Guest MM40 Skrevet 18. August, 2015 (edited) wauv siger jeg bare ... det skal sgu nok blive et frækt gangbang (klip på PIGE øverst i højre side, så kommer der flere billeder frem ...)https://annoncelight.dk/showad/190414 Redigeret 18. August, 2015 af MM40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 671 Skrevet 18. August, 2015 Ikke dårligt - og så endeligt et GB på en af mine alt for få fridage Det skal da seriøst overvejes... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. August, 2015 tænkte helt spontant da jeg så et af billederne - hun skal bare have "ET DYT I BAMSEN" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 671 Skrevet 19. August, 2015 tænkte helt spontant da jeg så et af billederne - hun skal bare have "ET DYT I BAMSEN"Jeg er tilmeldt så jeg skal da gøre mit til at hun får et ordentligt dyt i bamsen - og hvor hun ellers vil dyttes og båttes 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. August, 2015 Jeg er tilmeldt så jeg skal da gøre mit til at hun får et ordentligt dyt i bamsen - og hvor hun ellers vil dyttes og båttes mon det så er at båtte hende i bagdelen ;o) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. August, 2015 (edited) er her nogen af jer herinde som kender noget til seriøsiteten omkring dette arrangement? - altså at det ikke bare er noget fake, så man render til grin - eller bliver aflyst en halv time før start - det er kort sagt erfaringer på området jeg søger Redigeret 19. August, 2015 af Trofast Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smoking Skrevet 20. August, 2015 Ja har deltaget flere gange og det har været en super oplevelse hver gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. August, 2015 Ja har deltaget flere gange og det har været en super oplevelse hver gang Jamen ud fra annonceteksten lyder det som om det er hendes første GB - Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 671 Skrevet 20. August, 2015 Jamen ud fra annonceteksten lyder det som om det er hendes første GB - Flere piger har afholdt GB på stedet og det er ALTID seriøst, så mød roligt op... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. August, 2015 Flere piger har afholdt GB på stedet og det er ALTID seriøst, så mød roligt op...Ok, tak for informationen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bakkely 233 Skrevet 20. August, 2015 Ja hvis det skulle være ens første gangbang kan jeg også sige " mød roligt op " seriøst , frækt og i en god atmosfære , så for første gangere vil jeg mene det er et godt sted at få sin dåb Jeg har deltaget en del gange på stedet og kan vel godt snart kalde mig " stamkunde " selvfølgelig er pigerne forskellige og men det har altid været frækt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. August, 2015 Ja hvis det skulle være ens første gangbang kan jeg også sige " mød roligt op " seriøst , frækt og i en god atmosfære , så for første gangere vil jeg mene det er et godt sted at få sin dåb Jeg har deltaget en del gange på stedet og kan vel godt snart kalde mig " stamkunde " selvfølgelig er pigerne forskellige og men det har altid været frækt.det er dejligt med noget seriøst responds - tak for det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. August, 2015 Så er jeg tilmeldt og klar til mit 1. GB - det er lidt grænseoverskridende, men jeg glæder mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smoking Skrevet 21. August, 2015 Du får en god og varm velkost. Vi ses. God weekend, glæd dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. August, 2015 Du får en god og varm velkost. Vi ses. God weekend, glæd dig.tak skal du have - det gør jeg også, men har lidt sommerfugle i maven trods alt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. August, 2015 jeg sad lige og så på annoncen, og så vidt jeg kan se er der kommet et nyt foto på, og jeg tror heller ikke at der stod noget om sorte kys, da jeg så annoncen første gang, det tænder jeg nemlig vildt på.... men det bliver bedre og bedre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. August, 2015 jeg sad lige og så på annoncen, og så vidt jeg kan se er der kommet et nyt foto på, og jeg tror heller ikke at der stod noget om sorte kys, da jeg så annoncen første gang, det tænder jeg nemlig vildt på.... men det bliver bedre og bedreJa, det er korrekt - der er jo forskellige ting som folk henvender sig og spørger om, og hvis det er relevant, så skriver hun det også på annoncen hen ad vejen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. August, 2015 Ja, det er korrekt - der er jo forskellige ting som folk henvender sig og spørger om, og hvis det er relevant, så skriver hun det også på annoncen hen ad vejenoki Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elsker gb 32 Skrevet 23. August, 2015 Kan man måske få et lille hint om, hvor mange der kommer. Lyder som et gb der er værd at prøve. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. August, 2015 jeg spurgte om deltager antallet, da jeg tilmeldte mig, og fik at vide hun forventede 10-12 deltagere over de 4 timer som GB'et løber over - så det virker da ikke til at blive overfyldt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elsker gb 32 Skrevet 24. August, 2015 Super. Tak for info 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MM40 Skrevet 24. August, 2015 de to nye billeder på annoncen, giver da kun ekstra lyst ... tror hun er en fræk lille djævel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bakkely 233 Skrevet 25. August, 2015 Så fik jeg byttet min vagt med en kollega så har lige tilmeldt mig " næææ hvor man glæder sig " 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. August, 2015 Så fik jeg byttet min vagt med en kollega så har lige tilmeldt mig " næææ hvor man glæder sig " Ja, og jeg fik så en ekstra vagt som gør at jeg nok ikke kan nå det.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. August, 2015 og så lykkedes det alligevel - jeg har fået lov til at smutte 2-3 timer fra arbejdet i morgen - YES... den skal ikke have for lidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg