Mini_me 8 Skrevet 16. August, 2015 Hejsa jeg vil høre om der er nogen der ved hvor man kan besøge en afrikaner på Fyn gerne en der er meget mørk i huden. På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 16. August, 2015 Du kan finde en brasiliansk en af slagsen imorgen i Svendborg. ( da jeg går ud fra alle mørke mennesker i Sydamerika oprindeligt kommer fra Afrika )Samantha, find hende i Ekstra Bladet mandag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 16. August, 2015 Hende her er mørk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mini_me 8 Skrevet 18. August, 2015 Takker for jeres svar. Tror jeg vil prøve Katy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 18. August, 2015 God fornøjelse med det.ellers har jeg også været i Vejle, hun var også utrolig sød. Kaldte sig Cindy den gang, men mener at hun nu kalder sig Maria. Har også lavet en tråd med hende tidligere. Hun var mere lækker end Katy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg