Gæst Skrevet 28. August, 2015 Jeg har nu et problem af og til, når jeg er lokket på det kommunale trådløse netværk - så er der lukket for adgangen til f.eks Eroguide Alternativt kunne du overveje at bruge din smartphone Jeg går aldrig på eroguide via kommunale eller offentlige trådløse netværk og bruger min smartphone, hvis jeg ønsker at surfe efter private ting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 28. August, 2015 Alternativt kunne du overveje at bruge din smartphone Jeg går aldrig på eroguide via kommunale eller offentlige trådløse netværk og bruger min smartphone, hvis jeg ønsker at surfe efter private ting.Nu er det netop når jeg er i byen og vil bruge min smartphone, at det kommunale netværk blokerer for adgangen til Eroguide og jeg må istedet bruge mit mobile netværk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. August, 2015 Chrome er meget værre! Når man åbner et "incognito"-vindue i chrome, så forbliver et almindeligt vindue åbent. Det har jeg nogle gange brugt parallelt med "incognito," fx på eroguide. Men så er jeg en gang i distraktion kommet til at taste eroguide.dk i et almindeligt vindue, mens jeg var logget på google - med den effekt at Chrome nu foreslår "eroguide.dk," når jeg skriver "e" i adressefeltet - uanset på hvilken enhed (pc/tablet/telefon). Det er lidt besværligt at få det slettet på alle platforme Den fejl har jeg også gjort. Nu starter jeg altid med at lukke browservinduet, før jeg åbner inkognito ditto. Jeg ryddede historien, og har lige prøvet om jeg oplever det samme som du. Det gør jeg ikke. Der kommer ikke forslag om Eroguide op når jeg taster "e" .Mon der er forskel på hvordan Crome virker på de forskellige operativsystemer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 30. August, 2015 Kære AlleMange tak for hjælpen. det at state tråden op må have skræmt "annoncelight gemmeren væk " for nu er den pist væk - og det eneste jeg har gjort var at lade computeren stå og tage på forlænget weekend i jylland og nu er det væk præcist som det skete for juipui :;-) men skønt at kunne slappe helt af igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg