Bladebronx 61 Skrevet 15. August, 2015 hejsa! jeg leder efter et diskret bordel, klinik, kollektiv eller andet, som ligger inden for nørrebro. Jeg har hørt lidt om tagensvej, men det lader ikke til at være værd at besøge. Jeg har sådan set ingen præferencer mht til udseende af pigerne, sålænge de er søde og giver en god service. Håber i kan og vil hjælpe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Patricia og Celina 92 Skrevet 15. August, 2015 Prøv at søg på Privat diskret på eb.dk måske du finder noget der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 15. August, 2015 Club Erotica kunne være en mulighed. Pigerne i Ahorngade ligeledes. Bevæger du dig lidt væk fra Nørrebro, er der masser af steder på Østerbro og også nogle i Nordvest, så det burde ikke være umuligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bladebronx 61 Skrevet 15. August, 2015 Mange tal for svar. @warmgun er der noget specifikt i nordvest du kan anbefale ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 15. August, 2015 Mange tal for svar. @warmgun er der noget specifikt i nordvest du kan anbefale ? Jeg har ikke personlige erfaringer i Nordvest, men har da læst nogle anmeldelser. Prøv at søge på dem. Hvis Østerbro kan være interessant, vil jeg foreslå Cassiopeia. På Nørrebro er der ogsåj Langbenet Blondine - hun EF ca. 40 år, sød, dejlig og fræk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg