Krone 718 Skrevet 19. August, 2015 (edited) Ankommer til stedet hvor Jasmin holder til unden at nogen ret lægge mærke til det. Vi hilser pænt på hinanden og får ordnet afregning. Blev tilbudt et bad da jeg kom og igen da jeg skulle hjem igen, Hun leverer også denne gang op til fulde hvad der er beskrevet i hendes annoncerer. Uddrag af oplevelsen med Jasmin uden at går i alle detaljer . En vildkat i sengen højlydt frækt og ret vådt og et sexdrive langt over det sædvanlige er vel de bedste ord at sætte på min oplevelse med hende. Flere blowjob med bland andet deepthroat, hvor jeg bliver lige holdt på grænsen af udløsningen flere gange. Men Jasmin har andre planer hvornår jeg må få min udløsning. Fransk til Jasmin udført efter tip fra hende. Ender med en god nydelse til hende og ret våd mis til hende. Fisting til Jasmin på en stille rolig tempo hvor jeg kunne huske de fleste ting jeg lærte sidst. Får lige de sidste ting på plads og så ellers derud . Hånden opper i Jasmin bliver også denne gang forsøgt mast en del gange. Hendes orgasmer er ret intense og frække Sprøjteorgasmer ret vildt intens og meget frække. Prøvede at udsætte mig selv for at være bevidst at være i sprøjte retningen. En meget fræk overraskende oplevelse. Et mindre uheld er det dog at Jasmin rammer sig selv i hoved jøsses dog Vi må dog begge ha tørret os tørre inden vi forsætter. Græsk til Jasmin som hun modtager med stor glæde og får end del indlevelse ud af det.Dansk i flere stillinger som Jasmin også får en del indlevelse ud af det. Opmuntret af Jasmin som sagde mere, med passene mellemrum. Som Jasmin skriver det jeg elsker at bliver kneppet i bund og det blev der gjort et forsøgt på. Efter dømme hvor svedig vi var begge bagefter. Tid til Hyggesnak blev der også og fik også noget at drikke. Fik det jeg kom efter Fik nogle flere oplevelse denne gang Fik masser af dejlig fræk sex .Karakter 12 ud af 12 vis det kan gøre det Link. http://www.sexpiger.dk/4463 Redigeret 19. August, 2015 af Krone 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydjyden 109 Skrevet 20. August, 2015 Lyder rigtig godt! Glæder mig endnu mere til at møde Jasmin :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 22. August, 2015 Tusind tak for de fine ord om vores lille gensynDet var en oplevelse... og det var virkelig griner at prøve at sigte da du have hovedet lige i sprøjtehøjde.... Omend - en streg i regningen at få det meste i hovedet selv anden gang Sex er bedst når det er plaskvådt!! *KNUS* 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thakid 49 Skrevet 22. August, 2015 behagelig læsetekst, en masse glade smileys, super anmeldelser med detaljer. man kan jo ikke andet end synes godt om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg