Hop til indhold
tulle

Lovsangsdal 14

Recommended Posts

er der nogen herinde, der har besøgt lovsangsdal 14 og kan fortælle lidt om oplevelse og pris?

Og du er 100 på at du har søgt herinde?

Men hvem ville du gerne besøge der, da der kan være forskel på oplevelsen fra den ene pige til den anden - men oftest er det udenlandske piger, der er på adressen, men f.eks Laura har været her i en del år, så hun må være rimelig til dansk, selvom ikke fejrer fødselsdage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg søgte lidt herinde på forum, men resultaterne virkede relativt gamle, så jeg tænkte på, om nogen eventuelt havde ny og relevant information om stedet. Jeg tænkte lidt på hende Nikita, der reklameres med for tiden: http://side6.dk/resultatside/?q=ikast
Udenlandsk eller dansk er ligegyldigt, bare service er i top og det ikke er alt for dyrt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nikita har jeg ikke bemærket før, men regn ikke med ægte fotos. Prisen kan du måske forhandle lidt ned, men ellers er standardprisen nok kr. 1000,-/½ time.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...