frenchlover1 4116 Skrevet 18. August, 2015 Så har man set det med:Centralt i Holstebro mødes man som spadserende på gågaden af en ikke mindre end imponerende statue af et mangeårigt EG-medlem.... ! Sådan lige uden for et landsdækkende bøfhus. MerE fornemt bliver det bare ikke Nogen der ved, om der findes fortilfælde, med andre medlemmer, det er blevet hædret på lignende - eller næsten lignende - vis ? VenligstFrench 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 18. August, 2015 Flot statue af administrator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. August, 2015 (edited) Ja godt set, det er et svin, lavet af bronze, så det er Bronzesvinet ! Fætter til Jernsvinet Redigeret 18. August, 2015 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. August, 2015 Jeg har min egen butikskæde:http://www.nille.com/"Davs jeg hedder Nille og jeg har et godt knaldtilbud til jer ! " 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 18. August, 2015 Jeg er foreviget i London 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 18. August, 2015 Har du været med på en af de der guidet kultur ture rundt i Holstebro? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 18. August, 2015 Har du været med på en af de der guidet kultur ture rundt i Holstebro? Verdens korteste tur ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 18. August, 2015 Verdens korteste tur ? Narh, jeg tror det er en længere tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 18. August, 2015 (edited) Har du været med på en af de der guidet kultur ture rundt i Holstebro? Hahaha... Ja, jeg sad og nød et aftensmåltid på kæderestauranten, da der totalt til grineren dukkede to vægter-udklædte mænd op sammen med en gruppe turister, hvorpå vægterne startede en afspilning (må ikke misforstås) af et lydspor, der forklarede om statuen... fantastisk indslag VenligstFrench Redigeret 18. August, 2015 af frenchlover1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 18. August, 2015 Jeg har min egen butikskæde:http://www.nille.com/"Davs jeg hedder Nille og jeg har et godt knaldtilbud til jer ! " Og klub:http://www.nille.com/om-nille/vad-ar-nille-klubben/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. August, 2015 Og klub:http://www.nille.com/om-nille/vad-ar-nille-klubben/Det er et dække for Nilles FKK-klub Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 18. August, 2015 (edited) Så har man set det med:Centralt i Holstebro mødes man som spadserende på gågaden af en ikke mindre end imponerende statue af et mangeårigt EG-medlem.... ! Sådan lige uden for et landsdækkende bøfhus. MerE fornemt bliver det bare ikke Nogen der ved, om der findes fortilfælde, med andre medlemmer, det er blevet hædret på lignende - eller næsten lignende - vis ? VenligstFrenchDet er jo en kopi af originalen i Firenze (som dog er en kopi af et marmorsvin), som HC Andersen skrev et eventyr om:http://www.aerenlund.dk/toscana/metalsvinet.htmlDet er et heelt Billede, at see det velformede Dyr blive omfavnet af en smuk, halvnøgen Dreng, der sætter sin friske Mund til dets Tryne. Redigeret 18. August, 2015 af Bebop 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 18. August, 2015 Det nærmeste man kan komme en statue af mit nick: 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 18. August, 2015 (edited) Det er da et vildsvin. Har vi en sådan bruger herinde?Det er jo ingen hemmelighed, at jeg er ret gammel, så jeg blev faktisk portrætteret i Pompeii i en situation, hvor jeg skulle til at bore. Redigeret 18. August, 2015 af Borende X 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 18. August, 2015 Til gengæld har jeg et kamera som kan tage billeder af fremtiden... her er et billede af næste måneds Kbh FKK 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. August, 2015 (edited) Til gengæld har jeg et kamera som kan tage billeder af fremtiden... her er et billede af næste måneds Kbh FKK Kan I gætte på hvilken FKK klub dette billede er taget hehe. Redigeret 18. August, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 18. August, 2015 Så har man set det med:Centralt i Holstebro mødes man som spadserende på gågaden af en ikke mindre end imponerende statue af et mangeårigt EG-medlem.... ! Sådan lige uden for et landsdækkende bøfhus. MerE fornemt bliver det bare ikke Nogen der ved, om der findes fortilfælde, med andre medlemmer, det er blevet hædret på lignende - eller næsten lignende - vis ? VenligstFrenchDet er vist sådan prostitutionsmodstanderne ser sexkunderne og en enkel højtprofileret GP ser de kunder der ikke besøger hende og ikke er i stand til at levere så meget pik under et besøg at det matcher Løgstør Rørs ugeproduktion <VenligstSpunsen/Bundstokken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 18. August, 2015 Kan I gætte på hvilken FKK klub dette billede er taget hehe.Artemis? Og har du selv taget billedet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. August, 2015 I Aalborg, hvor jeg kommer fra, har vi tyren. Mon ikke også den passer på nogle medlemmer herinde ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg