lhrn 122 Skrevet 25. August, 2015 Hej. Som overskriften siger søger jeg forklaringen på av passiv / aktiv. Hvis en pige skriver av aktiv er det så hende der modtager eller omvendt. På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrankJ 183 Skrevet 25. August, 2015 Hvad tror du, hun laver hvis hun er passiv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 25. August, 2015 Ja - passiv er passiv. GP venter på du laver hele arbejdet.Personlig bør man vel lege sammen. Du laver noget - GP laver noget.Men ellers skal du da bare nyde det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 25. August, 2015 (edited) Ja - passiv er passiv. GP venter på du laver hele arbejdet.Personlig bør man vel lege sammen. Du laver noget - GP laver noget.Men ellers skal du da bare nyde det.av=analverkehr=analsex.Aktiv = stikker noget opPassiv = får noget op.Det samme kan bruges om oral, sorte kys, Golden Shower osv. som hhv den der gør noget (aktiv) og den der tager imod (passiv). Personligt har jeg ofte været i tvivl om tolkningen ved oralsex, da man jo fx kan dyrke det sådan at jeg ligger stille og tager imod eller hun ligger/sidder stille og tager imod Da det er meget sjældent en GP kun tilbyder enten aktiv eller passiv - så er det dog aldrig et rigtigt problem (men begreberne har også været anvendt i vejledningsmateriale om seksuelt overførte sygdomme - så det har været i den forbindelse jeg blev forvirret) Redigeret 25. August, 2015 af Bebop 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 25. August, 2015 Aktiv = Strap-onDet kan jo også være en finger (eller flere) eller en håndholdt tingest ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 25. August, 2015 Det kan jo også være en finger (eller flere) eller en håndholdt tingest ...Det har du ret i; men fingre og dildoer kan bruges af begge parter. Strap-on fremmer forståelsen af hvem der er aktiv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg