Hop til indhold
JHP

Nikkia fra Seduction Girls

Recommended Posts

Hej alle.

Selvom det er ved at være sidst på måneden, og økonomien måske lige er lidt presset, blev jeg lidt tændt da jeg surfede forbi SG, for at se om man skulle skrabe de sidste kroner på kontoen sammen til en god oplevelse. Umiddelbart vil det være imorgen eller torsdag efter kl 22 der er i spil. I den henseende faldt valget umiddelbart på onsdag da Nikkia på billederne ser super sød og naturlig ud. Har søgt herinde men ikke kunne finde noget.

Så meget simpelt;

Er der nogen der har erfaringer med Nikkia som de kunne have lyst til at dele inden jeg ligger vejen forbi:
http://www.seductiongirls.dk/pigerne/nikkia/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Slet ingen der har erfaringer med Nikkia?

Har også en anden lidt mere generel ting omkring Seduction Girls, som jeg tænker ligeså godt kan komme her i stedet for at få sin egen tråd :) Jeg har ikke været der selv før, så hvordan oplever folk det i forhold til tid og bestilling? Ved godt det kan svinge super meget, og at to dage næppe er ens, men min udfordring er at jeg ofte først på dagen relativt tæt på ved om jeg får tid. Mere om det er lang ventetid, måske i værste fald helt optaget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mit bedste råd er da, at du ringer og spørger, også om det er tæt på tidsmæssigt. Så ved du om pigen er ledig til dig. Telefonpigerne er søde og venlige at tale med. De vil meget gerne finde ud af den bedste løsning for dig. - Og de er vant til at svare på spørgsmålene. Du vil endda opdage, at du måske ligefrem bliver lidt glad for telefonpigen, der hjælper dig.

Nikkia har jeg ikke besøgt, men jeg synes, hun ser absolut spændende ud med det lange hår og den søde numse. jeg kunne godt finde ind til hende en dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Takker for svaret Pigeforskeren. Havde håber der sad en eller flere derude der havde været forbi og kunne give lidt input om oplevelsen, og om der var noget konkret man skulle være opmærksom på, godt som skidt. Men ok nogle gange må man gøre sig erfaringerne selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Takker for svaret Pigeforskeren. Havde håber der sad en eller flere derude der havde været forbi og kunne give lidt input om oplevelsen, og om der var noget konkret man skulle være opmærksom på, godt som skidt. Men ok nogle gange må man gøre sig erfaringerne selv.

Fik du besøgt Nikkia?;-) ...hører gerne om oplevelsen!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...