Gæst Skrevet 31. August, 2015 Hvad kan i anbefale i det midtjyske (Horsens, Silkeborg mv. området)En overkommelig pris, pæn pige til en omgang almindelige sex :).. Inspiration modtages Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vestboen 103 Skrevet 31. August, 2015 Helt klart, du skal køre en tur til Horsens og besøge Rikke Solskin.....især på en gråvejrsdag som denne.du finder hendes data i annoncerne, og hun er iHorsens idag. Go for it. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 31hans07 Skrevet 31. August, 2015 Helt enig med vestboen - Rikke er også en af mine favoritter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. August, 2015 Bestemt også altid i overvejelserne...Måske lige en kende for mange kr. til Min pengepung i dag :)... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vestboen 103 Skrevet 31. August, 2015 ForståeligtUnder alle omstændigheder, så ville jeg halvere mine besøg hos andre piger, og kaste den resterende del i nogle besøg hos netop Rikke, jeg har aldrig fortrudt et besøg hos hende. Jeg ved ikke om man kan blive vaksineres mod hende, men jeg et da noget afhængig af en altid glad kvinde, som giver en pragtfuld sex stund. Nemlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. August, 2015 Prøv evt. at læse om Mylena. Hun tilbyder faktisk også formiddagsrabat på kr. 300, hvilket jo måske i dit tilfælde har relevans. området skulle også være indenfor den radius du søger. Du kan også læse nogle af hendes anmeldelser, så er hun din type, så vil du opleve stjerne god service og sex der får fuglene til at synge.http://www.theladymylena.com Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 3. September, 2015 ALIA.... VOJENS.Vojensdream.dkOrd er overflødige! Ansigt som en model syntes jeg og så har hun nogle tricks i ærmet, hvis du virkelig vi have hun skal gå "All in". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLadyMylena 435 Skrevet 13. September, 2015 Prøv evt. at læse om Mylena. Hun tilbyder faktisk også formiddagsrabat på kr. 300, hvilket jo måske i dit tilfælde har relevans. området skulle også være indenfor den radius du søger. Du kan også læse nogle af hendes anmeldelser, så er hun din type, så vil du opleve stjerne god service og sex der får fuglene til at synge.http://www.theladymylena.com Hey BluejacketTusind tak for dine rosende ord De varmer & glæder mig meget.Go´ søndag.~ Knus fra Mylena ~ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg