besøgsvennen 19 Skrevet 23. August, 2015 hej er der nogen der har besøgt denne kvinde https://annoncelight.dk/showad/181512prøv at trykke på vendelkvinde så dukker der en masse billeder op af flere kvinder fra andre annoncer er hun en fake profil jeg har også set en annonce fra vendelkvinde som var skrevet som om det var en mand der annoncerededet ser lidt mærkeligt udville gerne besøge hende på onsdag, men tror lige jeg "klapper hesten" til jeg har fået nogle svar fra nogen der har besøgt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 24. August, 2015 Hun/hende er omtalt herinde en del gange efterhånden, det er en pimp der styrer det derfor man kun kan sms og de blander billeder, data på kvindernesammen i en stor forviring og bruger jo billeder fra andre piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 24. August, 2015 Jeg tænker bare. Hvis du er så meget i tvivl så bliv væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 26. September, 2015 Forstår simpelhen ikke at vedkommen vil bruge fake fotos. Jeg tillod mig at skrive til HAM at det i den grad er et dårligt ry for alle GP 'er at bruge fake fotos om han blankt afviste men de fake fotos blev hurtigt skiftet ud. Mobilnr'et skiftes rundt mellem pigerne men teksten og priserne er let genkendelig.Jeg informere mine gæster om at jeg intet har med HAM pimpen at gøre men arbejder også nær løkken og bliver jævnligt spurgt.Jeg forstår da godt at deres priser er sky høje , for skal de bare have lidt med hjem til dem selv efter han har snuppet 2/3 af omsætningen så skal der da kneppes igennem.Ved at De også læser med herinde så jeg siger bare vil man udnyttes så bliver man det også. Ved fra en af hans tidliger piger og min ex kollega at han styre dem med hård hånd og har altid noget personligt på dem han kan true med og at de skal stå til rådighed for hans og hans kammeraters lyster probono.Så overvej da lige om man vil støtte det. Der er masser af selvstændige GP derude. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. September, 2015 Forstår simpelhen ikke at vedkommen vil bruge fake fotos. Jeg tillod mig at skrive til HAM at det i den grad er et dårligt ry for alle GP 'er at bruge fake fotos om han blankt afviste men de fake fotos blev hurtigt skiftet ud. Mobilnr'et skiftes rundt mellem pigerne men teksten og priserne er let genkendelig.Jeg informere mine gæster om at jeg intet har med HAM pimpen at gøre men arbejder også nær løkken og bliver jævnligt spurgt.Jeg forstår da godt at deres priser er sky høje , for skal de bare have lidt med hjem til dem selv efter han har snuppet 2/3 af omsætningen så skal der da kneppes igennem.Ved at De også læser med herinde så jeg siger bare vil man udnyttes så bliver man det også. Ved fra en af hans tidliger piger og min ex kollega at han styre dem med hård hånd og har altid noget personligt på dem han kan true med og at de skal stå til rådighed for hans og hans kammeraters lyster probono.Så overvej da lige om man vil støtte det. Der er masser af selvstændige GP derude.Så det er sådan set tvang. Billederne tager de også fra andre piger. Sendte et link til en pige i kbh hvor jeg gjorde opmærksom på at de brugte hendes billede. Det havde hun allerede fået flere henvendelser om så hun ville anmelde deres annonce på annoncelight. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 388 Skrevet 26. September, 2015 Af ren nysgerrighed: er det danske piger han udnytter? Tak for advarslerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 27. September, 2015 Af ren nysgerrighed: er det danske piger han udnytter? Tak for advarslerne. skræmmende ja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 27. September, 2015 Jeg kan fuldstændig støtte hvad Ida beretter , ham der står bag har været på i flere år efterhånden mange af pigerne finder han ved atsøge efter en elskerinde så faktisk en annonce på Annoncelight i sidste uge som jeg tror var hans.Det er for det medste ham der styrer kontakten med pigerne derfor man kun kan sms .Jeg har på ingen måde noget mod at man tjener penge på at hjælpe med kontakt og stiller et sted til rådighed som betales til en fair prismen ham her går altså meget over mine grænser og behandler på ingen måde pigerne ordentligt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 29. September, 2015 Ja et møgdyr er han , kan ikke forstå at de piger ikke selv laver deres annonce , og tjener alle pengene selv , vil ikke give 5 flade øre til sådan et møg dyr , kom ind i kampen piger smid ham på porten , Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 29. September, 2015 Nu har han fået en ny pige lokket i " fælden " 25 årige Freja skal tjene penge til ham idag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 29. September, 2015 Hvis nogen besøger pigerne , så fotæl dem hvor stor en gris han er , det må sku ikke altid være skønt at ligge krop til , og vide man kun får en lille del af pengen , og det med billeder er jo fup og svindel , man får jo ikke det man tror man får , for billeder er jo lige som det vi mænd kikker efter , og det der tænder en til at besøge en Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 29. September, 2015 Hvis nogen besøger pigerne , så fotæl dem hvor stor en gris han er , det må sku ikke altid være skønt at ligge krop til , og vide man kun får en lille del af pengen , og det med billeder er jo fup og svindel , man får jo ikke det man tror man får , for billeder er jo lige som det vi mænd kikker efter , og det der tænder en til at besøge en nu har vi med voksen danske kvinder at gøre så undskyld mig men jeg har sgu ikke ondt af dem. Ingen forbyder dem at bruge fornuften. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg