thakid 49 Skrevet 17. August, 2015 Hej, hvis det går helt galt med Artemis i messedagene, er jeg ved at finde alternativer.Så er der nogen som har god erfaring med gadepiger i Berlin og om muligheder for bollerum Jeg har set den her video af Friedrichstraße https://www.youtube.com/watch?v=nPSid5UYHxcPigerne ser da ikke ringe ud, regner med gå en solo aftentur nedad gaden, når jeg får alenetid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 17. August, 2015 Pigerne har deres steder som de tager dig hen, hvis du ikke selv har hotel.Kurfürstenstraße er fyldt med gadepiger hen på aften. Jeg tror det generelt er dumt at komme til Berlin på messe dage, for der kommer for mange liderlige turister, så bedre timing næste gang. Du kan godt tage på Artemis men kom tidligt og gå når det bliver uudholdelig med mænd 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thakid 49 Skrevet 17. August, 2015 (edited) jeg kan komme på artemis tidligst kl 20-21 og det er jo nok prime-time hvis det er så slemt, må jeg prøve flytte ferien til fra lørdagen/søndagen weekenden før messen. Foretrækker også klart den komplette pakke hos fkk, bolle, hygge, wellness, bolle osv. fremfor gadepige, ned på gaden, gadepige, ned på gaden.. Det kan være de medrejsende er forståelige for ændringen, hvis jeg siger der render liderlige mænd rundt.. Redigeret 17. August, 2015 af thakid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 17. August, 2015 jeg kan komme på artemis tidligst kl 20-21 og det er jo nok prime-time hvis det er så slemt, må jeg prøve flytte ferien til fra lørdagen/søndagen weekenden før messen. Foretrækker også klart den komplette pakke hos fkk, bolle, hygge, wellness, bolle osv. fremfor gadepige, ned på gaden, gadepige, ned på gaden.. Det kan være de medrejsende er forståelige for ændringen, hvis jeg siger der render liderlige mænd rundt..Problemet med mange mænd er at pigerne bliver stresset og får €-tegn i øjnene, de skal bare tjene hurtige penge på liderlige turister. Så jeg kommer helst uden for messeperioder. Så er det mere tid til hygge og flirt før og efter sex. Hvem er dine medrejsende, nogen her fra EG ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thakid 49 Skrevet 17. August, 2015 Problemet med mange mænd er at pigerne bliver stresset og får €-tegn i øjnene, de skal bare tjene hurtige penge på liderlige turister. Så jeg kommer helst uden for messeperioder. Så er det mere tid til hygge og flirt før og efter sex. Hvem er dine medrejsende, nogen her fra EG ?du har ret, servicen bliver klart påvirket af at der kunder der står i kø. nej nej mine medrejsende er nogle shoppepiger, så hvis de vil have grunden til dato ændringen, så får de sandheden med at det vrimler med liderlige mænd. jeg ændre datoen til lørdag eller søndag.Kommer du til Artemis en af dagene? hvis der kommer nogle fra Eroguide, så skal der helt klart skåles i baren! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 17. August, 2015 I kan ikke shoppe om søndagen. Jeg kommer til Berlin/Artemis i okt. så vi kan prøve at koordinere... hvilken bar ? de har 3 hehe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thakid 49 Skrevet 17. August, 2015 så fik jeg ændret dagene, jeg kan nappe et par dage derinde imellem d. 10-14, fra omkring 20-21 tiden. glæder mig som et lille barn til at se stedet, men ja find ud af det så vi kan fyre den af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 17. August, 2015 så fik jeg ændret dagene, jeg kan nappe et par dage derinde imellem d. 10-14, fra omkring 20-21 tiden. glæder mig som et lille barn til at se stedet, men ja find ud af det så vi kan fyre den af Tag en god pose guld med så bliver det for alvor sjovt med 3kanter mm. hehe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg