Bebop 9520 Skrevet 17. August, 2015 Det har du sikkert ret i, men er det ikke dig, der beder om hjælp????Og det er vel rimeligt at du leverer brugbare links i en efterlysning fremfor at svare, som du gør ovenfor. Dem der kan svare behøver nok ikke links Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 17. August, 2015 undskyld jeg skriver det her, men det er nok det dummeste jeg har læst i lang tid................hvad arbejder du med til dagligt, der skulle gøre dig kompetent til, at stykke sådan en fortælling sammen ud fra nogle billeder.Og det er i hvert fald helt forkertJa det var dumt det erkender jeg, jeg tænkte mig ikke om eller rettere jeg skulle holde min mavefornemmelser for mig selv. Og nej jeg har ingen uddannelse som "menneskekender" jeg ser åbenbart ting som andre ikke ser og der er altid en tvivl forbundet med det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 17. August, 2015 Dem der kan svare behøver nok ikke links Piger skifter navne og adresser. Kunder kan have behov for at få genopfrisket hukommelsen, så links kan absolut være nødvendige. Ikke at sætte links på er lige så dumt som en intetsigende overskrift. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
brunetteCox 25 Skrevet 17. August, 2015 no we dont share same app with viky guys! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg