Hop til indhold
Gæst

Anbefaling..

Recommended Posts

Gæst

Hvad kan i anbefale i det midtjyske (Horsens, Silkeborg mv. området)

En overkommelig pris, pæn pige til en omgang almindelige sex  :)..

Inspiration modtages :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt klart, du skal køre en tur til Horsens og besøge Rikke Solskin.....især på en gråvejrsdag som denne.

du finder hendes data i annoncerne, og hun er iHorsens idag. Go for it.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Bestemt også altid i overvejelserne...

Måske lige en kende for mange kr. til Min pengepung i dag  :)...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forståeligt

Under alle omstændigheder, så ville jeg halvere mine besøg hos andre piger, og kaste den resterende del i nogle besøg hos netop Rikke, jeg har aldrig fortrudt et besøg hos hende. Jeg ved ikke om man kan blive vaksineres mod hende, men jeg et da noget afhængig af en altid glad kvinde, som giver en pragtfuld sex stund. Nemlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Prøv evt. at læse om Mylena. Hun tilbyder faktisk også formiddagsrabat på kr. 300, hvilket jo måske i dit tilfælde har relevans. området skulle også være indenfor den radius du søger. Du kan også læse nogle af hendes anmeldelser, så er hun din type, så vil du opleve stjerne god service og sex der får fuglene til at synge.

http://www.theladymylena.com

Del dette indlæg

Link til indlæg

ALIA.... VOJENS.

Vojensdream.dk

Ord er overflødige! 

Ansigt som en model syntes jeg og så har hun nogle tricks i ærmet, hvis du virkelig vi have hun skal gå "All in".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv evt. at læse om Mylena. Hun tilbyder faktisk også formiddagsrabat på kr. 300, hvilket jo måske i dit tilfælde har relevans. området skulle også være indenfor den radius du søger. Du kan også læse nogle af hendes anmeldelser, så er hun din type, så vil du opleve stjerne god service og sex der får fuglene til at synge.

http://www.theladymylena.com

Hey Bluejacket

Tusind tak for dine rosende ord :)

De varmer & glæder mig meget.

Go´ søndag.

~ Knus fra Mylena ~

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...