AlfaN 2235 Skrevet 24. August, 2015 Kæresten er endelig ude af huset, så skal have mig et godt blow til en fornuftig penge. Nogle bud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 24. August, 2015 Kæresten er endelig ude af huset, så skal have mig et godt blow til en fornuftig penge. Nogle bud?hvor i kbh/sjælland holder du til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 24. August, 2015 Har hørt Lise weinikken eller sådan noget ligende, skulle give et godt blow. Har dog ikke selv prøvet. I dag er der også sorte Nina på frederiksberg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. August, 2015 Blomster til kæresten = 250kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 24. August, 2015 Blomster til kæresten = 250kr Virker det kun for kæresten eller?;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. August, 2015 Virker det kun for kæresten eller?;-)ah.. Lav et social experiment.. Se hvor mange tilfældige piger, der vil gi dig et blow for en buket blomster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. August, 2015 ah.. Lav et social experiment.. Se hvor mange tilfældige piger, der vil gi dig et blow for en buket blomster eller mænd der vil give en slikketur for en buket? Claire jeg holder meget af morgenfruer ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 24. August, 2015 Kæresten er endelig ude af huset, så skal have mig et godt blow til en fornuftig penge. Nogle bud?M/u gummi? Hvad er "fornuftig penge"? Hvor længe er kæresten ude, hjemme hos dig eller ude i byen? ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 24. August, 2015 M/u gummi? Hvad er "fornuftig penge"? Hvor længe er kæresten ude, hjemme hos dig eller ude i byen? ... Du kommer ikke forbi vel?? Valgte at tage en tur forbi Jade i stedet, da jeg allligevel ikke finder nogle der kan få mig til at komme :-SMen det var også dejlig massage og hun er godt nok dejlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 24. August, 2015 Du kommer ikke forbi vel??Depends ... Hvad vil du give? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CJ963 4 Skrevet 24. August, 2015 (edited) Har hørt Lise weinikken eller sådan noget ligende, skulle give et godt blow. Har dog ikke selv prøvet. I dag er der også sorte Nina på frederiksbergJeg får aldrig noget svar fra hende, når jeg kontakter hende. Er der et hemmeligt kodeord? Altså til sorte Nina Redigeret 24. August, 2015 af CJ963 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 24. August, 2015 Hvem er sorte Nina?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 24. August, 2015 Jeg får aldrig noget svar fra hende, når jeg kontakter hende. Er der et hemmeligt kodeord? Altså til sorte NinaHøflighed, held og ramme det rigtige tidspunkt:-)Hvem er sorte Nina??Hende her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 24. August, 2015 Jeg får aldrig noget svar fra hende, når jeg kontakter hende. Er der et hemmeligt kodeord? Altså til sorte NinaDu skal følge spillereglerne i annoncen og sms'e fra et registreret nummer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kiggeren 14 Skrevet 25. August, 2015 Bagsværd modellerne. Der får du et blæs for 500 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 25. August, 2015 Bagsværd modellerne. Der får du et blæs for 500hvor kan jeg finde info om dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 25. August, 2015 http://lmgtfy.com/?q=bagsværdmodellerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg