No sins 72 Skrevet 25. August, 2015 (edited) Jeg har tænkt over, om de der plastik fisser der er reklameret for her, er der nogle der har prøvet det? Hvorfor reklamere de her og hvem henvender de sig egentlig til? Redigeret 25. August, 2015 af No sins Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexlife 294 Skrevet 25. August, 2015 Mener du Fleshlight? Har en sådan og den føles rigtig god. Har også brugt den sammen med min eks, kan godt anbefales. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 25. August, 2015 (edited) hvem henvender de sig egentlig til?Den minoritet blandt mænd, der onanerer. Det er dog næppe tilfældigt, at den slags oftest er amerikansk (se også American Pie) - fordi omskårne mænd som regel har behov for hjælpemiddel for at onanere (typisk minimum noget creme - se American Pie 2 ...). Men har selv overvejet at købe en - naturligvis kun som en gimmick til at lave fis med vennerne Redigeret 25. August, 2015 af Bebop 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 25. August, 2015 Den minoritet blandt mænd, der onanerer.Jeg købte engang i min grønne, naive ungdom en såkaldt "Robo Suck" - tror jeg nok de kaldte den. Den blev prøvet én gang, og det er vel overdrevet at sammenligne den med det her https://www.youtube.com/watch?v=ewNLCkA0oBk men jeg vendte i alt fald øjeblikkelig tilbage til klør 5 bagefter, og har hold mig til den siden.Da jeg var en stor dreng, brugte jeg nogen gange papkernen i en køkkenrulle. Men jeg blev lidt overrasket, da Nille fortalte, at pigerne på Samya sammenlignede mig med sådan en, det havde jeg næsten glemt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 26. August, 2015 Den minoritet blandt mænd, der onanerer. Det er dog næppe tilfældigt, at den slags oftest er amerikansk (se også American Pie) - fordi omskårne mænd som regel har behov for hjælpemiddel for at onanere (typisk minimum noget creme - se American Pie 2 ...). Men har selv overvejet at købe en - naturligvis kun som en gimmick til at lave fis med vennerne Jeg er så undtagelsen der bekræfter reglen. Er omskåret og behøver hverken hjælpemidler eller creme. Har dog for mange år siden prøvet en lolita dukke, ikke det store sus 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 26. August, 2015 Har dog for mange år siden prøvet en lolita dukke, ikke det store susJeg har været i berøring med sådan en (og fåre-varianten) ifm oppyntning til en fest ... Undrede mig inderligt over at nogen ville bruge sådan nogen. Selv at stikke fingre ind i de åbninger føltes ubehageligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
No sins 72 Skrevet 26. August, 2015 Jeg købte engang i min grønne, naive ungdom en såkaldt "Robo Suck" - tror jeg nok de kaldte den. Den blev prøvet én gang, og det er vel overdrevet at sammenligne den med det her https://www.youtube.com/watch?v=ewNLCkA0oBk men jeg vendte i alt fald øjeblikkelig tilbage til klør 5 bagefter, og har hold mig til den siden.Da jeg var en stor dreng, brugte jeg nogen gange papkernen i en køkkenrulle. Men jeg blev lidt overrasket, da Nille fortalte, at pigerne på Samya sammenlignede mig med sådan en, det havde jeg næsten glemt.Tak havde nu forventet en films hvor den blev brugt...skuffet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
No sins 72 Skrevet 26. August, 2015 (edited) Den minoritet blandt mænd, der onanerer. Det er dog næppe tilfældigt, at den slags oftest er amerikansk (se også American Pie) - fordi omskårne mænd som regel har behov for hjælpemiddel for at onanere (typisk minimum noget creme - se American Pie 2 ...). Men har selv overvejet at købe en - naturligvis kun som en gimmick til at lave fis med vennerne Minoritet..? Vil det virkelig sige at vi kvinder onanere mere end jer? Fedt så er det ikke kun i mit hjem Redigeret 26. August, 2015 af No sins 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M-til-M erotisk massage Skrevet 26. August, 2015 Minoritet..? Vil det virkelig sige at vi kvinder onanere mere end jer? Fedt så er det ikke kun i mit hjemJa, det er jo en velkendt sag, at de fleste mænd ikke finder det besværet værd at onanere, selv hvis de skulle sidde med deres stive pik i hånden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
No sins 72 Skrevet 26. August, 2015 Yes forstås. ..fnis.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg