Pedro123 53 Skrevet 31. August, 2015 Hej Er der nogle af jer brødre der har mødt hende.. hun er fra Hovedstaden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pedro123 53 Skrevet 2. September, 2015 Kan ikke finde ud af at lægge link ind... sorry--- men hovedstaden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 2. September, 2015 Hvad med et link?? https://sugardaters.dk/show?alias=MariaN 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pedro123 53 Skrevet 6. Oktober, 2015 Det er hende, nogle der kan komme med input ? Lidt lang vej fra Nordjylland, til hovedstaden, hvis det er en "fuser".... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pedro123 53 Skrevet 27. Oktober, 2015 Hej, er der stadig ingen der kan hjælpe mig med informationer ? Synes det er lidt lang for mig at rejse til København... bor jo i Nordjylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pelle_plut 2 Skrevet 30. Oktober, 2015 Jeg har besøgt hende, og vil faktisk fraråde hende, selvom jeg ikke er så meget for at tale dårligt om andre. For det er jo i bund og grund en personlig smagssag om det fungerer eller ej. Men... Hun er kold og beregnende. Ikke sød og kærlig... Vil hellere gå til en GP der kan sit kram... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 1. November, 2015 Pelle_plut skrev, den 10/30/2015, 6:37:32: Jeg har besøgt hende, og vil faktisk fraråde hende, selvom jeg ikke er så meget for at tale dårligt om andre. For det er jo i bund og grund en personlig smagssag om det fungerer eller ej. Men... Hun er kold og beregnende. Ikke sød og kærlig... Vil hellere gå til en GP der kan sit kram... Hvad var prisen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg