn. Ingen brug af store bogstaver overhovedet i deres indlæg Bebop uanset hvad skal man skrive pænt og ikke true folk. Hvis man ikke vil svare folk pænt er det bedre ikke at svare, hvis man alligevel vil svare folk og bruge tid på det, så gør man det pænt hvis man gerne vil have et godt ry og kunder Redigeret 20. August, 2015 af Gæst Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 20. August, 2015 (edited) Jeg kan tilbyde gratis kommunikationskurser til pigerne+chauffør, på dansk, fransk og svensk Redigeret 20. August, 2015 af Nille 3 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 20. August, 2015 Bebop uanset hvad skal man skrive pænt og ikke true folk. Ja, hvorfor skriver det du til mig? Påstår du jeg har truet nogen?Hvis man ikke vil svare folk pænt er det bedre ikke at svare, hvis man alligevel vil svare folk og bruge tid på det, så gør man det pænt hvis man gerne vil have et godt ry og kunder Prøv nu først at gøre det jeg foreslog inden du belærer andre ... Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. August, 2015 Ja, hvorfor skriver det du til mig? Påstår du jeg har truet nogen?Prøv nu først at gøre det jeg foreslog inden du belærer andre ...Nej det har ham deres fyr jo. Han har truet en jo. Læs side 1 igen. Jeg taler om at han bør skrive pænt til kunderne eller lade vær med at skrive til dem hvis han ikke kan det, og det gælder uanset det du skrev !! Når man nu alligevel vælger at kommunikere med kunderne, hvorfor så ikke gøre det ordentlig, deres fyr sviner jo åbenbart gud og hver mand til på en underlig mådemåde, truer og det kan det du skriver ikke undskylde De burde tage et kursus hos Nille, fyren i kommunikation og pigerne, ja de er unge så Nille vil måske oplære dem i andre ting. Del dette indlæg Link til indlæg