friller 8 Skrevet 24. August, 2015 Faldt over den her annonce, og kunne ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet. "Hej alle liderlige unge fyre og ældre mænd! - jeg er en fin lille tøs på 20 år. Er lige fyldt atten"Måske det bare er en "fejl 40" eller også gik det bare stærkt med at oprette annoncen... Den fulde annonce kan i øvrigt ses her https://annoncelight.dk/showad/166241 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 24. August, 2015 (edited) Faldt over den her annonce, og kunne ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet. Ja, og den sidste idiot er ikke født endnu:kan ikke udelukke jeg vil begynde at sælge diskrete blowjobs i fremtiden, men udelukkende til dem, der køber mine fine billeder og videoer. Redigeret 24. August, 2015 af Jernsvinet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 24. August, 2015 Mailadressen siger mig, at hun er 20...[email protected], hvis man som jeg antager, at 95 er hendes fødselsår... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marqui 362 Skrevet 24. August, 2015 (edited) Underholdende ....det kunne læses som om hun startede som attenårig og nu er tyve og ....men er det ikke bankassistenten fra Møn der er på spil igen? hende hvis navn bringer tankerne hen på en berømt kvindelig tysk filminstruktør fra 40erne ...18årig lille nips mangler lommepenge!! Redigeret 24. August, 2015 af Marqui Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg