Mickey 7 Skrevet 28. August, 2015 - Altså ikke sproget, det andet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. August, 2015 Ja det vil jeg mene eftersom svensk er en seksuel ydelse og dermed prostitution. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gandalf 68 Skrevet 28. August, 2015 Ergo er Sverige forbudt...eller hvad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. August, 2015 Måske det hedder dansk;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 29. August, 2015 Stakkels svenskere. De må ikke få svensk i selveste Sverige. Måske derfor, at mange skåninge vil tilbage til Danmark? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. August, 2015 Næh, er det på et thai sted er det ok, for en håndgokker er ikke sex på en thai klinik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 29. August, 2015 Næh, er det på et thai sted er det ok, for en håndgokker er ikke sex på en thai klinik. Er det thaistedet, der definerer det, eller er det de svenske myndigheder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. August, 2015 Er det thaistedet, der definerer det, eller er det de svenske myndigheder?hæ hæ, thai pigerne. Jeg tror at blot det at se på en damecykel tangerer sex i Sveriges land. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 29. August, 2015 hæ hæ, thai pigerne. Jeg tror at blot det at se på en damecykel tangerer sex i Sveriges land. Jep, jeg har hørt noget med, at nonner på et bestemt kloster var vilde med en cykel, der på et tidspunkt blev anskaffet, og at priorinden truede med, at smeden ville komme op og sætte en sadel på, hvis ikke de artede sig.Men skåningene er stadig hjertelig velkommen hjem efter 350 års adskillelse – det kunne jo så også adskille dem fra et åndssvagt forbud! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. August, 2015 Jep, jeg har hørt noget med, at nonner på et bestemt kloster var vilde med en cykel, der på et tidspunkt blev anskaffet, og at priorinden truede med, at smeden ville komme op og sætte en sadel på, hvis ikke de artede sig.Men skåningene er stadig hjertelig velkommen hjem efter 350 års adskillelse – det kunne jo så også adskille dem fra et åndssvagt forbud! hmmm. De der skåninge- bringer de penge med? Ellers!!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 29. August, 2015 Lad nu Sverige Være Sverige. Vi kan handle toldfri, når vi sejler til Danmarks bedste Ø, nemlig Bornholm.Hvad hedder det når man gør det (!!!) på Bornholm? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. August, 2015 Lad nu Sverige Være Sverige. Vi kan handle toldfri, når vi sejler til Danmarks bedste Ø, nemlig Bornholm. æhhh nå. Det er noget nyt. Fortæl fortæl oh orakel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 29. August, 2015 æhhh nå. Det er noget nyt. Fortæl fortæl oh orakel. Det var nu et spørgsmål. Jeg aner det ikke selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. August, 2015 Det var nu et spørgsmål. Jeg aner det ikke selv.ok. Brug dem her næste gang?????????????????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 29. August, 2015 (edited) hmmm. De der skåninge- bringer de penge med? Ellers!!!!!!Nej, jeg tror bare, at det er relativt lykkelige mennesker, der styret fra det fjerne Stockholm, men som ville blive endnu lykkeligere under København – trods den svigtende skattekontrol. Faktisk var det nye og ukendte skatter (samt en tvungen svensk militærtjeneste), der jo netop fik skåningene til at gøre flere oprør mod svenskerne efter 1658. Redigeret 29. August, 2015 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 29. August, 2015 Hvad hedder det når man gør det (!!!) på Bornholm?Det hedder: Jeg rykkede rundt med Krølle Bøllen og sluttede af med en håndtrold. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. August, 2015 Nej, jeg tror bare, at det er relativt lykkelige mennesker, der styret fra det fjerne Stockholm, men som ville blive endnu lykkeligere under København – trods den svigtende skattekontrol. Faktisk var det nye og ukendte skatter (samt en tvungen svensk militærtjeneste), der jo netop fik skåningene til at gøre flere oprør mod svenskerne efter 1658.ah ha. Altså endnu nogen det vil nyde uden at yde. Tror da fanden de er lykkelige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 29. August, 2015 (edited) ah ha. Altså endnu nogen det vil nyde uden at yde. Tror da fanden de er lykkelige. Nææh, jeg tror, at de nulevende skåningene ville føle sig godt tilpas under København, og gør de det, er jeg sikker på, at de også ville yde uden at tænke videre over det. De har sikkert glemt alt om Carl XI's skattemæssige straffetog og forordning om bl.a. arvegårde samt ikke mindst tvungen krigstjeneste i fremmed uniform – alt var "hemsk" og til skade for skåningene.Prøv du bare at komme til hovedstaden en lørdag formiddag for i det indre København at spise selv en enkel frokost med det sædvanlige danske svineri med sild, snaps, ost o.s.v. Det går slet ikke, med mindre du har bestilt bord! For bordene er for en stor del optaget af skåninge (jeg skriver med vilje ikke "svenskere"), der er kommet over med toget, og de skal selv med deres lidt uforståelige, gamle østdanske dialekt være hjerteligt velkomne herovre. Redigeret 29. August, 2015 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. August, 2015 (edited) Det går slet ikke, med mindre du har bestilt bord! For bordene er for en stor del optaget af skåninge (jeg skriver med vilje ikke "svenskere"), der er kommet over med toget, og de skal selv med deres lidt uforståelige, gamle østdanske dialekt være hjerteligt velkomne herovre. Nemlig. Alt et optaget af ikke skatteydere Næh Danmark til Ejdereren. De har sgu penge. Redigeret 29. August, 2015 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 29. August, 2015 (edited) Nemlig. Alt et optaget af ikke skatteydere Næh Danmark til Ejdereren. De har sgu penge. Her er jeg ikke helt enig.Skåne er en naturlig del af Danmark grundet historske, geografiske og infrastrukturmæssige forhold, men allerede for 20 år siden rejste jeg i Sydslesvig. Her var meldingen f.eks. blandt taxichauffører. at "hier gibt es kein reges Geschäft", og forklaringen var, at Sydslesvig var et udkantsområde i Tyskland.Jeg vendte tilbage i 2012, og på en bustur imellem Flensborg og Slesvig så jeg overalt kun forfaldne huse og forsømte ejendomme.Så et "Danmark til Ejderen", som det blev formuleret allerede i 1842, ville blive meget kostbart for os – plus hvad det tyske befolkningflertal ville sige til et sådant arrangement. Trods dets i øvrigt venlige holdning til Danmark. Redigeret 29. August, 2015 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bror Myra 420 Skrevet 13. Oktober, 2015 - Altså ikke sproget, det andet... I Sverige är inte bara svensk utan även mer internationella saker såsom dansk, fransk och grekisk förbjudet. I alla fall om pengar är inblandade ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 13. Oktober, 2015 Hvad hedder det når man gør det (!!!) på Bornholm?Kender en pige, der kalder det: "at rykke skind", men hun bor ikke på bornholm - men det kunne da godt være bornholmerne skulle til at satse på sexturister fra sverige - har hørt at også mange svenske piger tager på sexferier - så der skulle da være chance for dobbelt op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Oktober, 2015 I Sverige är inte bara svensk utan även mer internationella saker såsom dansk, fransk och grekisk förbjudet. I alla fall om pengar är inblandade ...Men varför är det kallas svensk, när det är förbjudet i Sverige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bror Myra 420 Skrevet 13. Oktober, 2015 Men varför är det kallas svensk, när det är förbjudet i Sverige? Det kan jag tyvärr inte svara på; I Sverige kallas inte "svensk" för svensk, utan för "avrunkning" eller "handarbete" med mera ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 13. Oktober, 2015 (edited) Men varför är det kallas svensk, när det är förbjudet i Sverige? Er det ikke noget med at i gamle dage kom de unge drenge på besøg og sov hos pigerne på prøve, uden at det blev til samleje - kan ikke lige huske udtrykket, med det var en gammel tradition flere steder i Sverige - så de kunne lære hinanden bedre at kende, inden de valgte partner. Redigeret 13. Oktober, 2015 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg